Sign in to follow this  
Followers 0
Miss-Lena

Se mit 3. postkort

9 posts in this topic

Hej

Jeg laver jo lidt postkort, som gæsterne kan tage med hjem i stedet for traditionelle favors. Til formålet har jeg købt et kortstativ fra GoCard. Jeg har lavet 2 personlige postkort alleree og her kommer det 3. så. Hvad synes I? (det skal lige siges at Oliverset er mit design og at folk, der kommer godt ved det - så de ved at det er et specielt Lena og Dan kort).

post-36326-1253625235.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for jeres søde ord... Er selv glad for det - specielt fordi det måtte gå lidt hurtigt og jeg ikke har haft meget tid til nusserier. Har lige sendt det til tryk, dog med den ændring at der er kommet et mini monogram ind i en af hjerterne. Det er så diskret at folk stadig kan bruge kortet til andre begivenheder.

0

Hej

Jeg laver jo lidt postkort, som gæsterne kan tage med hjem i stedet for traditionelle favors. Til formålet har jeg købt et kortstativ fra GoCard. Jeg har lavet 2 personlige postkort alleree og her kommer det 3. så. Hvad synes I? (det skal lige siges at Oliverset er mit design og at folk, der kommer godt ved det - så de ved at det er et specielt Lena og Dan kort).

Da Emil var omkring 2-3 år, brugte vi en del tid inde på DR1 børneside, Oline. Det minder lidt om det. Det superflot og kreativt, Lena. Du er en gygtig quind!!

kram Sanne :thumbsupsmileyanim::bearhug::griner:-

0

Annonce ♥

Super flot!

Og ret sjovt, for jeg sad og kiggede og tænkte "det minder mig sq da om noget jeg har set før" - da det går op for mig at jeg har set dine andre kreative ting på jubii debatten :) - husker noget med nogle øjesten på en "ABC" plakat :)

Endnu en gang vækker du min opsigt - gid man selv var så kreativ -HAHA-

0