Sign in to follow this  
Followers 0
randersbrud

Fotograf i Randers

12 posts in this topic

Hej alle.

Jeg er ny herinde men prøver at få lidt inspiration til vores bryllup den 7/8-2010 i Randers. :)

Min kæreste og jeg er for nylig flyttet til Randers så vi er ikke så kendte her endnu, så jeg ville høre om der er nogen der kender og god fotograf Randers som kan anbefales til vores bryllup. Jeg vil også gerne høre hvor i fik taget billeder osv.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi holdt fest på Hvidsten Kro og fik taget vores billeder i deres have. Dejligt sted. Ellers er der muligheden af at køre ned til fjorden ved den Blå Bro. Nede ved Regnskoven, der er rigtig mange gode muligheder for skov og vand.

Ellers kan man køre ned til Bækkestien. Der er masser af lækker natur og vand.

En anden mulighed er Vorup Enge. Det er lidt mere vildt og råt men kan også give nogle fede bagrunde.

I kunne også køre til Fladbro ude ved kroen, der er en rigtig lækker bro over åen og en masse natur, samtidig er der skoven som kan give nogle rigtig gode baggrunde.

0

Annonce ♥

Vi blev fotograferet ude ved Fladbro skov. Her er der jo for det første træer, der er vand, en bro og et skønt lille bindingsværkshus. Ved Fladbro kro står der et rigtig flot stort træ hvor vi blev fotograferet ved. Kan desværre ikke ligge billeder ind, da de er for store til dette forum og jeg kan ikke gøre dem mindre.

Ellers kan fussingø skov også anbefales der er rigtig flot og et stort hvidt "slot". Der er også tøjhushaven, den kunne også være en mulighed samt skoven omkring restarurant skovbakken.

Jeg vil anbefale jer at køre ud og se lidt på lokationer inden alle bladene falder af, for det kan være lidt svært at se hvordan det ser ud, om efteråret.

Må man spørge hvor i skal holde fest?

mvh

Susanne

0

Tak for jeres gode ideer. Nu har vi da lidt at gå ud fra.

Hvor fik i taget jeres billeder henne ? Jeg vil gerne have gode ideer til hvor man kan få en flot baggrund - gerne med træer og evt noget vand...

Er der nogen der har nogen ideer til hvor det kan være i Randers ?

Vores kirke ligger ikke langt fra mine forældres hjem, så vi valgte at få taget billederne i deres have. Og det blev under et super flot rønnebærtræ, og det passede lige ind i vores farvetema, da bærene var næsten helt røde - du kan se billederne i min beretningstråd :)

0

Tillykke med jeres kommende bryllup.Kan også varmt anbefale Tosafoto fra Lystrup og de kører gerne ud og har nogle rigtige gode priser. Af steder i Randers er Doktorparken og skoven ved Scandic hotel nogle feder steder at få taget foto. Eller Tøjhushaven der er også meget smukt.

Mange hilsner

Fru Marker :balloons:

0

Annonce ♥