Guest Soon2be..

Her er meget stille?

37 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej

Jeg kigger lidt herinde, men synes ikke jeg har så meget at fortælle lige nu. Jo, men ikke sådan nogle interessante ting. Samtidig er Penelope helt umulig for tiden, så jeg går meget rundt med hende på armen (tror hun har mavepine eller noget?).

Jeg tror dog at mange af 2009 brudene er blevet gift nu og derfor ikke er så meget herinde. 2010 brudene har jo stadig meget tid, så det fylder ikke så meget for dem lige nu. SUK det bliver måske et stille efterår. Tænk hvis der er helt tomt til oktober :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej

Jeg kigger lidt herinde, men synes ikke jeg har så meget at fortælle lige nu. Jo, men ikke sådan nogle interessante ting. Samtidig er Penelope helt umulig for tiden, så jeg går meget rundt med hende på armen (tror hun har mavepine eller noget?).

Jeg tror dog at mange af 2009 brudene er blevet gift nu og derfor ikke er så meget herinde. 2010 brudene har jo stadig meget tid, så det fylder ikke så meget for dem lige nu. SUK det bliver måske et stille efterår. Tænk hvis der er helt tomt til oktober :)

Ahh søde det tror jeg nu ikke der er chance for... Jeg har jo lige nogle af jer, jeg skal have "fulgt til alters" inden jeg forlader jer! Jeg kan nok ikke rigtig slippe det, men det er underligt at sidde her 3 måneder efter alt mit hårde slid det gav pote og leve sådan gennem i andre skønne brude... Jeg savner sgu at planlægge og tage stilling!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lena hvor gammel er din Penelope? .. Har du overvejet en slynge? :) Eller Mei Tai alt efter alder på hende? :)

(Ja, nu kommer nørden og den ifavnske op i mig;))

Først ringslyngen der giver en rigtig god frihed:

post-39042-1252392685.jpg

Og så en Mei Tai der faktisk er rigtig god og alsidig med børn der har behov for lidt ekstra tryghed, men de skal have 100% hovedkontrol for at sidde i denne uden at lægge for stort press på ryggen :)

post-39042-1252392732.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har i øvrigt båret mine 2 sidste piger og Luna bar jeg sidste gang da hun var omkring 4 år ... Dog på ryggen og ikke timer ad gangen. Men de har hjulpet mig rigtig meget, da jeg har gået meget hjemme med dem begge 2 da vi boede i Sverige.

Da jeg havde butikken syede jeg med Frigg siddende i den på ryggen de dage hvor hun slet ikke sov til middag ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen jeg har her ved vores 3. datter fået øjnene op for slynger mv. Før havde jeg en Baby Bjørn, som jeg nu ved ikke er optimal for baby :)

Jeg har brugt en Combi-cotti indtil for nogle måneder siden, hvor jeg fik en super fed Mei Tai - har en kreativ bekendt, der har syet den lækreste lilla/bambi sag - I LUUUUV IT. Dejligt at møde andre slynge-mødre. Jeg har i øvrigt fået ros mange gange af folk jeg mødte i Ikea, på Baresso og alle mulige andre steder.

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt, jeg har tænkt det samme om stilhed og at mange jo er blevet gift og højsæsonen er slut for i år ;) Men vi er jo stadig et par stykker, der lægger udenfor sæsonen, er vi ikke, piger!? ;)

Og så må jeg lige kommentere på begge dine bære-børn-billeder -jeg ser ofte unge mødre bære deres børn sådan på mit job -det er jo butik, og der er det jo super praktisk. Jeg har bare ikke lige fået taget mig sammen til at gå hen til en fremmed kvinde og sige "Hej. Kan du lære mig dét der? Jeg har godt nok ingen børn og jeg er ikke engeng gravid, det ser bare super fedt ud og det ville jeg gerne kunne, når det bliver min tur..." Tror det ville være en smule i overkanten, en anelse anmasende :cheerleader3: Såååå, kan DU lære mig det?? :)

:):):)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tina: Det er super nemt at bruge Multi-Cotti og Mei Tai. Jeg er jo først lige startet denne gang og det tog ikke lang tid at komme i gang. Cotti'en brugte jeg lige fra Penelope var nyfødt. Hun kunne ligge trygt og godt og sove helt pakket ind på min mave - lille koala baby ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja, og vi må da arrangere ådan en stor event hvor alle gl. brude kommer i deres outfit :)

