Sign in to follow this  
Followers 0
Brud2010??

er så forelsket...

7 posts in this topic

hej skønne zillaér...

jeg har fundet denne meget smukke kjole(det syns jeg ihvert fald) og er helt solgt i den... :thumbsupsmileyanim:

men ville høre om der er nogen af jer kvinder som har set den eller for den sags skyld prøvet den... lever den op til billederne..

jeg har fundet en butik nær mig som skulle ha det mærke så vil prøve at ringe og høre om de evt har den hjemme... får hel kriller i maven af at kigge på den... :thumbsupsmileyanim:

knus camilla

snm79g.jpg

2mq0194.jpg

0

Annonce ♥

wauw den er stilet og smuk, men ved desværre ikke lige hvor den er fra... men skal nok holde øjnene åbne.

0

Kan godt forstå at du er forelsket i den... men nej har ikke prøvet den.. Men smuk smuk kjole..

0

Annonce ♥

Kan godt forstå at du er forelsket i den... men nej har ikke prøvet den.. Men smuk smuk kjole..

0

Den er meget smuk...

Tror da bare du skal gribe knoglen og så ringe til dem og høre dem om den er hjemme... :thumbsupsmileyanim:

Hvad er det for et mærke?

0

Den er rigtig flot og kan godt forstå, du er vild med den. Jeg har ikke prøvet den, men en, der minder meget om, dog lidt strammere model, men stadig med blonde i skråt snit og tyl under. Der er billeder i min tråd under kjoleprøvning, men altså ikke den samme.

Du må ud og prøve, om virkeligheden lever op til drømmene :thumbsupsmileyanim:

0