Louise.Eriksen

Admin> Må Slettes..

19 posts in this topic

Kære piger,

Jeg leder med lys og lygte efter A3 papir i råhvid (alternativt i creme). Hvis det findes, må det også meget gerne være med struktur..

MEN - jeg har googlet - jeg har været i samtlige papirforretninger i København, Aalborg mv. Men kan ikke finde noget!! Det skal IKKE være karton. Og det skal IKKE være lysegult.. Det skal bruges som indlæg i vores menuhæfter. Jeg har brug for Jeres hjælp!

Det må gerne være papirkvalitet, men også gerne en mellemting mellem papir og den alm. ret tunge karton. Bare det ikke er helt så stift som karton.

Piger, det er op til jer nu - jeg stoler på jeres evner og dømmekraft..

May the force be withYou :thumbsupsmileyanim:

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Hov - Fik jeg sagt at jeg skal bruge ca. 60 ark? Så det må altså heller ikke koste 10 kr. per ark.. Det er altså for dyrt for min pengepung..

Edited by Louise.Eriksen
0

Annonce ♥

Prøv at ringe til et par trykkerier? evt AK print i Danmarksgade, måske har de noget liggende?

Det havde jeg slet ikke overvejet!! Men det er da en fremragende idé!! Jeg kender faktisk en trykkeri-ejer, så måske man skulle prøve at aflægge ham et besøg.. :thumbsupsmileyanim: TARK..

Jeg skal nok kigge i vored papirshop ved snarest mulige lejlighed :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak - dejligt med flere detektiver på plads ;)

0

Annonce ♥

Hende her hjalp mig da jeg skulle bruge papir. Jeg har fundet det her, som dog kun er A4, men du kunne måske høre om hun kan skaffe det i A3

creme A4 - hobbyboden

Tak - jeg undersøger det lige..

Ellers så kan man også beskære A4 til A3. Så hvis du kan finde det du vil have i A4 så beskær det.

Du tænker på A5, som er halv størrelse af A4 ;) A3 er dobbelt så stort som A4, så det er desværre ikke en mulighed.. Ellers ærgeligt, jeg har masser af det helt rigtige A4 papir..

0

Jeg kan foreslå papirhuset i gravensgade, Aalborg, eller architegn - ligger ved arkitektur og design udd. inde på gl. torv i Aalbrg (hvis du er kendt i byen)

I papirhuset har jeg selv engang købt en blok med råhvidt A3 papir, 50 stk mener jeg der var. Det var en tegneblok, men siderne kunne sagtens tages ud og bruges som alm. papir. Jeg spurgte også på et trykkeri der ikke lige kunne hjælpe, men som faktisk sagde jeg kunne gå derop...

God jagt ;-)

0

Annonce ♥

Jeg kan foreslå papirhuset i gravensgade, Aalborg, eller architegn - ligger ved arkitektur og design udd. inde på gl. torv i Aalbrg (hvis du er kendt i byen)

I papirhuset har jeg selv engang købt en blok med råhvidt A3 papir, 50 stk mener jeg der var. Det var en tegneblok, men siderne kunne sagtens tages ud og bruges som alm. papir. Jeg spurgte også på et trykkeri der ikke lige kunne hjælpe, men som faktisk sagde jeg kunne gå derop...

God jagt ;-)

Fantastiske gode idéer!! Jeg må ned i Papirhuset igen.. Jeg var dernede for nogle måneder siden, men ledte ikke lige efter dette..

Tak :thumbsupsmileyanim:

0

Åh, jeg har lige købt de sidste 36 stk, vores Bog & idé havde. Så måske du kan kigge i Bog & idé :) Mit var godt nok ikke papir, men en lidt tyndere karton -HAHA-

Jeg har godt nok været i Bog & Ide, men jeg synes ikke de havde noget, som lige tiltalte mig.. Måske deres sortiment ikke er end i alle butikker..? Skulle måske prøve i nogle forskellige.. -HAHA-

Så har jeg været i vores papirbutik og der var var noget i A3. Tints pastel paper med struktur i hvad jeg vil kalde creme. Tykkere end alm. papir, men tyndere end karton. Det koster 8 kr. stk.

Hvis det har det, så køber og sender jeg gerne noget til dig.

Hvor er du sød! Jeg synes godt nok det er meget dyrt, så jeg prøver lige nogle andre alternativer først. Det kunne jo være, man var heldig ;) Men TUSIND tak for hjælpen! Hvis det går helt galt, kan det godt være jeg er så fræk at vende tilbage ;)

:)

0

Annonce ♥

På min skole er der sådan et kreativt center. Og der har de et kæmpe stativ med masser af papir/karton. Jeg mener det koster 3,50 pr ark. Jeg ved ikke hvor tykt det er, men jeg vil gerne undersøge det???

Tusind tak Nina! Hvis du nu alligevel kommer forbi, må du da meget gerne kigge efter.. Men jeg vil rigtig gerne se det selv, og sammenligne med det jeg allerede har (men som er i A4, og altså for småt..), inden jeg køber noget. Jeg har simpelthen brændt fingrene et par gange for meget, på noget som jeg bare har bestilt hjem over nettet.. Men hvis du nu finder guld, må jeg jo se, om jeg ikke kan komme til Århus en dag ;)

Jeg starter lige ved Papirhuset, og så ellers ved vores bogtrykker-ven.. Derefter må ringen udvides i eftersøgningen :thumbsupsmileyanim:

Men for fanden hvor er i altså bare søde! Jeg vidste, at jeg bare skulle spørge jer, for at få nogle gode ideer til, hvor jeg skal lede! Jeg elsker BK!!! :) :) -HAHA-

-HAHA-

0

Annonce ♥

Akvarelpapir er et godt bud. (til at male med akvarel- vandbaseret farve) Ellers så vend endelig tilbage; jeg ville ikke tilbyde, hvis jeg ikke mente det! :balloons:

Kan man printe på akvarelpapir? Jeg han engang prøvet at stemple på det, og det blev virkelig noget gratværk!!!

Jeg kan lige gå forbi en dag og købe en test som jeg lige kan sende til dig hvis akvarelpapiret ikke virker

0