En efter-bryllup-fest, hvor man lige flasher diverse slynger... Gerne demonstreret med børn i... ;) Se - NU begynder det at blive interessant... Jeg har altid sagt til kæresten, at jeg først skal ha børn, når jeg er blevet gift, ellers havde han jo gerne villet ha' dem fra 1. date. Men kan godt mærke efterhånden at biologien, ellers hvad vi kalder det, begynder at virke... Har jo altid liiiiiiiiiiiiige kigget i barnevogne, men trangen er da blavet NOGET større i det sidste års tid... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg har her ved vores 3. datter fået øjnene op for slymger mv. Før havde jeg en Baby Bjørn, som jeg nu ved slet ikke er god for baby :)

Jeg har brugt en Combi-cotti indtil for nogle måneder siden, hvor jeg fik en super fed Mei Tai - har en kreativ bekendt, der har syet den lækreste lilla/bambi sag - I LUUUUV IT. Dejligt at møde andre slynge-mødre. Jeg har i øvrigt fået ros mange gange af folk jeg mødte i Ikea, på Baresso og alle mulige andre steder.

Åh det var det jeg levede af ... Altså at sy Mei Tai og slynger ... Ja faktisk alle former for slynger ;)

Du får lige et billede spam ;)

post-39042-1252394363.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sjovt, jeg har tænkt det samme om stilhed og at mange jo er blevet gift og højsæsonen er slut for i år ;) Men vi er jo stadig et par stykker, der lægger udenfor sæsonen, er vi ikke, piger!? ;)

Og så må jeg lige kommentere på begge dine bære-børn-billeder -jeg ser ofte unge mødre bære deres børn sådan på mit job -det er jo butik, og der er det jo super praktisk. Jeg har bare ikke lige fået taget mig sammen til at gå hen til en fremmed kvinde og sige "Hej. Kan du lære mig dét der? Jeg har godt nok ingen børn og jeg er ikke engeng gravid, det ser bare super fedt ud og det ville jeg gerne kunne, når det bliver min tur..." Tror det ville være en smule i overkanten, en anelse anmasende :cheerleader3: Såååå, kan DU lære mig det?? :)

:):):)

Det kan du tro at jeg vil .. Udbreder meget gerne slynge-karma og jeg er sikker på at hvis du spørger en slyngemor at så vil hun gladeligt hjælpe dig Tina :cheerleader3:

Og lige et billede mere af en af mine kreationer får i lige i dette indlæg også ;)

Dette er en Podeagi ;)

post-39042-1252394540.jpg

Redigeret af Soon2be..
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tina: Det er super nemt at bruge Multi-Cotti og Mei Tai. Jeg er jo først lige startet denne gang og det tog ikke lang tid at komme i gang. Cotti'en brugte jeg lige fra Penelope var nyfødt. Hun kunne ligge trygt og godt og sove helt pakket ind på min mave - lille koala baby ;)

Ååårhh... Bliver jo helt blød... Hun er simpelthen lige til at ta op og kramme :) Jeg tænker, at jeg jo nok vil få putte-børn, som jeg selv har været og så ville jeg gerne kunne give dem den dér putte ind til mor tryghed, mens de var med rundt. Har godt nok luret meget på dem, der kom i butikken for at se systemet... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ja der har været lidt stille de sidste par uger :) siger jeg som kun har været aktiv herinde i en månedstid ;)

Hvor ser det altså dejligt og hyggeligt ud med de slynger. :) Jeg har altid bare båret mine unger på hoften. Og nogle få gange i en babybjørn. Så jeg har ingen erfaring med slynger. Men jeg har et spørgsmål - hvor meget har I så båret rundt på jeres slyngebørn?? Altså jeg tænker på hvor mange timer dagligt?

Knus fra Maria der er lidt slyngemisundelig ;)

Jamen det har været meget forskelligt. Da Frigg var helt lille (Hun er idag 3 år) der bar jeg hende meget, for jeg havde også Luna som gerne ville jeg løb rundt og legede med hende hele tiden. Jeg brugte slyngen meget til at amme i offentligt med frigg, da man kan gå og amme på én og samme tid uden folk kan se det.

Med mindre de som en ældre herre i Bauhaus skulle kigge ned til Frigg der lå så fint nede i slyngen og ammede, han blev noget forfjamsket da han så hvad der foregik nede i slyngen :)

Men for at svarer på dit spørgsmål, jeg bare vel i gennemsnit 1-2 timer dagligt med Frigg ... Det er ikke så ofte hun vil bæres mere da hun heller vil gå, men jeg har altid en Mei Tai liggende i bilen til hvis vi er hvor der er mange mennesker og en klapvogn ikke kan komme så nemt frem .. Så ryger hun på ryggen ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt, jeg har tænkt det samme om stilhed og at mange jo er blevet gift og højsæsonen er slut for i år ;) Men vi er jo stadig et par stykker, der lægger udenfor sæsonen, er vi ikke, piger!? ;)

Og så må jeg lige kommentere på begge dine bære-børn-billeder -jeg ser ofte unge mødre bære deres børn sådan på mit job -det er jo butik, og der er det jo super praktisk. Jeg har bare ikke lige fået taget mig sammen til at gå hen til en fremmed kvinde og sige "Hej. Kan du lære mig dét der? Jeg har godt nok ingen børn og jeg er ikke engeng gravid, det ser bare super fedt ud og det ville jeg gerne kunne, når det bliver min tur..." Tror det ville være en smule i overkanten, en anelse anmasende :cheerleader3: Såååå, kan DU lære mig det?? :cheerleader3:

:):):)

Det kan du tro at jeg vil .. Udbreder meget gerne slynge-karma og jeg er sikker på at hvis du spørger en slyngemor at så vil hun gladeligt hjælpe dig Tina :cheerleader3:

Og lige et billede mere af en af mine kreationer får i lige i dette indlæg også ;)

Dette er en Podeagi ;)

Ej hvor cool, at du kan sy sådan noget! Jeg kan kun sy babybolde og tæpper :cheerleader3: Ja, hvor mon jeg får fat i en slyngemor... Hmm... Tænke tænke... :bearhug:

Noget andet er så, at hvis jeg fortæller Daniel, at jeg samler info til noget som helst med børn, så mener han jo, at jeg er klar til at gå i gang... ;) Så bliver han ved med at "plage" indtil fødslen :cheerleader3: Vil lige sige, at han er meget glad for børn og virkelig god til at lege med dem og de klatrer på ham, når vi er sammen med familien,. Og jeg mener virkelig klatrer! :)

Redigeret af Tina+Daniel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Sjovt, jeg har tænkt det samme om stilhed og at mange jo er blevet gift og højsæsonen er slut for i år ;) Men vi er jo stadig et par stykker, der lægger udenfor sæsonen, er vi ikke, piger!? ;)

Og så må jeg lige kommentere på begge dine bære-børn-billeder -jeg ser ofte unge mødre bære deres børn sådan på mit job -det er jo butik, og der er det jo super praktisk. Jeg har bare ikke lige fået taget mig sammen til at gå hen til en fremmed kvinde og sige "Hej. Kan du lære mig dét der? Jeg har godt nok ingen børn og jeg er ikke engeng gravid, det ser bare super fedt ud og det ville jeg gerne kunne, når det bliver min tur..." Tror det ville være en smule i overkanten, en anelse anmasende :cheerleader3: Såååå, kan DU lære mig det?? :cheerleader3:

:):):)

Det kan du tro at jeg vil .. Udbreder meget gerne slynge-karma og jeg er sikker på at hvis du spørger en slyngemor at så vil hun gladeligt hjælpe dig Tina

Og lige et billede mere af en af mine kreationer får i lige i dette indlæg også

Dette er en Podeagi

Ej hvor cool, at du kan se sådan noget! Jeg kan kun sy babybolde og tæpper :cheerleader3: Ja, hvor mon jeg får fat i en slyngemor... Hmm... Tænke tænke... :bearhug:

Noget andet er så, at hvis jeg fortæller Daniel, at jeg samler info til noget som helst med børn, så mener han jo, at jeg er klar til at gå i gang... ;) Så bliver han ved med at "plage" indtil fødslen :cheerleader3: Vil lige sige, at han er meget glad for børn og virkelig god til at lege med dem og de klatrer på ham, når vi er sammen med familien,. Og jeg mener virkelig klatrer! :)

<----- Hun er fundet ... Jeg lærer gerne fra mig, både med dukker osv. Så kan du øve lige så tosset du vil indtil den dérsens bebs kommer ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt, jeg har tænkt det samme om stilhed og at mange jo er blevet gift og højsæsonen er slut for i år ;) Men vi er jo stadig et par stykker, der lægger udenfor sæsonen, er vi ikke, piger!? ;)

Og så må jeg lige kommentere på begge dine bære-børn-billeder -jeg ser ofte unge mødre bære deres børn sådan på mit job -det er jo butik, og der er det jo super praktisk. Jeg har bare ikke lige fået taget mig sammen til at gå hen til en fremmed kvinde og sige "Hej. Kan du lære mig dét der? Jeg har godt nok ingen børn og jeg er ikke engeng gravid, det ser bare super fedt ud og det ville jeg gerne kunne, når det bliver min tur..." Tror det ville være en smule i overkanten, en anelse anmasende :bearhug: Såååå, kan DU lære mig det?? :cheerleader3:

:)

Det kan du tro at jeg vil .. Udbreder meget gerne slynge-karma og jeg er sikker på at hvis du spørger en slyngemor at så vil hun gladeligt hjælpe dig Tina

Og lige et billede mere af en af mine kreationer får i lige i dette indlæg også

Dette er en Podeagi

Ej hvor cool, at du kan se sådan noget! Jeg kan kun sy babybolde og tæpper :cheerleader3: Ja, hvor mon jeg får fat i en slyngemor... Hmm... Tænke tænke... :cheerleader3:

Noget andet er så, at hvis jeg fortæller Daniel, at jeg samler info til noget som helst med børn, så mener han jo, at jeg er klar til at gå i gang... ;) Så bliver han ved med at "plage" indtil fødslen :cheerleader3: Vil lige sige, at han er meget glad for børn og virkelig god til at lege med dem og de klatrer på ham, når vi er sammen med familien,. Og jeg mener virkelig klatrer! :cheerleader3:

<----- Hun er fundet ... Jeg lærer gerne fra mig, både med dukker osv. Så kan du øve lige så tosset du vil indtil den dérsens bebs kommer ;)

Uh uh uh!!! :) Så slæber jeg min højt elskede Pfaff med og så går vi sy-amok sammen! :):):cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej piger.

Jeg er her skam også! :)

Og meget undskyld at jeg ikke kommer så meget forbi jeres tråde disse dage, men der er simpelthen bare alt for travlt herhjemme lige nu, så jeg kan ikke helt overskue det vilde når jeg endelig er her. Jeg kan knapt nok holde min egen tråd opdateret :ilovebryllupsklar:

Men sikke en hyggelig ide med en slynge dragt. Jeg selv er dog ikke den slags menneske der kan holde til at bære for meget rundt på mit barn. Kun i en begrænset tidsperiode. Da vores lillemand var helt lille, havde vi en babybjørn til ham. Da han fyldte 3 måneder var han blevet for stor til at min ryg ville være med til at bære mere på ham på den måde. Jeg kunne lige nå i fakta (som lå max 3 minutters gang fra hvor vi boede) og hjem igen, før jeg ikke kunne klare mere. Jeg døjer ellers ikke til dagligt, men en bære-sele kunne jeg bare slet ikke med.

Så selvom de slynger er super smarte og jeg er helt grøn i hovedet af misundelse, ja så må jeg nok bare erkende at min krop ikke er bygget til den slags.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej piger.

Jeg er her skam også! :)

Og meget undskyld at jeg ikke kommer så meget forbi jeres tråde disse dage, men der er simpelthen bare alt for travlt herhjemme lige nu, så jeg kan ikke helt overskue det vilde når jeg endelig er her. Jeg kan knapt nok holde min egen tråd opdateret :ilovebryllupsklar:

Men sikke en hyggelig ide med en slynge dragt. Jeg selv er dog ikke den slags menneske der kan holde til at bære for meget rundt på mit barn. Kun i en begrænset tidsperiode. Da vores lillemand var helt lille, havde vi en babybjørn til ham. Da han fyldte 3 måneder var han blevet for stor til at min ryg ville være med til at bære mere på ham på den måde. Jeg kunne lige nå i fakta (som lå max 3 minutters gang fra hvor vi boede) og hjem igen, før jeg ikke kunne klare mere. Jeg døjer ellers ikke til dagligt, men en bære-sele kunne jeg bare slet ikke med.

Så selvom de slynger er super smarte og jeg er helt grøn i hovedet af misundelse, ja så må jeg nok bare erkende at min krop ikke er bygget til den slags.

Åh jeg må lige kommentere :denmarkflag:) Der er bare mile-vid forskel på en BB og en slynge eller Mei tai ... Med en BB der bærer du med nakken, den er hverken sund for dig eller barn ;)

Med en ringslynge eller en bæresele dér bærer du med hele ryggen, så det gør ikke ondt ... :cheerleader3:

Men kan i øvrigt godt forstå du har lidt travlt, det er jo lige om lidt :cheerleader3: Og boede du lidt tættere på, så kom jeg altså og kiggede :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har selv syet en ringslynge, men jeg har nærmest íkke fået den brugt..

Jeg synes det var svært at få Elias til at ligge/sidde ordentligt i den, men ved

ikke om det var fordi jeg gjorde noget galt.... ??

Han er idag 11 måneder, kan man godt stadig bruge den når man fx er på

ture, og klapvognen er upraktisk??

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer