Felixia

Tema: Den Fortryllede Skov

667 posts in this topic

Øv, hvor er det ærgeligt at modtage sådan en mail. Selvfølgelig kan der ske fejl, men ikke i den klasse - det er bare ikke proffesionelt :cheerleader3:

Jeg ville tage en snak med dem IRL og se om mavefornemmelsen kan blive god igen, for det er bare så vigtigt at man er tryg omkring festen.

Krydser fingre for jer, og håber de kan komme med en ordentlig undskyldning.

0

Annonce ♥

Øv, hvor er det ærgeligt at modtage sådan en mail. Selvfølgelig kan der ske fejl, men ikke i den klasse - det er bare ikke proffesionelt :cheerleader3:

Jeg ville tage en snak med dem IRL og se om mavefornemmelsen kan blive god igen, for det er bare så vigtigt at man er tryg omkring festen.

What she said -held og lykke med det, sådan noget skal bare ikke ske :cheerleader3: !

0

Annonce ♥

Hvor er det øv man skal bare have en god mavefornemmelse omkring sin fest ellers skal man jo gå og være nervøs over om der nu går noget galt, øv øv jeg ville også blive lidt usikker.

Ja jeg synes bare det var liiiige fejl nok på en gang

Jeg ville heller ikke sige så meget til det hvis det bare havde været en lille fejl, men har de overhovedet kigget på det de sendte til os første gang? Vi har besluttet at tage derhen og snakke med dem personligt så snart det kan lade sig gøre, netop som du siger for at se om vi kan blive trygge ved at de kan skabe den fest for os som vi drømmer om. Det burde bare ikke være nødvendigt, men jeg er da spændt på at høre hvad de har at sige.

Jamen det kan vel ikke passe at i sidder med to forskellige kontrakter? Det lyder meget underligt! Skriv endelig hvad du finder ud af

Vi sidder ikke med forskellige kontrakter, de sendte os en kontrakt med priser og antal og hvad vi havde bestilt og i den stod der at fordi det først var i 2011 kunne der komme en lille prisændring. Det nye jeg modtog var så en bekræftelse på hvad vi egentlig havde bestilt samt koder til dørene på hotellet, men den bekræftelse var så absolut ikke en bekræftelse på hvad vi havde bestilt men bare en gang sludder. Jeg ved godt der stod at der kunne forekomme en lille prisændring, men for det første var det først til 2011 og for det andet synes jeg ikke 200kr pr. person bare for overnatningen er en lille ændring, så ville jeg ihvert tilfælde gerne have hørt det fra dem inden de sendte bekræftelsen ud.

Men jeg skal nok skrive lige så snart vi har talt med dem :cheerleader3:

ej hvor er jeg ked af at høre at i har så mange problemer med feststedet...

jeg håber det løser sig...

Tak det er sødt af dig :cheerleader3:

0

Er der kommet en løsning med feststedet?

Ikke endnu, vi vil snakke med dem personligt og så lige bede dem kigge på den bekræftelse de har sendt ud - tror der er en fra bookingen der skal skydes... hehe

0

Annonce ♥

opdatering om feststedet

:thumbsupsmileyanim:

Så kom der en mail fra feststedet, en bekræftigelse af hvad vi havde booket der var bare lige liiiidt problemer:

De havde skrevet 2010 istedet for 2011, antallet af personer var pludselig 23 istedet for de 46 vi havde aftalt (der var dog stadig booket 23 dobbelt værelser), brudesuiten var pludselig ikke gratis længere, prisen var steget med ca. 200kr pr. person altså 9000kr mere end den pris vi har skrevet under på og vores adresse var forkert.

Puha jeg har bare fået så dårlig smag i munden efter denne mail! Jeg prøvede at ringe tilbage, men der blev ikke svaret så jeg skrev en mail og den blev der sjovt nok svaret på med det samme, i den skriver hun bare:

"det kan jeg ikke forstå for der står 2011 i den reservation jeg har her, nisserne må have været på spil"

Undskyld er det det??? Nisserne har været på spil, ja det skal jeg da lige love for og de er godt nok blevet grådige i år!!! 9000kr det er altså ikke noget man bare lige smider oveni budgettet og det er kun for overnatningen, de har intet skrevet i bekræftigelsen om middagen og jeg har altså kontrakten vi har underskrevet liggende på pc'en så jeg ved hvad der står. :cheerleader3:

Er simpelthen bare så ærgerlig - det sted var bare helt perfekt, men nu er jeg kommet i tvivl om, om man kan stole på dem og det er ikke lige feststedet man skal have en dårlig mavefornemmelse af... jeg tror vi bliver nødt til at tage forbi dem indenfor den nærmeste fremtid for at høre hvad det egentlig er der sker.

ØV! :cheerleader3:

Undskyld jeg måtte bare lige af med det.

Nu har en sag altid to sider men har I indgået en kontrakt med dem på en fast pris kan denne ikke bare stige med 200 kr. I min verden er den pris man aftaler også prisen men det er vist nok kotume at feststederne indsætter et prisforbehold i aftalerne for at gardere sig mod prisstigninger på råvarer men det er slet ikke i dette niveau. Tag en snak med dem og sæt tingene på plads (på en pæn måde selvfølgelig). Dvs. hold dem fast på de prisvilkår der står i kontrakten og afviser de det så få ophævet kontrakten som følge af bristede forudsætninger (uhjemlet prisstigning). Det kan jo også være en banal skrivefejl i mailen.

0

opdatering om feststedet

:thumbsupsmileyanim:

Så kom der en mail fra feststedet, en bekræftigelse af hvad vi havde booket der var bare lige liiiidt problemer:

De havde skrevet 2010 istedet for 2011, antallet af personer var pludselig 23 istedet for de 46 vi havde aftalt (der var dog stadig booket 23 dobbelt værelser), brudesuiten var pludselig ikke gratis længere, prisen var steget med ca. 200kr pr. person altså 9000kr mere end den pris vi har skrevet under på og vores adresse var forkert.

Puha jeg har bare fået så dårlig smag i munden efter denne mail! Jeg prøvede at ringe tilbage, men der blev ikke svaret så jeg skrev en mail og den blev der sjovt nok svaret på med det samme, i den skriver hun bare:

"det kan jeg ikke forstå for der står 2011 i den reservation jeg har her, nisserne må have været på spil"

Undskyld er det det??? Nisserne har været på spil, ja det skal jeg da lige love for og de er godt nok blevet grådige i år!!! 9000kr det er altså ikke noget man bare lige smider oveni budgettet og det er kun for overnatningen, de har intet skrevet i bekræftigelsen om middagen og jeg har altså kontrakten vi har underskrevet liggende på pc'en så jeg ved hvad der står. :cheerleader3:

Er simpelthen bare så ærgerlig - det sted var bare helt perfekt, men nu er jeg kommet i tvivl om, om man kan stole på dem og det er ikke lige feststedet man skal have en dårlig mavefornemmelse af... jeg tror vi bliver nødt til at tage forbi dem indenfor den nærmeste fremtid for at høre hvad det egentlig er der sker.

ØV! :cheerleader3:

Undskyld jeg måtte bare lige af med det.

Nu har en sag altid to sider men har I indgået en kontrakt med dem på en fast pris kan denne ikke bare stige med 200 kr. I min verden er den pris man aftaler også prisen men det er vist nok kotume at feststederne indsætter et prisforbehold i aftalerne for at gardere sig mod prisstigninger på råvarer men det er slet ikke i dette niveau. Tag en snak med dem og sæt tingene på plads (på en pæn måde selvfølgelig). Dvs. hold dem fast på de prisvilkår der står i kontrakten og afviser de det så få ophævet kontrakten som følge af bristede forudsætninger (uhjemlet prisstigning). Det kan jo også være en banal skrivefejl i mailen.

Det undrer mig bare at hendes eneste svar da jeg skrev tilbage på mailen var at der måtte være nisser på spil, men vi vil selvfølgelig tage en stille og rolig snak med dem, vi var trods alt rigtig glade efter vores første snak med dem... jeg håber bare det hele løser sig og at det bare har været en booking der har sovet meget i timen.

