Felixia

Tema: Den Fortryllede Skov

667 posts in this topic

Jeg stemmer på nr 1 - Super flotte og stilede invitationer. :thumbsupsmileyanim:

Og hvor er det fedt at I kan få lov at være på den kinesiske restaurant. Det er jo en super pris for kaffe og når I så oven i købet selv må tage kagen med gratis :thumbsupsmileyanim: Det bliver da vist ikke meget bedre :griner:-

:badgirl:

Nej det er simpelthen helt perfekt!

Jeg frygtede virkelig at det ville blive flere tusinde kroner bare for receptionen og det gav altså lidt en knude i maven, men det er løst nu og nu kan jeg bare være glad og glæde mig :)

0

Annonce ♥

Rigtig lækkert, I har fundet et godt sted til en fornuftig pris! :thumbsupsmileyanim: Vi kunne have holdt det på vores feststeds café, men synes også bare, det blev alt for dyrt med drikkevarer. Altså vi kan jo servere en lige så god cola og øl, så synes ikke rigtig man får noget for pengene, så nu skal vi holde det i baghaven - håber vejret holder...

Nå, men det handler jo ikke om os, men ville bare sige, at jeg kan altså godt følge jeres overvejelser :)

0

Rigtig lækkert, I har fundet et godt sted til en fornuftig pris! :thumbsupsmileyanim: Vi kunne have holdt det på vores feststeds café, men synes også bare, det blev alt for dyrt med drikkevarer. Altså vi kan jo servere en lige så god cola og øl, så synes ikke rigtig man får noget for pengene, så nu skal vi holde det i baghaven - håber vejret holder...

Nå, men det handler jo ikke om os, men ville bare sige, at jeg kan altså godt følge jeres overvejelser :thumbsupsmileyanim:

Vi havde først planlagt at holde det i et forsamlingshus, men da selve festen nu også skal holdes i et forsamlingshus er det for stort et arbejde at finde folk til at servere begge steder og nogen til at ryde af og sådan. (før skulle vi have holdt festen i en restaurant)

Og da det kun er mine forældre der bor i Slagelse og de bor i en lejlighed synes jeg ikke at jeg vil invitere godt 80 mennesker derop :)

Men ja jeg er rigtig glad for at have fundet det til en fornuftig pris for jeg havde altså ikke givet 20kr. pr. kuvert for medbragt kage og 25kr for kaffe/the og 25kr pr. sodavand.. så var det blevet med klapborde og plastik glas ude foran kirken hehe.

0

Hvis du sidder tilbage med flere parfumeprøver, vil jeg gerne aftage nogen af dem :thumbsupsmileyanim:

Jeg venter svar fra de andre, men hvis der er nogle tilbage sender jeg dem straks til dig :)

Jeg har desværre kun 4 tilbage og 1 herreduft, du må meget gerne få dem, men det er jo ikke just særlig mange.

Det er perfekt til vores toiletkurve :thumbsupsmileyanim: Sender dig lige en PM med detaljer

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej ! Er alt for sjældent her inde, men jeg må lige skrive; Jeg er HELT VILD med jeres tema ! Vi skal selv holde fest i Rebild Bakker og er blevet meget indpireret. :)

Jeg er glad for at jeg kunne inspirere dig.. der er jo en jungle af muligheder derude :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Felixia :cheerleader3:

Vil først lige sige Skønne ringe! Kan rigtig godt lide deres organiske form og at stenene sidder på siden, ser rigtig godt ud! 20.000 er mange penge, så det er selvfølgelig en individuel sag - men det man kan "undskylde" det med er vel, at det er noget man skal have resten af livet... såh... ;)

Og så er jeg selvfølgelig også vild med jeres STD kort ;) Et tip til print, hvis det ikke allerede er gjort, vi satte vores op med 4 stk. på en side i fotoformat, og fik vores fremkaldt som billeder vi let lige kunne klippe til enkelte strimler. Vi fik dem fremkaldt hos Bilka, hvor I kan vælge de fleste størrelser og det er tilmed billigt og let - især hvis man ikke vil ud og købe fotopapir og ens printer ikke er i top til at udprinte billedkvalitet.

0

Hej Felixia :cheerleader3:

Vil først lige sige Skønne ringe! Kan rigtig godt lide deres organiske form og at stenene sidder på siden, ser rigtig godt ud! 20.000 er mange penge, så det er selvfølgelig en individuel sag - men det man kan "undskylde" det med er vel, at det er noget man skal have resten af livet... såh... ;)

Og så er jeg selvfølgelig også vild med jeres STD kort ;) Et tip til print, hvis det ikke allerede er gjort, vi satte vores op med 4 stk. på en side i fotoformat, og fik vores fremkaldt som billeder vi let lige kunne klippe til enkelte strimler. Vi fik dem fremkaldt hos Bilka, hvor I kan vælge de fleste størrelser og det er tilmed billigt og let - især hvis man ikke vil ud og købe fotopapir og ens printer ikke er i top til at udprinte billedkvalitet.

Ja vi har også snakket om at ringene ikke er de værste at bruge mange penge på da de jo skal bruges hver eneste dag.

Hehe det er sjovt du skriver det med STD kortene for det er præcis sådan vi har gjort :cheerleader3:

Vi har så bare printet dem selv da vi har en super fotoprinter... men mange tak for tippet :loveboard:

0