Guest BooBride

Lilys brudekjoler

10 indlæg i dette emne

Hejsa :)

Jeg har før spurgt efter korte brudekjoler - og fået super god hjælp. Tak for det! En foreslog Lily, som har nogle korte kjoler, og de er en del billigere end de andre på markedet. Jeg har altid tænkt, at jeg ikke skulle ha en Lily kjole (fordomme måske), men tænker at det vel ikke skal udelukkes, når nu de kan fås til en rar pris (budgettet kan jo let knække med alle de udgifter der er, i forbindelse med et bryllup). Så mit spørgsmål er: er der nogen som selv har eller kender til andre som har købt en Lily kjole? Og i så fald, hvordan er de, er I tilfredse med dem? Jeg tænker på om kvalitet og finish mm. er i orden, eller om de faktisk ser billige ud?

Kærlig hilsen

Line

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg har ingen erfaring med Lilly, men har kun hørt godt om dem.

Har det dog nok lidt ligesom dig med fordommende....

Men har du set deres udsalg som de kører lige nu ??

Det kunne jo være, at du var heldig.

Vh

Mona

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev gift i en kjole fra Lilly i juni og fortryder intet kvaliteten var i top, servicen god og prisen rimelig. Og med hensyn til fordomme - så til H...... med dem hvis det er i Lilly du kan få lige den kjole du ønsker dig så skal du selvfølgelig købe den der!

Jeg håber du finder lige det du søger :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev konfirmeret i en lilly model, og har altid tænkt at jeg skulle giftes i en lilly model. Det sidste må tiden vise, for det kommer jo helt an på om jeg kan få drømmekjolen der. :0)

Men jeg har kun hørt godt om lilly modeller. Min konfirmationskjole var af rigtig god kvalitet og alle sagde at jeg lignede en lille brud.. så hvis det er der din drømmekjole så go for it..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke selv nogen erfaring med dem endnu. men tænker at du må ned og prøve dem så kan du blive sikker i din sag. Jeg har selv den holdning at om det er en lily, kina, eller hvilken som helst anden drømmekjole så er det den jeg må eje lige meget hvad den så ellers hedder ... (betinget af det er indne for budgettet :) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det mest handler om, om man forelsker dig i en bestemt kjole. Jeg blev ikke gift i en lilly, men i en sincerity-kjole. Vil dog lige sige, at til min konfirmation var jeg i Lilly for at prøve kjoler og få inspiration. Og her forelskede jeg mig i en lillykjole, men måtte ikke få den, da vi havde en aftale med min mors veninde, som var syreske, at hun skulle sy den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa :thumbsupsmileyanim:

Jeg har før spurgt efter korte brudekjoler - og fået super god hjælp. Tak for det! En foreslog Lily, som har nogle korte kjoler, og de er en del billigere end de andre på markedet. Jeg har altid tænkt, at jeg ikke skulle ha en Lily kjole (fordomme måske), men tænker at det vel ikke skal udelukkes, når nu de kan fås til en rar pris (budgettet kan jo let knække med alle de udgifter der er, i forbindelse med et bryllup). Så mit spørgsmål er: er der nogen som selv har eller kender til andre som har købt en Lily kjole? Og i så fald, hvordan er de, er I tilfredse med dem? Jeg tænker på om kvalitet og finish mm. er i orden, eller om de faktisk ser billige ud?

Kærlig hilsen

Line

Det var mig, der foreslog dig at kigge i Lilly kollektionen efter de smukke korte kjoler. Det er den dyre kollektion, de er en del af, så de er i en fantastisk kvalitet. De er syet i et lidt andet stof end hvad kjolerne fra den almindelige kollektion og falder på en anderledes smuk måde. De ser bestemt ikke billige ud og husk på at når du køber en Lilly model, så står der ikke "made ind China" på mærkesedlen. Lilly er helt igennem dansk produceret og de kan deres håndværk. Jeg har været ansat hos Lilly her i Aalborg og nåede kun at sælge to korte brudekjoler i min tid derinde, men begge brude stod overfor henholdsvis et bryllup på stranden og et havebryllup og de synes bare at kjolerne var perfekte og sad som de skulle. Så jeg har kun fået positiv tilbagemelding på dem.

Mit råd til dig er, at du får en tid derinde og så kan du prøve og mærke og føle om det er noget for dig. Jeg blev selv gift i en Lillymodel i Maj og jeg kunne ikke have valgt bedre. Kjolen er af Thaisilke og kvaliteten er upåklagelig :)

Jeg håber du finder den kjole der gør dig glad - det er jo trods alt din store dag -HAHA-:)-HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev viet i en Lilly kjole i sommers - og jeg synes, den var (er) perfekt! Jeg var SÅ godt tilfreds med kjolen - som dog er købt på deres lagersalg og derfor var ekstremt billig (normalpris knap 6000 kr., jeg gav 1000 kr.)

Så jeg kan kun anbefale at tage ind og prøve deres kjoler... Du kan jo altid sige pænt nej tak, hvis du ikke synes om kjolerne...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hejsa

jeg blev også gift i en Lilly model og jeg kunne ikke have fået en hverken bedre kjole eller service. Jeg købte den i VIP butikken i Vejle og det var en fabelagtig oplevelse fra første øjeblik jeg satte mine fødder i butikken.

Kvaliteten var upåklagelig og jeg vil sågar sige at den var bedre end en del andre kjoler jeg har kigget på, men vigtigst af alt så var det min drømmekjole og jeg følte mig så smuk og kvindelig da jeg gik op for at blive gift med min elskede, og det er vel i bund og grund hvad det handler om.

Så go for it, ved ikke lige hvad det er nogen har mod Lilly, jeg vil personligt foretrække at vide at min kjole er syet et sted hvor forholdene er i orden og ikke på en systue i østen hvor du ikke ved om det er en 14 årig der syr den for en femmer så jeg kan sparre penge på at få en kopi kjole. Ja undskyld ved godt jeg sikkert får ørene i maskinen nu, men det er så min fordom :)

Så held og lykke med kjolekøbet håber du bliver glad for dit valg uanset hvilket mærke der står i nakken.

Knus fra Gitte

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer