Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Vivian Schmücker

Vivian & Renés bryllup den 29 august

46 posts in this topic

Først og fremmest stort tillykke med brylluppet :) I er godt nok et sødt par!

Og så vil jeg bare sige: FED IDE med den ramme til billederne af gæsterne. Den er hermed tyvstjålet - HAPS! :ilovebryllupsklar:

Mange hilsner fra Tanja

0

Annonce ♥

Borddekorationerne... er bare totalt vildt med dem!!

post-35364-1252477718.jpg

Søde Vivian,

Dejlig beretning, og sikken et flot brudepar i er!! :ilovebryllupsklar::denmarkflag:

Jeg er også helt syg med jeres borddekorationer!! Har i selv lavet dem? Ved du om det er ganske alm vand der er i dem? Det ser vildt godt ud, det må jeg sige.. :)

0

Borddekorationerne... er bare totalt vildt med dem!!

post-35364-1252477718.jpg

Søde Vivian,

Dejlig beretning, og sikken et flot brudepar i er!! :ilovebryllupsklar::denmarkflag:

Jeg er også helt syg med jeres borddekorationer!! Har i selv lavet dem? Ved du om det er ganske alm vand der er i dem? Det ser vildt godt ud, det må jeg sige.. :)

Det er helt almindelig vand de er I, dog er der på hver gren sat en glasterning fast i bunden for at de kunne blive i vandet. ellers vil de enormt gerne op af vandet.

Det var nogle jeg fik lavet i samarbejde med kromutter og hun lavede dem fredag. Søndag var vi derude for at hente gaver og der var de stadig helt friske og flotte at se på!!

0

Først og fremmest stort tillykke med brylluppet :ilovebryllupsklar: I er godt nok et sødt par!

Og så vil jeg bare sige: FED IDE med den ramme til billederne af gæsterne. Den er hermed tyvstjålet - HAPS! :denmarkflag:

Mange hilsner fra Tanja

Du skal være så velkommen til at hapse, jeg hasr nemlig også selv fundet ideen herinde på BK :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det fabelagtig! Jeg forstår så godt de følelser, du beskrev, da du trådte ind i kirken - har den samme ængstelse og må indrømme, jeg fik tårer i øjnene ved din beskrivelse. Men også dejligt betryggende at vide, man ikke er den enste i kongeriget Danmark med hang til at vande høns ved sådanne (og mindre livssættende) lejligheder. :cheerleader3:

Du ser så smuk ud og skønt med alle de billeder, du deler med os!

0

Hvor er det fabelagtig! Jeg forstår så godt de følelser, du beskrev, da du trådte ind i kirken - har den samme ængstelse og må indrømme, jeg fik tårer i øjnene ved din beskrivelse. Men også dejligt betryggende at vide, man ikke er den enste i kongeriget Danmark med hang til at vande høns ved sådanne (og mindre livssættende) lejligheder. :cheerleader3:

Du ser så smuk ud og skønt med alle de billeder, du deler med os!

Du er bestemt ikke den eneste der har tendens til at fugte lommetørklædet i tide og utide. Min søster har brugt mig som barometer de to sidste gange hun var gravid: hvis hun tudede før jeg gjorde betød det at nu var hendes hormoner kommet i svingninger, hvis ikke hun tudede, var hun ok :cheerleader3:

Edited by Vivian Schmücker
0

Da vi ankom var der lige tid til en tiltrængt tisse pause, og det siger jeg zillaer! hvis I har stor kjole på, så HUSK at skaffe Jer en "tissedame" til at hjælpe Jer... Uundværligt!!

Men ellers var det hurtigt ind og hilse på gæsterne, især min mands bedstemor som er 93 og næsten var på vej hjem igen. Hun kunne ikke holde til det så længe, men hun var med i kirken og ude og få en kop kaffe. Det betød utroligt meget for min mand.

