Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Vivian Schmücker

Vivian & Renés bryllup den 29 august

46 posts in this topic

Så er jeg ved at være klar til at starte min beretning. halvanden uge efter brylluppet og vi svæver stadig rundt på en lyserød sky!

Min dag startede kl 06.00 da min lille nevø på 1 år ikke syntes at vi skulle sove længere! så min søster og min nevø kom ned i stuen hvor jeg lå, men det var slet ikke noget problem for der havde jeg været vågen et stykke tid! var vist lige mere spændt på dagen end jeg ville indrømme :)

Nå men vi hyggede på sofaen indtil kl halv otte hvor jeg gik i bad og min søster bagte boller til morgenmaden. efter morgenmaden kørte vi ind til frisøren hvor jeg fik curler i håret og derefter videre til kosmetologen hvor jeg fik en opfrisker og derefter fik anlagt en fantastisk makeup!

*billede kommer senere*

Edited by Vivian Schmücker
0

Annonce ♥

Efter frisøren kørte vi hjem hvor jeg egentlig ret hurtigt blev smidt i kjolen så alle andre kunne køre i kirken. Og så fik jeg ellers lov til at vente.......

Tiden gik nu faktisk ret hurtigt og pludselig var jeg i bilen på vej til kirken. Puha som mit hjerte begyndte at banke!

post-35364-1252391803.jpg

0

Annonce ♥

Jeg er typen der kan tude for et godt ord! en lykkelig begivenhed i Beverly Hills er nok til at få mine tårekanaler til at flyde over!! :) Derfor har jeg set frem til denne dag med stor ængstelse, for om jeg ville dyrke den vilde tudeprinsesse hele dagen!

post-35364-1252405302.jpg

Men da jeg stod inde i våbenhuset og jeg stadig ikke havde tabt fatningen, tænkte jeg med mig selv at det måske gik og at jeg ikke ville ligne et blævrende fæ på vej op af kirkegulvet.....

Så kirketjeneren spurgte om vi var klar, vi nikkede og han gik ud. jeg var stadig rolig. musikken startede. jeg var stadig rolig. dørene åbnedes. jeg var stadig rolig. men lige som vi begynder at gå ind i kirken, kan jeg bare høre suset af alle menneskerne der rejste sig inde i kirken og jeg bliver total overvældet af en NU SKER DET følelse som får tårerne til at fylde mine øjne

Så da vi går op af kirkegulvet, hiksende og kæmpende får ikke at bryde total ud - siger min onkel (han førte mig op) bare fokusere på René, lad være med at kigge på andre Men jeg kunne jo ikke få øje på ham pga. tårer i øjnene!!!!

0

post-35364-1252405695.jpg

Endelig fik jeg øje på René og da vi kom så tæt på at jeg kunne se ham i øjnene, faldt der også ro over mig, så makeup'en ikke blev smadret

Hvad jeg så senere finder ud af er, at min onkel selv kæmpede med tårerne på vej op af gulvet! han havde jo lovet mig at han ikke ville, men istedet sørge for at jeg kom igennem det. så blev faktisk helt rørt da jeg så billederne og videoen derfra.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

post-35364-1252407315.jpg

Total Paparazzi!!!

Vi fik taget billeder i kirken og på en utrolig naturskøn havn...

Vi havde planllagt flere steder, men vi fik en djævelns masse regn så det blev ændret lidt. Men vi har fået nogle fantastiske billeder derfra, netop pga. vejret!

Billederne fra fotografen har vi kun modtaget som prøvefoto, så de er stadig alt for små til at kunne sættes ind her...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi kørte ud på Ejerslev havn for at få taget billeder af fotografen mens vores gæster kørte ud på kroen hvor festen skulle holdes. Ude på kroen var der kaffe og kage og så havde vi planlagt at alle skulle have taget billeder mens vi var væk

post-35364-1252476706.jpg

0