Felixia

Tema: Den Fortryllede Skov

667 posts in this topic

Hvor ER du smuk - og kjolen er også smuk :biggrin:

Fik et helt sug i maven da jeg så dit billede. Perfekt at der ikke skal tilrettes mere, så er det nok fordi den var ment til dig :wink:

De bedste hilsner

Camilla

0

Annonce ♥

Annonce ♥

TUUUUUSIND tak for alle jeres skønne svar

:thumbsupsmileyanim:

Jeg er bare så glad for min kjole, men det er nu rart at vide at man ikke er den eneste der synes at den er smuk!

Nu er der ikke længe til den store dag - det er helt vildt :cheerleader3:

0

Annonce ♥

WOW, hold da op hvor er du smuk. den sidder også bare som om den er syet til dig. den er virkelig flot. tor ikke din H2B har et øje tørt når han ser dig komme gåede ind i kirken :toot:

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Er altså ret vild med det der fortryllet skov koncept :D synes dekorationerne bliver vildt flotte, og nu bladrede jeg lige igennem og så htb's sæt til dagen - det er da også lidt prince charming lækkert, synes det er fedt at det er lidt anderledes men stadig med meget klasse. :heart:

Og så er din kjole også skæppeskøn :balloon:

0

Annonce ♥

Bordkort

Så blev jeg næsten færdig med bordkortene.. mangler "kun" 10 som jeg ikke var helt tilfreds med og derfor laver om :fløjt:

Det har godt nok været noget af et arbejde at lave dem, men nu er jeg godt tilfreds og glæder mig rigtig meget til at se dem på bordene.

Skal I lige have lov til at se dem?

post-36041-0-19555300-1304837765.jpg

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der kun 1 uge tilbage!

:cheerleader3:

Nøj hvor er det vildt.. synes tiden er fløjet afsted og næste lørdag er det min tur til at sige JA til min dejlige kæreste.

Vi har været noget uheldige på det sidste hvilket desværre har stresset mig lidt bl.a. er vores duge og stofservietter blevet taget i tolden og de "behandler" stadig sagen *gisp*... dugene osv er sendt fra USA, men de er en gave fra min amerikanske familie og nu er det 3 dage siden vi oplyste priserne på dem til Told, men der er stadig op til 5 hverdages behandlingstid. Er der nogen der ved om det er muligt selv at komme derind og hente ens varer eller om de skal sendes med posten? for så kan jeg frygte at vi ikke når at få dem til dagen :(

Af de gode ting er jeg blevet farvet mørkhåret og det er bare blevet super godt... så mangler jeg bare lige at få presset en ben/bikinivoks ind i programmet og så burde jeg være klar til at være lækker smækker. :thumbsupsmileyanim: HTB har endelig fået købt sko - om han så får gået dem til eller ej er op til ham hehe. Og vores hvidvin er endelig kommet hjem så den skal hentes i dag.

0