smuklingen

Hjælp til anderledes takkekort m. flere billeder

16 indlæg i dette emne

Hej :-)

Imorgen har vi været gift i præcis 1 mdr. og vi havde bare den mest fantastiske dag ever - virkelig!

Vi tog på ferie i 14 dage efterfølgende, og derefter var vi hos et vennepars bryllup og er siden hen startet på arbejde igen, så derfor har der ikke været så meget tid og overskud til takkekorts projektet,desværre. Men nu skal det være!

Det vi søger/ godt kunne tænke os er et centralt billede med os, og så et par mindre billeder med f.eks min buket og vores ringe, et kys og vores bil (eller hvad vi nu lige synes), men jeg er ikke lige det mest tekniske geni mht. dette.

Dvs. jeg kan sagtens udtænke en masse kreative ting, og har en helt klar ide om hvordan de skal se ud, men at føre det ud i livet er vist noget andet :)

Vores tema var: Prinsesse stil, romantisk, idyllisk og personligt!

Farvetemaet bestod af creme, guld, champagne og kakao.

Er der nogen som har nogle gode ideer og som evt. vil hjælpe mig?

Jeg vil være jer evigt taknemmelig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kommende er super skrap til den slags. Jeg kan lige prøve at høre ham om han er frisk i aften.

Så kan du sende de billeder du ønsker og beskrivelse til min mail.

Jeg vender lige tilbage :)

Det vil bare være helt fantastisk :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg lavede det her udkast i photofiltre til os selv. Venter på fotografens billeder, så der bliver nok lidt ændringer. Men er sådan set tilfreds m opsætningen. :denmarkflag:

post-32248-1252389698.jpg

Ih hvor fint :)

Det er noget i samme stil jeg søger, dog nok kun 3 billeder og så dato, vores navne og lign.

Er det frækt at spørge om du evt. ville hjælpe mig med det? :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Min kommende er super skrap til den slags. Jeg kan lige prøve at høre ham om han er frisk i aften.

Så kan du sende de billeder du ønsker og beskrivelse til min mail.

Jeg vender lige tilbage :ilovebryllupsklar:

Hvor er det sødt af dig at spørge din kommende - TAK :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lavet dette billede efterfølgende og ville ønske at de var blevet brugt som takkekort

:cheerleader3: Heidi

DET ER LIGE PRÆCIS SÅDAN NOGET JEG SØGER! :)

Hvem har lavet dine/jeres? :ilovebryllupsklar:

Ih håber også jeg kan få sådanne nogle fine billeder/takkekort :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lavet dette billede efterfølgende og ville ønske at de var blevet brugt som takkekort

:cheerleader3: Heidi

DET ER LIGE PRÆCIS SÅDAN NOGET JEG SØGER! :)

Hvem har lavet dine/jeres? :ilovebryllupsklar:

Ih håber også jeg kan få sådanne nogle fine billeder/takkekort :denmarkflag:

Nu ved jeg tilfældigvis at det er deres fotograf Bettina Pihl der har lavet disse flotte collager.

Jeg selv kan ikke tilbyde min hjælp, jeg er elendig til sådan noget :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er faktisk rimelig nemt at lave selv, hvis man har photoshop :)

Har vist en hel liste af ting jeg lige har lovet at hjælpe folk med, men jeg vil da godt give det et hurtigt go. Jeg skal så bare vide hvilket format kortet skal have, hvilken tekst og så billederne i god opløsning :ilovebryllupsklar:

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Det er faktisk rimelig nemt at lave selv, hvis man har photoshop :cheerleader3:

Har vist en hel liste af ting jeg lige har lovet at hjælpe folk med, men jeg vil da godt give det et hurtigt go. Jeg skal så bare vide hvilket format kortet skal have, hvilken tekst og så billederne i god opløsning :blush:

Har muligvis en der allerede arb. på sagen. Men ellers vender jeg tilbage. Håber det er okay :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer