Sign in to follow this  
Followers 0
LAN

Kjole + hår.

17 posts in this topic

Jeg talte med min frisør i dag om bryllupshår, som hun skal sætte.

Jeg er ikke meget for at få trukket håret væk fra pande og ører, men alle hendes idéer gik på alt muligt hurlumhej, som jeg ved jeg ikke vil være glad for.

Hun mener at det skal være roooomaaaantisk for at det passer til kjolen, men jeg er altså ikke super-prinsesse-agtig (og har i øvrigt også kort hår).

Nu har jeg så via BK fundet lige den frisure jeg rigtig gerne vil have.

Hvordan synes I den harmonerer til kjolen?

Er den for kedelig?

Er den fin?

Er den for meget?

Først et billede af mit hår, som det ser ud normalt:

240420096226.jpg?t=1253894164

Så lige et billede af kjolen (som ikke er syet op eller ind her):

kjole.jpg?t=1253894207

Og til sidst, mit "drømmehår":

short_hair_5_m.jpg

Vil det harmonere det hele....?

0

Annonce ♥

Ihh, jeg kan se at du har valgt den samme brudekjole som min søster blev gift i. Den er bare så smuk!

Mht håret havde min søster samme længde hår som dig, og hun havde sit pandehår præcist som på den hår model du har fundet. Håret bagtil var sat op i lidt løse krøller med et slør. Jeg er nok mere til det enkle, og synes sagtens at man kan droppe krøllerne, og bare havde det helt enkelt.

Kram Mette.

0

Annonce ♥

Nu er det jo DIT hår DIT bryllup og DIN mening, der tæller! Og helt ærligt, hvis din frisør ikke vil være med til det - så find en anden!

Jeg synes for det første, at din kjole klæder dig VILDT og jeg synes håret er fint og elegant og passer meget godt til kjolen - og også til dig!

0

ÅÅh, det synes jeg vil være super fint!

Synes da heller ikke din kjole skriger på noget med en hel masse krøller..

Faktisk synes jeg den frisure og kjolen passer rigtig godt sammen :)

Helt enig

Enig. Vil hun ikke være med til det så ud med hende. Dit hår dit valg ikke hendes.

0

Annonce ♥

For det første må jeg bare lige sige at jeg eeeeeelsker ærmerne - sikken en fantastisk eventyrlig kjole!

Jeg synes håret vil passe super duper godt til din kjole! Jeg synes stadig det er flot og brudeagtigt og man behøver jo ikke have det samme hår som "alle andre".

Jeg siger go for it :)

0

Nu er det jo DIT hår DIT bryllup og DIN mening, der tæller! Og helt ærligt, hvis din frisør ikke vil være med til det - så find en anden!

Jeg synes for det første, at din kjole klæder dig VILDT og jeg synes håret er fint og elegant og passer meget godt til kjolen - og også til dig!

Lige mine ord :)

0

Jeg synes netop at dit valg af hår skaber balance mellem det super romantiske og det mere "afdæmpede" hår. Ellers kunne det nok blive for meget. Så jeg synes at du har helt ret. Slemme, slemme frisør. Find en anden, hutigt hi hi ;-)

0

Annonce ♥

Ro på tøser! -HAHA-

Hun kom bare med nogle "sproglige" idéer i fredags da jeg talte med hende.

I morgen får hun forevist billedet af håret og så må hun sige OK eller også finder jeg en anden.

Jeg har det nemlig sådan, som flere skriver, at det er "min" dag.

Og hvis jeg ikke føler mig tilpas pga. en stupid frisure, så vil hele dagen være ødelagt.

Jeg skal hjem til hende på onsdag til prøvesætning, så får vi se om frisuren klæder mig.

Har dog prøvet at lave den i dag, bare sådan hurtigt, og det så faktisk helt ok ud - selv med håret væk fra panden....

(jeg kan bedst lide at gemme mig lidt, så håret skal ikke alt for langt væk)

Tak for alle jeres svar og kommentarerne til kjolen også. :) :)

0

Nå, jeg var hos frisøren i går.

Hun havde fået det oven-viste billede på forhånd og hun var faktisk helt med på idéen - hun kunne godt se, at det lige var Håret.

Hun lavede lyse striber (for første gang i mit liv!!) og det kom faktisk næste til at ligne mit hår når jeg har været i solen en hel sommer.

Dejlig friskt uden at blive for voldsomt.

Og så har jeg fundet en hårbøjle uden for meget bling bling, men i stedet med nogle lilla dimser, så den matcher farverne for dagen.

Så nu er jeg glad og tilfreds og har én ting mindre at bekymre mig om de næste 9 dage. :balloons:

0

Jeg syntes det er super vigtig at du føler for det selv.. og til den kjole er det rigtig som de andre siger at når man har lidt kort hår vil det være meget vildt at have krøller hvis man ik harv det i forevejen.. JEg syntes at den frisure du har på billedet , der kan man sagdens sætte en bøjle i.. tror endda det vil gøre det mere eventyrligt..

SÅ godt hun var med på den.. men de siger jo også kun hvad der ku passe.. de kender jo ikke ens person.. står selv og skal vælge mellem det jeg selv havde forestillet mig og hvad der passer til mit ansigt..

0

Annonce ♥