Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Tjockis

Detaljeplanlægning omkring buketten

12 posts in this topic

Hej piger,

Jeg kom lige til at tænke over, hvordan man egentlig går med brudebuketten? Jeg følges med min far, og tror jeg skal have min far ved min højre side. Så er min højre arm vel optaget af at holde fast i ham. Så går jeg bare med buketten i venstre hånd, let bøjet arm?

Jeg kunne vel også holde buketten med begge hænder, selvom min arm er hægtet ind i fars?

Hehe det er vist detaljeplanlægning der vil noget :)

/Tjockis

0

Annonce ♥

Hehe.... ja det er det vidst...

Jeg tror det mest naturlige bare er at have den i venstre hånd :)

Det er da vidst det jeg vil gøre i hvert fald....

0

Den skal bæres med venstre hånd - og for guds skyld ikke op foran brystet. :-)

Den skal NED - så man kan se din smukke kjole :-) Det kan ikke undgåes at man bliver nervøs lige inden, og hænderne får lidt sit eget liv. Så lav en lille regl om at venstre hånd med buket skal hvile på hoften. Så skal det nok gå - og så kan du tænke på alt muligt andet :-)

Mvh Theresia

0

Den skal bæres med venstre hånd - og for guds skyld ikke op foran brystet. :-)

Den skal NED - så man kan se din smukke kjole :-) Det kan ikke undgåes at man bliver nervøs lige inden, og hænderne får lidt sit eget liv. Så lav en lille regl om at venstre hånd med buket skal hvile på hoften. Så skal det nok gå - og så kan du tænke på alt muligt andet :-)

Mvh Theresia

Det var da egentlig en god ide!

Men venstre.. hvad så når man går ud af kirken? så har man jo fat om SIN MANDS arm med venstre - så må man vel godt bære den i højre?

0

Annonce ♥

Ja når man skal ud igen er det selvfølgelig omvendt. :-) Havde selv stor glæde at tricket med at lægge hånden på hoften - så var der overskud til at huske at få set sig omkring og sige hej til alle. :-)

Mvh Theresia

0

Ja når man skal ud igen er det selvfølgelig omvendt. :-) Havde selv stor glæde at tricket med at lægge hånden på hoften - så var der overskud til at huske at få set sig omkring og sige hej til alle. :-)

Mvh Theresia

Det gør måske også turen lidt mere afslappende :)

Det trick er lige skrevet bag øret! :D

0

Jae! det skal ikke være nemt! :)

Jeg tænkte faktisk også at man kunne bære den i højre og så løfte lidt i kjolen med venstre, hvis det er nødvendigt?

Jeg skal nemlig ikke gå op ad et kirkegulv, men hen ad stranden, og så bliver jeg nødt til at tage mine sko af! :)

Edited by Tjockis
0

JEg fik fra blomsterbutikken en brochure på hvordan man skal gå med buketten, det kommer meget an på hvordan man ser ud om man er lille eller stor og høj eller lav jeg ser lige om jeg kan finde den og scanner den ind

0

Annonce ♥

Så har jeg scannet dem ind og jeg lægger dem her nu, hvis i vil se billeder af et par blomster ud fra de forskellige så skriv så skal jeg sætte dem ind da de også er i brochuren

post-4489-1252418289.jpg

0

og her den næste

post-4489-1252418359.jpg

0

Jeg bar min sådan her som det ser ud på billedet

post-4489-1252418577.jpg

post-4489-1252418732.jpg

Edited by fasling
0

Fin brochure :-) Så er der lige lidt at gå efter, uanset hvad type man er....

Jeg syntes bare personligt, at det er vigtigt at huske på, at det ikke er brudebuketten der er VIGTIG den dag, selvom det er det sidste "udstyr" man får - DET ER KJOLEN OG HENDE DER BÆRER DEN KJOLE der er vigtig og derfor skal buketten ikke op under hagen eller op foran brystet og stjæle hele billedet (det har nogen en tendens til når de bliver nervøse). Buketten er kun tilbehør :-) Altid huske - aldrig glemme!

Så om den er foran eller i siden må være op til den enkelte, - den skal bare blive dér ;-)

Mvh Theresia

0

Annonce ♥