Efter hun var taget hjem, var det allerede tid til at gå til bords. vi valgte at gå til bords tidligt, så der kunne blive mere plads til dans efter middagen :cheerleader3:

her bliver vi spillet ind

post-35364-1253080288.jpg

og så var det ellers tid til at spise, ikke fordi at jeg fik spist særligt meget, for der vsr jo så mange indtryk hele tiden så jeg havde slet ingen apetit. Men lidt fik jeg indenbords og det smagte super godt.

Så rejste René sig op for at holde sin tale til mig.....

Han startede flot med at fortælle om den her stinkende stive tøs han var rendt ind i i byen for en del år tilbage og hvordan han fik lov til at følge mig hjem og han havde håbet på et bette put men jeg sendte ham bare hjem igen.. :cheerleader3:

Så fortalte han om hvordan jeg plejer at sende ham ud for at snitte en træmand når han bliver for hidsig.. (til stor underholdning for alle gæsterne, da vi har så meget brænde hjemme at vi kunne overleve 2 isvintre!!)

Så takkede han mig for den fine tale jeg gav ham i morgen gave (jeg havde indtalt en tale på dvd han fik om morgenen, da jeg ikke mente at jeg kunne holde en rigtig tale for ham uden at tudeprinsessen ville springe frem!!) så begyndte at han stammende at fortælle mig hvor meget han elsker mig og hvor meget jeg betyder for ham, hvorefter han bliver helt stille og står og kigger ned i jorden....

Man kunne se hvordan hans øjne langsomt blev fyldt med vand mens han stod og kiggede ned i jorden, hvorefter han kigger på mig og siger : Du ved hvad jeg mener ik? jeg smilte til ham, nikkede og han hev mig op og gav mig et ordentligt smækkys!! hvorefter alle gutterne gav sige til at huje og fløjte, fordi at de vidste hvor svært han har haft det med at skulle holde den tale..

post-35364-1253082399.jpg

0

Annonce ♥

Og der skulle falshes lidt underbeklædninger!!

post-35364-1253683878.jpg

Mit strømpebånd havde jeg ikke nået at få på, da vi tog hjemmefra, så min søster havde puttet det i min taske for at jeg skulle have det på, når vi ankom til kroen... men ak nej... nåede det ikke

post-35364-1253683957.jpg

0

Vi havde frabedt os sange i invitationerne, så var meget spændt på at se hvilken slags underholdning der ville dukke op i løbet af aftenen. Vi fik selvfølgelig et par sange til trods for at vi havde frabedt os det, men tror det gjorde at vi ikke fik så mange som vi kunne have fået!

Mine veninder havde til gengæld rullet det helt store skyts frem!

Først startede to af damer med en sketch om Rene og jeg

post-35364-1253684183.jpg

Som var ustyrlig morsom!

post-35364-1253684212.jpg

Den var bare fantastisk!

0

Annonce ♥

Derefter holdt min ældste veninde en tale for os, som var utrolig smuk! stadig den dag i dag kan jeg få tårer i øjnene af at tænke på den!

Hun fortalte min mand en masse dejlige ting om mig, sjove ting han skulle huske og så sluttede hun af med at sige : Kære René, hvis Vivian bare en en halv så god kone som hun er veninde, har du vundet den store gevinst!

Puha! der fik jeg vist lidt tårer i øjnene!

hun fortalte mig senere at hun selv havde været lige så grædefærdig, men syntes ikke at man kan se

post-35364-1253684602.jpg

post-35364-1253684609.jpg

Derefter kvitterede drengene med en sang (sunget af orkesteret) til René - kan slet ikke huske hvad den hedder, men det er en eller anden Ib Grønbech sang de plejer at drive os til vanvid med! men den betød noget for René og det var det vigtigste. Og så var alle helt pjattet med den, de sang alle med og ente oppe på stolene...

post-35364-1253684840.jpg

Edited by Vivian Schmücker
0

Annonce ♥