Guest Jane Smedegaard

Kagen til den store dag

6 indlæg i dette emne

Endelig fik jeg lov og den faldt i god jord. Desværre bulede banditten ud i køleskabet i løbet af natten og lørdagen. Men det var ligemeget, for den smagte fantastisk og alle gæsterne var vildt begejstrede. Bettys opskrift med hvid chokolade og købte bunde fra Jensen bageri i Viborg. Det tog 6 timer at lave roserne og jeg er glad for at jeg gjorde det om søndagen istedet for at vente til torsdag som først planlagt. Der var 57 gæster og vi havde de to øverste kager og 1/3 del af nr 3 tilbage. Gæsterne var alt for mætte til at spise mere. Den blev først serveret til kaffen efter brudevalsen. Jeg var stolt og det var en god fornemmelse.

post-37350-1252444054.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja som jeg skrev i den anden tråd så er den jo total flot.......

Dejligt i har lidt tilbage... Så kan i jo fryse toppen og spise den på jeres første bryllups dag. Det skulle bringe held og ægteskabet... :)

Vi har gemt toppen og havde den anden kage med på jobbet til vores kollegaer som tak for gaverne. Vi er ansat i hver vores klub i Viborg men har fælles p-møder. ( ja altså indtil igår hvor min mand blev afskediget på grund af besparelser) Den smagte ligeså godt, som på selve dagen, hvis ikke bedre. Fondanten var blevet lidt snasket, men det gjorde ikke noget.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk kage Jane :ilovebryllupsklar::denmarkflag::cheerleader3: Den er jeg super vild med og jeg forstår godt du er glad for at du begyndte med roserne noget før, sådan havde jeg det også, da jeg skulle lave mine - det var virkelig en stor hjælp, at de bare skulle sættes på og intet andet :)

Jeg bliver lige nødt til at spørge, hvor du har det der fantastiske stativ fra? Det er jeg bare helt vild med!

Knus

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk kage Jane :ilovebryllupsklar::denmarkflag::cheerleader3: Den er jeg super vild med og jeg forstår godt du er glad for at du begyndte med roserne noget før, sådan havde jeg det også, da jeg skulle lave mine - det var virkelig en stor hjælp, at de bare skulle sættes på og intet andet :)

Jeg bliver lige nødt til at spørge, hvor du har det der fantastiske stativ fra? Det er jeg bare helt vild med!

Knus

Hejsa.

Tak for komplimenten.

Stativet lånte jeg af bageren hvor jeg købte bundene. Jeg skulle ikke give noget for at låne det, men blot betale et lille depositum på 125 kr. Bageren er Jensens Bageri i Løvbjerg på Koldingvej i Viborg.

Knus Jane

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Fantastisk kage Jane :ilovebryllupsklar::denmarkflag::cheerleader3: Den er jeg super vild med og jeg forstår godt du er glad for at du begyndte med roserne noget før, sådan havde jeg det også, da jeg skulle lave mine - det var virkelig en stor hjælp, at de bare skulle sættes på og intet andet :)

Jeg bliver lige nødt til at spørge, hvor du har det der fantastiske stativ fra? Det er jeg bare helt vild med!

Knus

Hejsa.

Tak for komplimenten.

Stativet lånte jeg af bageren hvor jeg købte bundene. Jeg skulle ikke give noget for at låne det, men blot betale et lille depositum på 125 kr. Bageren er Jensens Bageri i Løvbjerg på Koldingvej i Viborg.

Knus Jane

Åhh ja det var skisme da billigt, men nu er der ret langt fra Nørresundby til Viborg. Se hvis du nu havde købt det, så skulle jeg da lige vide, hvor det var henne, så jeg også kunne få fingrene i sådan en sag, når jeg skal til at lave bryllupskager på bestilling...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer