Felixia

Tema: Den Fortryllede Skov

667 posts in this topic

Annonce ♥

Hvor er de flotte!!! :) Tror vist jeg liiiige har fået en idé til hvordan vores skal se ud :) Kan rigtig godt lide ideen med at der er flere kort indeni! (men tager de ikke helt vildt lang tid at lave?!?!)

Jeg kan lide dem alle tre, men kan super godt lide detaljen på nr.2 med at den går ned i spids indeni - synes jeg klart er flottest! Men det kan jo sagtens overføres til de andre også :)

0

Hvor er de bare flotte :)

Jeg kan klart bedst lide nummer 2 - jeg synes at forsiden er rigtig fin, meget enkel og stilren med seglet og det sorte bånd. Som PiaK kan jeg også godt lide detajlen med at den går ned i en spids indeni. Nr 3 synes jeg er lidt for dyster i farverne og nummer 1 er ikke nær så flot som nr 2 indvendig og den limegrønne farve er også pænest i nr 2.

0

Jeg er vild med nr. 2 - den er ganske enkelt super elegant og forårsagtig. Jeg er som de andre vild med v-detaljen, og lukningen bagpå kunne jo overføres fra de andre med seglet eller jeres monogram.... Har i overvejet en afsenderlabel?

I hvert fald super flot arbejde - glæder mig til at se det fædige produkt! :):):)

0

Annonce ♥

Kan bedste lide nr 3, men nr 2 er også flot :)
Jeg synes de er flotte alle tre, men kan klart bedst lide nr. 3. Den virker bare mere lækker og stilet og så elsker jeg detaljen med den grønne ramme :)
Hvor er de flotte!!! :) Tror vist jeg liiiige har fået en idé til hvordan vores skal se ud :fløjt: Kan rigtig godt lide ideen med at der er flere kort indeni! (men tager de ikke helt vildt lang tid at lave?!?!)

Jeg kan lide dem alle tre, men kan super godt lide detaljen på nr.2 med at den går ned i spids indeni - synes jeg klart er flottest! Men det kan jo sagtens overføres til de andre også :)

De har faktisk været overraskende hurtige at lave... meeen det bliver nu spændende når man skal til at masseproducere dem, så kan det godt være at man når at fortryde et par gange at man ikke bare valgte den hurtige løsning og bestilte nogle på nettet :biggrin:

Hvor er de bare flotte :cheerleader3:

Jeg kan klart bedst lide nummer 2 - jeg synes at forsiden er rigtig fin, meget enkel og stilren med seglet og det sorte bånd. Som PiaK kan jeg også godt lide detajlen med at den går ned i en spids indeni. Nr 3 synes jeg er lidt for dyster i farverne og nummer 1 er ikke nær så flot som nr 2 indvendig og den limegrønne farve er også pænest i nr 2.

Jeg har også lidt svært ved den sorte farve som den mest dominerende.. men man kan selvfølgelig lave samme invitation bare i grøn.

Kæresten er bare MEGET glad for kontraster og stod det helt til ham var vores farver blevet sort, rød og hvid - derfor ville jeg lige prøve at lave et enkelt sort kort.

Jeg er vild med nr. 2 - den er ganske enkelt super elegant og forårsagtig. Jeg er som de andre vild med v-detaljen, og lukningen bagpå kunne jo overføres fra de andre med seglet eller jeres monogram.... Har i overvejet en afsenderlabel?

I hvert fald super flot arbejde - glæder mig til at se det fædige produkt! :cheerleader3::cheerleader3::bearhug:

Jeg hælder altså også mest til nummer 2 :)

Vi ender med at smide dem i en kuvert selvom de er en kuvert i sig selv.. jeg skal ikke nyde noget af at de måske går op på vejen :blink:

Tak for de søde ord allesammen - det varmer :bearhug:

0

Annonce ♥

Vi var forresten også ude og kigge lidt på ringe i går.. suk hvor er der bare mange flotte ringe i butikkerne!

Jeg blev ret forelsket i denne her:

post-36041-1262639278.jpg

Hvilket er ret vildt da jeg ellers slet ikke er til bling, men den måde de sidder på (de sidder på kanten og ikke oppe på ringen) gjorde den bare helt unik og virkelig smuk!

meeen den koster desværre omkring 20.000kr og det er godt nok lidt over budget... Nu må vi se hvad det bliver til.

I skal da lige se den i hvidguld som det nok bliver hvis vi skal have dem:

post-36041-1262639408.jpg

Hvad siger i piger er de ikke skønne???

0

Jeg kan bedst li forsiden på nr 2 men resten af invitationen kan jeg bedste li nr. 3.

Glæder mig til at se jeres endelige invitation.

Den hopper jeg med på.

Men de er nu alle 3 rigtig flotte.

0

Annonce ♥

Vi var forresten også ude og kigge lidt på ringe i går.. suk hvor er der bare mange flotte ringe i butikkerne!

Jeg blev ret forelsket i denne her:

post-36041-1262639278.jpg

Hvilket er ret vildt da jeg ellers slet ikke er til bling, men den måde de sidder på (de sidder på kanten og ikke oppe på ringen) gjorde den bare helt unik og virkelig smuk!

meeen den koster desværre omkring 20.000kr og det er godt nok lidt over budget... Nu må vi se hvad det bliver til.

I skal da lige se den i hvidguld som det nok bliver hvis vi skal have dem:

post-36041-1262639408.jpg

Hvad siger i piger er de ikke skønne???

JO de er virkelig smukke. Men 20.000 er dælme godt nok også mange penge. Men man får til gengæld også en meget speciel ring, der nok ikke render så mange rundt med (med de ringe vi får, ku vi i teorien være forlovet/gift med det halve af DK, men jeg eeeelsker dem)

0

Så har vi sørme fået en tid for vielsen!! Vi kunne vælge mellem kl. 14 eller 15.30, vi valgte kl. 14 (ville egentlig gerne at det var blevet kl. 12 eller 13, men man må jo ta hvad man kan få ;).

Jeg fik helt sommerfugle i maven over at der pludselig var booket tid i kirken! Det er lidt som om det først rigtig er gået op for mig nu at vi faktisk skal giftes :)

nøj hvor er jeg glad :)

0

Så har vi sørme fået en tid for vielsen!! Vi kunne vælge mellem kl. 14 eller 15.30, vi valgte kl. 14 (ville egentlig gerne at det var blevet kl. 12 eller 13, men man må jo ta hvad man kan få ;).

Jeg fik helt sommerfugle i maven over at der pludselig var booket tid i kirken! Det er lidt som om det først rigtig er gået op for mig nu at vi faktisk skal giftes :)

nøj hvor er jeg glad :)

Tillykke! Dejligt, at få sådan en stor ting på plads :)

0

Annonce ♥

Hej Hej.

Synes godt nok at alle tre invitationer er rigtig flotte..

Kan rigtig godt lide nr. 3.

Hvad har du brugt af skabelon??

Har også lavet lidt ligende, men synes jeg har haft svært med at få mine kasser med monogrammer til at være så pæne, altså helt kvadradisk. Synes dine er blevet super flotte.. Har du brugt noget at tegne efter eller har du bare en total rolig hånd :)

0

Hej Hej.

Synes godt nok at alle tre invitationer er rigtig flotte..

Kan rigtig godt lide nr. 3.

Hvad har du brugt af skabelon??

Har også lavet lidt ligende, men synes jeg har haft svært med at få mine kasser med monogrammer til at være så pæne, altså helt kvadradisk. Synes dine er blevet super flotte.. Har du brugt noget at tegne efter eller har du bare en total rolig hånd :)

Jeg har faktisk ikke brugt nogen skabelon jeg lavede bare en lidt kluntet tegning af hvordan jeg regnede med de skulle se ud når de var blevet klippet og så prøvede jeg.

De er lavet ved hjælp af: en blyant, saks, en tommelstok (i mangel på bedre), dobbeltklæbende tape og papir... hehe det skulle gå lidt hurtigt.

0

Annonce ♥

Hvis du sidder tilbage med flere parfumeprøver, vil jeg gerne aftage nogen af dem :thumbsupsmileyanim:

Jeg venter svar fra de andre, men hvis der er nogle tilbage sender jeg dem straks til dig :)

Jeg har desværre kun 4 tilbage og 1 herreduft, du må meget gerne få dem, men det er jo ikke just særlig mange.

0

Jeg har simpelthen verdens bedste mor!

Jeg havde spurgt hende om ikke hun ville spørge nogle forskellige caféer i Slagelse om hvorvidt vi måtte holde vores reception hos dem og sørme om hun så ikke ringer til mig i går og fortæller at hun har været nede på den kinesiske restaurant og spurgt om vi må være der og det må vi!

Og det bedste er at vi må medbringe vores egen bryllupskage gratis, vi skal kun betale 18kr. pr. kuvert for kaffe/the og vi må være der i 2 timer uden at betale en krone :thumbsupsmileyanim:

Lige nu er de ved at finde ud af hvad vi skal betale for Asti, men det mente han ikke ville blive dyrt. Det er jo bare helt perfekt især fordi mange af caféerne ikke vil/kan have os da de mister for mange kunder på en lørdag eftermiddag ved at lukke i 2 timer for kun at servere kaffe/the og asti til vores gæster.

Så nu er der simpelthen også styr på hvor vi skal holde reception og det er ca. 3 minutter væk fra kirken på gåben.

0