Guest Oldie

Farvel for nu

63 posts in this topic

Kære Oldie

Der er så mange der holder af dig herinde og mange har ikke engang mødt dig.. Du er et givende menneske og det gør at man slet ikke kan lade være med at give igen.

Hele dit liv har du haft mange nedture og nogle rigtige hårde af dem. Jeg fortalte dig hvad der var sket for nogle år siden og der var jeg lige kommet helt op og jeg røg helt ned på bunden og følte at nu orkede jeg ikke mere det var dråben, jeg kunne mærke jeg kun levede for mine børn og jeg ventede bare på at blive gammel så jeg kunne lukke mine øjne. Jeg talte med en præst som sagde jeg bar på en sorg og det var derfor jeg havde det som jeg havde det. Nu til min point med det jeg skriver..

Jeg var til clairvoyiant i år og der spurgte jeg hvorfor jeg skulle igennem det nu jeg havde brugt 3½ år på at komme helt op hos en psykolog. Hendes svar var at jeg måske skulle stoppe op og starte på en frisk og der skulle noget slemt til for at få mig til at stoppe helt op og ændre retning.

Når jeg ser på dine sidste år ser jeg lidt det samme.. Kære Oldie som bor inde i mit hjerte.. Du har arbejdet i døgndrift på noget som ikke ville lykkes for dig du ville have slidt dig selv op med 60 timers arbejde og mere til.. Når du er kommet til hægterne igen venter dig et nyt liv. Med nye mål, nu kommer jeg med en idé. Du bor i en leje bolig måske på en gård og arbjeder som frivillig/betalt på en rideskole så er du i nærheden af de dyr du elsker. Så er du i nærheden af din drøm bare på andre betingelser end dem du har nu.

Jeg vil bare fortælle at den clairvoyiant jeg bruger er dygtig og det ender som hun siger, jeg sender dig gerne hendes link..

Sender en masse varme og ønsker til dig.

Kram Anette

0

Annonce ♥

Håber inderligt for dig at bøtten snart vender. Hæng i, det skal du, for du har så meget at give af.. mere end du tror.

Du vil være i mine tanker.. :cheerleader3:

0

Hmm.. Jeg ved ikke med forbrydelse, - men stædighed betaler sig!

Jeg ved at Christian er 110% dedikeret til sit job og at han møder tidligt i morgen mandag, - så han MÅTTE komme hjem.

Jeg satte mig på lur i bilen kl. 16.45 og kl. 22.56 kom hans hvide kassevogn trillende ind!! Jeg ved med sikkerhed, at han ikke har været hjemme de sidste 9 dage, for jeg havde hængt en lille pose på døren, som var helt urørt. Hold da kaje, jeg fik hjertet helt op i halsen da jeg så den bil :cheerleader3:

Han blev meget rystet over at se mig, - men jeg kommanderede ham til at gi' en kop te - og lovede at smutte så..

Så jeg fik min te - og jeg fik den indsigt jeg havde brug for, for at komme videre - med eller uden ham.

Det er rigtigt nok, at alting er ramlet for ham. Hans far er ved at dø og han har et dumt og uafklaret forhold til ham - jobbet er ekstremt og krævende og han kan ikke udføre det som han gerne vil længere + + + en masse andre ting.

Jeg er nok den direkte årsag, fordi jeg fik ham til at åbne op, mærke efter på godt og ondt - og så blev det hele bare alt for meget.

Det gode? Jo; han er helt afklaret med at han skal i behandling - og er allerede i gang hos psykologen, hvortil han så vil ha' noget antidepressivt.

Det bedste? Er at han elsker mig!

Det andet? Well, - han er ikke i stand til at være i kontakt med mig eller andre stadigvæk (jeg havde kun en times audiens *s*). Han har en temmelig almindelig, men ikke desto mindre fejlagtig opfattelse af at han skal VÆK fra det der gør ondt - klare det alene og ikke lade nogen komme tæt på.

Og jeg..?

Jeg summer i hele kroppen af endelig at have mærket hans arme omkring mig igen (og af en uge stort set uden søvn + for meget rødvin) og svæver 1½ over gulvet: Jeg elsker ham.

Nu vil jeg lige sove et par timer og lade drømmen få magt... Så forholder jeg mig til resten i morgen.

Men han skal nok blive OK igen - og det er den vildeste lettelse!!

Edited by Broken
0

Annonce ♥

hej oldie....

vil bare lige høre hvordan det går???

jeg håber det bedste både for dig og C...

masser af jule kunz og kram

belinda

0

Sødt af dig at du tænker på mig Belinda *kram* ... Men har ikke set ham siden en dag i oktober, hvor jeg sagde farvel og vidste at 'det så var det'.

Han blev ved med at forsvinde. Han blev ved med at lyve og holde mig i en arms afstand - og til sidst præsterede han også at have billeder af en anden som tapet på sin laptop go på sin telefon. R*vhul! *suk*

Har i stedet fået lidt mere fat i mig selv - har fået sørget det jeg skulle - og indset at det eneste der er i vejen med mig er, at jeg hopper i med begge ben så snart der er én der vil ha mig; altså skal jeg være lidt mere kritisk i fremtiden (hvilket kan være svært, når man som jeg har siddet alene hele julen og kan "se frem" til nøjagtigt det samme i morgen aften!!).

0

Sødt af dig at du tænker på mig Belinda *kram* ... Men har ikke set ham siden en dag i oktober, hvor jeg sagde farvel og vidste at 'det så var det'.

Han blev ved med at forsvinde. Han blev ved med at lyve og holde mig i en arms afstand - og til sidst præsterede han også at have billeder af en anden som tapet på sin laptop go på sin telefon. R*vhul! *suk*

Har i stedet fået lidt mere fat i mig selv - har fået sørget det jeg skulle - og indset at det eneste der er i vejen med mig er, at jeg hopper i med begge ben så snart der er én der vil ha mig; altså skal jeg være lidt mere kritisk i fremtiden (hvilket kan være svært, når man som jeg har siddet alene hele julen og kan "se frem" til nøjagtigt det samme i morgen aften!!).

Dejligt og høre du er oven vande stadig du kære...

Tænker tit på dig. :cheerleader3:

Gør mig ondt du har måtte være alene i julen... det var jo ikke lige det du eller nogen anden havde regnet med.

Har slet ikke noget fornuftigt og sige i forhold til C - andet end han virkelig går glip af en fantastisk kvinde... det er jeg slet ikke i tvivl om!!!!

:)

0

Annonce ♥

Hvor er du sød, Christina :) Tak!! *kram*

Er skam bare ærlig - og tænker tit på dig.. Så rart du er "tilbage" - så vi kan sikre os du er ok... :cheerleader3:

0

Jeg har ikke så meget klogt at sige... Men Søren og jeg tænker tit på dig og taler om dig.. Vi skal til Hjørring den 14 januar og der talte han om hende den Søde Goldie. Vi skal desværre hurtigt frem og tilbage men ellers ville vi gerne have været forbi..

Du er en man ikke glemmer, som tramper ind i vores hjerter med træsko på sådan er det her i huset.

Jeg håber 2010 vil bringe dig en masse godt og som bliver en ny begyndelse på det nye liv som bare venter på dig.

Knus og kram herfra

0

Ærgerligt I ikke kan få tid til at kigge forbi, Anette!! Det er jo nok ikke så tit I er herovre af..

TIL JER ALLE ønsker jeg et godt og lykkebringende nytår; må 2010 være drømmeåret for os alle!!

FireworksAnimated.gif

0

Ët ønske om et lykkebringende nytår til dig søde :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Der skulle vel ikke være én - eller måske endda flere - der skulle ha' lyst at gå med ud en aften og drikke en sjus?

Jeg trænger helt vildt meget til at blive støvet af og hentet frem fra skuffen. ... Det har været op ad bakke et stykke tid....og. Jeg blev fyret i dag ..... :cheerleader3: ...... :loveboard: ........ :cheerleader3:

Ikke fordi jeg skal sidde og hælde vand ud af ørerne - men har simpelthen ikke noget netværk her hvor jeg bor og jeg er ved at få pip af at sidde alene; trænger til at smide noget pæn make up i kraniet og føle mig lidt normal og mindre fiasko-agtig!!

Kontakt mig evt. på ellerikke@yahoo.dk Og jeg kører da gerne til Nordpolen eller Sydsjælland - jeg skal jo ikke noget lige foreløbig! Bare der er en engelsk eller irsk pub!!

Edited by Broken
0