Karin Sørensen

Karin og Lars 15.08.09

11 indlæg i dette emne

Så starter beretningen om den bedste dag længe.

Lars holdt fri de sidste tre dage inden brylluppet, og det gav lidt tid til at få de sidste detaljer på plads. Vores søn Christian var startet i dagpleje ugen inden, og vi havde dermed nogle timer helt alene, og her blev der nået en hel del.

Da sidste uge oprandt manglede vi stadig at få gjort de sidste ting og sager klar. Indmaden til bordhæfterne manglede at blive skrevet helt færdige, gaveæskerne skulle pakkes osv osv. Planen var at det hele skulle afleveres på slottet ugen inden, men jeg manglede at få blandt andet bånd leveret til gaveæskerne, og jeg snakkede derfor med vores festkoordinator, og hun beroligede mig med, at tingene til bordet var ikke nødvendigt i så god tid, for de skulle jo alligevel ikke dække bordet før tidligst fredag. Hun var tilfreds bare hun fik sendt en bordplan, og det kunne hurtigt gøres.

I weekenden havde vi besøg af Lars forlover og familie. De sidste detaljer skulle lige aftales, blandt andet skulle Bo stå for en del betalinger på dagen, da både fotograf og karetfirmaet skulle betales på dagen. Lars og Bo skulle selvfølgelig også lige have aftalt hvordan lørdagen skulle forløbe for de to.

Bo spørger på et tidspunkt om vi har husket at spørge om det er i orden at bære våben i kirken.... Øhh tænkte jeg, hvad er nu det for noget. Jaja siger Lars, og det viser sig at det er fordi Bo jo skal bære sabel til sin uniform. "Jeg skal nok forsvare Jer, hvis det bliver nødvendigt". Lars og jeg kommer efter denne bemærkning til at grine en smule, og siger at det ved man jo aldrig om hvorvidt det kan komme på tale ......

Redigeret af Karin Sørensen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev også til et par besøg hos min frisørveninde. Jeg blev klippet og farvet efter alle kunstens regler. Ligeledes blev der afprøvet farver til makeuppen, men tiden rendte fra os, og vi nåede aldrig en prøveopsætning eller prøvemakeup. Men vi havde talt så meget frem og tilbage, at jeg var helt tryg ved, at det var Lena der havde et billede i hovedet af, hvordan det endelige resultat ville blive.

Hun kom også forbi til en hjemmeklip af Lars, har har ellers aldrig, i den tid jeg har kendt ham, blevet klippet af en frisør. Men der skal vel også en særlig lejlighed til at prøve noget nyt.

Torsdag var jeg ude og få lavet negle. Jeg havde overvejet længe om jeg nu syntes det var nødvendigt, men endte med at beslutte mig for at når alt andet nu var gjort ordentligt, så måtte denne detalje jo også gennemføres. Og de blev da rigtig flotte, men jeg har ved gud aldrig haft så lange negle før.

post-35517-1252956778.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Torsdag aften blev de sidste ting lavet færdig, og alle sagerne pakket sammen så de var klar til at blive afleveret næste formiddag.

Torsdag kom vores lys også endelig endelig. De er bare så flotte. Vi har fået lavet to til kirken hvor der står en ting, og nogle andre til brug til bordene. Så stor var lykken da de endelig dukkede op, og kunne pakkes i kassen til slottet.

Fredag formiddag kørte vi det hele afsted, og det var en skøn fornemmelse at have afleveret det hele.

Fredag var vi også ude for at hente tøj til Christian, det var i sidste øjeblik. Men men så fint det er. En rigtig lille super matros.

post-35517-1252958315.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var der jo ikke så meget mere at gøre, andet end at blive klar til dagen. Vi fik besøg af min barndomsveninde og hendes kæreste om fredagen, de kommer langvejs fra og skulle overnatte hos os. Det var rigtig hyggeligt, selvom min vendinde Karin altså ikke kunne forstå at vi ikke var super nervøse. Men sådan var det altså. Tror vi var mere spændte end nervøse. Vi brugte aftenen på at få ryddet helt op, så der var klar til at holde reception hjemme. Der blev fundet champagneglas frem, så de var hurtige at få ud i haven. Champagnen blev lagt på køl, og der blev lavet plads på spisebordet, så der var plads til at have bryllupskagen stående.

Og så var det jo tid at komme i seng, for vi skulle jo tidligt op næste dag. Jeg skulle være ved frisøren 7.30, og vi skulle liiige nå at lave blomster til bordene inden, så Lars kunne køre op og aflevere dem om formiddagen.

I får lige et par billeder af det

post-35517-1252959138.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

post-35517-1252959283.jpg

Blomsterne var to calla'er med to roser sat på. De blev trukket ned omkring lysene, der stod på bordene. Hm, mon ikke der dukker et billede op af det lidt senere.Har stadig ikke lige overblik over, hvad vi har billeder af :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev det tid til at tage afsted til frisøren, og dagen var skudt i gang så at sige. Jeg sagde farvel til Lars, og ville først se ham igen i kirken.

Hår blev sat og makeuppen lagt. Resultatet var jeg helt tilfreds med. Sløret blev først sat på lige inden, jeg skulle ud af døren. Lena var så sød at komme hjem til mig, lige inde vi skulle køre, sådan at jeg ikke skulle rende rundt med det på.

Klar til få sat hår .....

post-35517-1252959724.jpg

Fuld af curlere

post-35517-1252959760.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Karin,

endelig :blush::cheerleader3: Jeg har længe ventet på din beretning - så jeg ser frem til forsættelsen på denne allerede fabelagtige beretning :cheerleader3:

Tak for det søde.... Men jeg er lige i gang med at vænne mig til at arbejde igen efter en lang barsel. Fabelagtig, ved jeg som ikke, men det er lidt hyggeligt at opleve tingene igen. Må se hvornår der lige kan blive lidt tid, til at sætte flere ord og billeder ind :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer