Posted September 11, 2009 · Report post Jeg har selv syet en ringslynge, men jeg har nærmest íkke fået den brugt..Jeg synes det var svært at få Elias til at ligge/sidde ordentligt i den, men ved ikke om det var fordi jeg gjorde noget galt.... ?? Han er idag 11 måneder, kan man godt stadig bruge den når man fx er på ture, og klapvognen er upraktisk?? Hej Ja, du kan bestemt godt bruge den endnu. Det kan du faktisk rigtig lang tid endnu. Du kan både have ham liggende og sove og have ham siddende op (Som det billede af mig og Frigg) .. Hvor bor du henne ? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2009 · Report post Jeg er stadig herinde efter at jeg er gået fra frk. til fru., måske ikke helt så aktiv mere, men følger stadig folk :-) har nogle jeg gerne vil følge helt til deres bryllup :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2009 · Report post Jeg kigger nu også stadig ind i mellem herinde.... Må jeg spørge hvad det er der gør at en baby bjørn ikke er godt for en baby? Synes at mange efterhånden siger at en BB er absolut ikke sundt for en baby. men ellers ser de der slynge da smarte ud... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2009 · Report post Sådan i helt korte træk ... Ville nogen af os bryde os om at hænge med alt vægt kun i skridtet? ;) Dernæst er det at ryggen ikke er støttet korrekt, dvs. de sidder og falder sammen, hvilket absolut ikke er sundt for sådan en ny blød baby rygsøjle. Ud over det, er det heller ikke sundt for den der bærer, da den ikke støtter godt nok og man derved bærer med nakken og ikke helt rygfladen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2009 · Report post Sådan i helt korte træk ... Ville nogen af os bryde os om at hænge med alt vægt kun i skridtet? ;) Dernæst er det at ryggen ikke er støttet korrekt, dvs. de sidder og falder sammen, hvilket absolut ikke er sundt for sådan en ny blød baby rygsøjle. Ud over det, er det heller ikke sundt for den der bærer, da den ikke støtter godt nok og man derved bærer med nakken og ikke helt rygfladen takker for forklaringen... Det gav god mening for en som mig, der endnu ikk har børn, men gerne vil... Men det lyder til at man helt klart skal vælge slynglen... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2009 · Report post Jeg har selv syet en ringslynge, men jeg har nærmest íkke fået den brugt..Jeg synes det var svært at få Elias til at ligge/sidde ordentligt i den, men ved ikke om det var fordi jeg gjorde noget galt.... ?? Han er idag 11 måneder, kan man godt stadig bruge den når man fx er på ture, og klapvognen er upraktisk?? Hej Ja, du kan bestemt godt bruge den endnu. Det kan du faktisk rigtig lang tid endnu. Du kan både have ham liggende og sove og have ham siddende op (Som det billede af mig og Frigg) .. Hvor bor du henne ? Det lyder godt... Jeg tror faktisk at jeg vil til at afprøve den lidt mere... Nok mest som siddende i siden som på dit billede.... Som sagt så er do jo meget praktisk når man er på ture og den bette ikke gider være i barnevognen/klapvognen mere... Jeg bor i Esbjerg.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 29, 2009 · Report post Ihhh... jeg bliver lige nødt til at kommentere, selvom emnet er halv-gammelt! Vi havde både en BB og en snuggli, da Gustav var lille. En snuggli er vel en lidt mere skandinavisk version af slyngen, eller hvad? Vores SP var i hvert fald vældigt begejstret, men frarådede som så mange andre BB til de helt små - og da Gustav blev lidt ældre, var han for tung at bære i den. Jeg ville rigtig gerne gå med slynge og syede mig en ringslynge, men den kunne jeg ikke finde ud af at bruge... De er superfede, de slynger, du har lavet, Camilla! Jeg ved, du er stoppet med det, og at det var hårdt, og at I har det hårdt nu - men kan du anbefale et sted, hvor de også laver sådan nogle fede modeller? Og nogen, som er lettere at bruge end ringslyngen...? Kunne rigtig godt tænke mig at gå med slynge, når vi skal have nr. 2... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2009 (edited) · Report post Jeg vil helt klart anbefale en dobbelt lommeslynge til at starte med (Tri-Cotti). Nem at bruge og god til nyfødte. Derefter en MaiTai (fra ca 6 mdr). Jeg har en MaiTai, der er lavet i stil med Kleinsmekkers og den er såååååååååååååå god. Edited October 2, 2009 by Miss-Lena 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2009 · Report post Ej jeg er her også endnu. Men heller ikke så aktiv. Det er skam ikke fordi jeg ikke planlægger for det gør jeg og dankortet bliver da tømt jævneligt så tror da også snart at mange af de kreative ting er lavet. Men har bare ikke lige haft overskud til at få lagt billeder ind for jeg kan ikke finde ud af at lægge billederne fra vores kamera ud så de kan være der og når jeg mindsker voulumen så fyger størelsen og så kan i ikke se det alligvel. så en dag når jeg har fundet ud af det skal i nok få billed spam med alt hvad der er sket. Jeg er desvære ikke så go til at kigge forbi men det har været lidt kaos her hjemme. Lillemanden har været syg og måtte ikke komme i dagpleje i 14 dage da han skulle holdes i ro - og det er da en smal sag med en på 13 mdr der har krudt i r... Han er også båret i slynge men det gider han ikke mere kan simpelthen ikke sidde stille. og har faktisk ikke brugt den siden han var 7 mdr så var det løb kørt. Men det er så fed en måde at bære dem på. Vi ahr også en BB men den er slet ikke rar at gå med slyngen er hygge... sålænge de gider. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2009 (edited) · Report post Ihhh... jeg bliver lige nødt til at kommentere, selvom emnet er halv-gammelt!Vi havde både en BB og en snuggli, da Gustav var lille. En snuggli er vel en lidt mere skandinavisk version af slyngen, eller hvad? Vores SP var i hvert fald vældigt begejstret, men frarådede som så mange andre BB til de helt små - og da Gustav blev lidt ældre, var han for tung at bære i den. Jeg ville rigtig gerne gå med slynge og syede mig en ringslynge, men den kunne jeg ikke finde ud af at bruge... De er superfede, de slynger, du har lavet, Camilla! Jeg ved, du er stoppet med det, og at det var hårdt, og at I har det hårdt nu - men kan du anbefale et sted, hvor de også laver sådan nogle fede modeller? Og nogen, som er lettere at bruge end ringslyngen...? Kunne rigtig godt tænke mig at gå med slynge, når vi skal have nr. 2... Tusinde tak Line Line der er jo mange forskellige mærker ... Celine som har strawberryflavor.dk er rigtig dygtig. Ja Kleinsmekker damen er også dygtig, men hendes er meget svære at få fat i Men efter bryllupet vil jeg gerne sy én til dig ... jeg anbefaler en stræk vikle til nyfødt, og Ringslynge også ... Og korrekt som Lena siger, så er en Mei Tai god når baby har 100% hovedkontrol og derfor stærk nok i ryggen. Men vil meget gerne hjælpe efter bryllupet Jeg vil helt klart anbefale en dobbelt lommeslynge til at starte med (Tri-Cotti). Nem at bruge og god til nyfødte. Derefter en MaiTai (fra ca 6 mdr). Jeg har en MaiTai, der er lavet i stil med Kleinsmekkers og den er såååååååååååååå god. Mei Tai Lena, Mei tai ;) ... Maitai drikker man Edited October 11, 2009 by Soon2be.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2009 · Report post He he .... mei tai 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 12, 2009 · Report post Hvor er du bare sød! Sætter lige et kryds bag øret - eller et andet sted, hvor jeg kan se det... Man ved jo aldrig, hvornår man kan få brug for sådan en...? ;-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites