Felixia

Tema: Den Fortryllede Skov

667 posts in this topic

Jubii vi har lige besluttet at vi tager på juleshopping i London d. 1.-4. december! Glæder mig helt vildt meget - har kun været der en gang før.

Tror det bliver en rigtig romantisk tur -HAHA-

Men nu kommer vi heller ikke på skiferie i år, jeg er næsten lige blevet opereret i knæet og det går ikke så godt med det, så det måtte vi droppe -HAHA-

Tror jeg skal lokke kæresten med ind og se en musical :) og så en god middag bagefter - så kan det kun blive en god tur!

Aj, hvor lækkert :)

Jeg skal også en tur til London d. 23.-26. oktober, hvor vi både skal ind og se musicalen Chicago (som jeg har valgt) og se amerikansk fodbold (som kæresten har valgt ;)) Vi skal derover sammen med en veninde og hendes kærste, så jeg regner med at vi tøser skal på shopping, så kan fyrene sidde på en sportsbar imens ;)

Edited by lyngsie
0

Annonce ♥

Hov, jeg opdagede lige, at I skal giftes i Slagelse!

Jeg er selv født og opvokset i Slagelse og mine forældre bor der stadig, så jeg kender godt kirken. Den er rigtig smuk!

Og faktisk skal min mor holde fødsesldag på lørdag, hvor vi skal have leveret mad fra Vilcon, så det er da lidt sjovt :)

Jeg er også helt vild med Maggie Sotteros kjoler - bare en skam at de er så dyre :)

Edited by lyngsie
0

Velkommen til dette skønne, men vanedannende forum :)

Det er nogle flotte kjoler, du har kig på, kan specielt godt lide den sidste Maggie S. kjole; den har noget helt særligt!

Juleshopping i London... er vildt misundelig :) Jeg kan anbefale "Les Miserable" - fantastisk musical!

Tak for de søde ord.

Vi var inde på Det Nye Teater i lørdags for at se Les Miserable, jeg har set den en gang før i Chicago og JA den er FANTASTISK! Hvis den går i London på den tid skal vi klart se den igen -HAHA-

0

Jubii vi har lige besluttet at vi tager på juleshopping i London d. 1.-4. december! Glæder mig helt vildt meget - har kun været der en gang før.

Tror det bliver en rigtig romantisk tur -HAHA-

Men nu kommer vi heller ikke på skiferie i år, jeg er næsten lige blevet opereret i knæet og det går ikke så godt med det, så det måtte vi droppe -HAHA-

Tror jeg skal lokke kæresten med ind og se en musical :) og så en god middag bagefter - så kan det kun blive en god tur!

Aj, hvor lækkert :)

Jeg skal også en tur til London d. 23.-26. oktober, hvor vi både skal ind og se musicalen Chicago (som jeg har valgt) og se amerikansk fodbold (som kæresten har valgt ;)) Vi skal derover sammen med en veninde og hendes kærste, så jeg regner med at vi tøser skal på shopping, så kan fyrene sidde på en sportsbar imens ;)

Uh ha amerikansk fodbold - ja det er jo kærestens store drøm at se en kamp engang, men vi fik desværre ikke billetter til kampen i London :thumbsupsmileyanim:

Men det skal nu nok blive hyggeligt alligevel ;)

Edited by Felixia
0

Annonce ♥

Hov, jeg opdagede lige, at I skal giftes i Slagelse!

Jeg er selv født og opvokset i Slagelse og mine forældre bor der stadig, så jeg kender godt kirken. Den er rigtig smuk!

Og faktisk skal min mor holde fødsesldag på lørdag, hvor vi skal have leveret mad fra Vilcon, så det er da lidt sjovt :)

Jeg er også helt vild med Maggie Sotteros kjoler - bare en skam at de er så dyre -HAHA-

Det er da lidt pudsigt hehe.. så må du lige give en melding på hvordan maden var :)

0

Annonce ♥

Bryllups rejsen

Vi har længe haft en stor drøm om at komme til Japan og blev derfor sidste år enige om at vente med at tage afsted og så tage derhen på bryllupsrejse.

Vi bliver viet i maj, men flyver først til Tokyo i slutningen af september, da vi gerne vil opleve Japan i efteråret... Så kan vi også nå at spare lidt lommepenge op inden vi tager afsted :)

Vi starter med at tage en uge i Tokyo og tager derefter til Kyoto en uges tid og til sidst tilbage til Tokyo eller videre til en ny by - så alt i alt en 3 ugers rejse. Vi vil starte bryllupsrejsen med at bo på et 5-stjernet hotel, men derefter regner vi med både at couchsurfe for at opleve kulturen rigtigt og bo på forskellige hosteller eller et billigt hotel.

Vi vil gerne bo i forskellige områder og rejse meget rundt mens vi er der for at opleve så meget som muligt! Og så skal den selvfølgelig stå på sushi fra morgen til aften hehe :)

Emil har allerede været i Tokyo en gang, men det er maaange år siden efterhånden så der er nok sket en del derhenne siden sidst han var der. Emil er meget interesseret i samurai sværd så vi skal selvfølgelig besøge en smed og måske forbi et samurai museum.

Jeg er jo fotograf så jeg skal helt sikkert ud og se på nyt udstyr :) og mon ikke det bliver til et videokamera også hvis vi ikke får købt det før brylluppet altså :cheerleader3: og så skal vi besøge templer og parker og meget mere... det bliver bare SÅ stor en oplevelse - glæder mig helt vildt!

post-36041-1254737331.gif

post-36041-1254737342.gif

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Fantatiske inspirations- og stemningsbilleder. :)

Er vildt misundelig over jeres kommende bryllupsrejse. Glæder mig til at høre alt om den :)

TAK!

Vi glæder os også helt vildt til at kommer derhen, men der går jo næsten 2 år før vi skal afsted så vi kan nå at glæde os endnu mere :)

Nu har vi også bare snakket om den rejse i 3 år tror jeg så når vi endelig kommer afsted skal vi også bare opleve det hele :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Aj, hvor fedt at i skal til Japan på bryllupsrejse. Der vil jeg også rigtig gerne hen, men bryllupsrejse-destinationen er desværre allerede valgt ;)

Jeg prøvede jo maden fra Vilcon i lørdags. Vi fik en buffet med lakseterrin til forret, kalvesteg og unghanebryst, rødvinssauce, to slags kartofler og 3 salater til hovedret og 2 desserter. Det kostede vist omkring 250 kr pr. kuvert. Jeg synes at maden var rigtig god - det eneste vi ikke var helt tilfredse med var kalvestegen - den var ikke så mør som vi havde håbet. Til gengæld smagte unghanen fantastisk - super saftig og lækker. Tilbehøret var også rigtig godt og selv jeg, der normalt ikke bryder mig om desserter, syntes at desserterne smagte suverænt godt. Alt i alt vil jeg helt sikkert anbefale maden :)

Rigtig smukke inspirationsbilleder - jeg glæder mig til at se hvad du finder på :)

0

Aj, hvor fedt at i skal til Japan på bryllupsrejse. Der vil jeg også rigtig gerne hen, men bryllupsrejse-destinationen er desværre allerede valgt ;)

Jeg prøvede jo maden fra Vilcon i lørdags. Vi fik en buffet med lakseterrin til forret, kalvesteg og unghanebryst, rødvinssauce, to slags kartofler og 3 salater til hovedret og 2 desserter. Det kostede vist omkring 250 kr pr. kuvert. Jeg synes at maden var rigtig god - det eneste vi ikke var helt tilfredse med var kalvestegen - den var ikke så mør som vi havde håbet. Til gengæld smagte unghanen fantastisk - super saftig og lækker. Tilbehøret var også rigtig godt og selv jeg, der normalt ikke bryder mig om desserter, syntes at desserterne smagte suverænt godt. Alt i alt vil jeg helt sikkert anbefale maden :)

Rigtig smukke inspirationsbilleder - jeg glæder mig til at se hvad du finder på :)

Det lyder rigtig godt! Jeg tror også snart vi smutter forbi Vilcon for at prøve maden, men det er jo dejligt at høre fra andre også - mange tak.

0

Uuuh EBAY er et farligt sted hehe..

Jeg kom lige til at bestille vores topfigur til kagen i går :) så nu kan jeg bar egå og glæde mig til der kommer en pakke!

Tror også snart der ryger nogle kage ting i kurven :)

0