0

Så står den på kærestehygge, sushi og Pink koncert i aften - glæder mig helt vildt meget, vi har hørt at hun skulle være helt suveræn live, så det skal nok blive godt.

Der er altså ikke noget som en rigtig kærestedag :cheerleader3:

Nu mangler den kære mand bare lige at komme hjem fra arbejde :thumbsupsmileyanim:

0

Hov, her har jeg da ikke været forbi før...

Tillykke med det forestående bryllup. Sikke mange fine inspirationsbilleder du har :cheerleader3:

Håber snart det løser sig med jeres feststed! Udefra virker det virkelig skønt, men er også sikker på de nok skal få rettet de fejl. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

For pokker, hvor er det da bare træls med feststedet!!!!!

Det ville nok - som du selv skriver, være en rigtig god idé at tage ud at snakke med dem face-to-face..... Og så håber jeg bare at du/I efterfølgende har fået en god mavefornemmelse....

Knus

0

Det undrer mig bare at hendes eneste svar da jeg skrev tilbage på mailen var at der måtte være nisser på spil, men vi vil selvfølgelig tage en stille og rolig snak med dem, vi var trods alt rigtig glade efter vores første snak med dem... jeg håber bare det hele løser sig og at det bare har været en booking der har sovet meget i timen.[/color][/b]

Enig - Når man skriver sådan signalerer det en overfladiskhed og lidt for afslappet holdning til tingene og det er det sidste en bridezilla har brug for i planlægningen men ord er jo kun ord så der behøver ikke at ligge noget i det. De er ihvertfald dybt professionelle. Ingen tvivl om det.

0

hej...

jeg ved ikke om i har fundet ud af mere med det feststed.. men jeg kom til at nævne det for ham jeg var ude og snakke med idag, der hvor vi skal holde festen (de to steder er en del af samme gruppe)

og han synes godt nok at det var røvet og kunne slet ikke forstå den udmelding, for sådan behandlede man da ikke "kunder" og undskyldningen med at der havde været nisser på besøg var ikke en de kunne tillade sig at bruge, så han var meget ked af at høre om det...

ved godt at det ikke hjælper jer meget, men ville bare lige fortælle det .

0

Annonce ♥

hej...

jeg ved ikke om i har fundet ud af mere med det feststed.. men jeg kom til at nævne det for ham jeg var ude og snakke med idag, der hvor vi skal holde festen (de to steder er en del af samme gruppe)

og han synes godt nok at det var røvet og kunne slet ikke forstå den udmelding, for sådan behandlede man da ikke "kunder" og undskyldningen med at der havde været nisser på besøg var ikke en de kunne tillade sig at bruge, så han var meget ked af at høre om det...

Hvilket sted skal i holde det? Nej nu arbejder jeg selv på hotel så jeg er også meget overrasket over deres måde at behandle mig på... men vi tager der hen i dag så nu må vi se hvad de siger

:biggrin:

0

Så bliver det i dag vi tager hen og snakker med dem på feststedet.. er godt nok nervøs for at høre hvad de siger.

Vi kører lige så snart E har fået fri så vi er der nok ved 5 tiden.

Jeg skal nok skrive alt om i aften eller i morgen.

God weekend allesammen.

0

Så bliver det i dag vi tager hen og snakker med dem på feststedet.. er godt nok nervøs for at høre hvad de siger.

Vi kører lige så snart E har fået fri så vi er der nok ved 5 tiden.

Jeg skal nok skrive alt om i aften eller i morgen.

God weekend allesammen.

Det bliver da spændende hvad de har at sige til det. Jeg håber det hele kommer på plads, så I kan få ro i maven igen :biggrin:

0

Annonce ♥

hej...

Hvilket sted skal i holde det? Nej nu arbejder jeg selv på hotel så jeg er også meget overrasket over deres måde at behandle mig på... men vi tager der hen i dag så nu må vi se hvad de siger

:biggrin:

vi skal holde fest og reception på Vilcon hotel og konferencegaard

Det her sted

du kan læse i min planlægning, hvor godt vi er blevet behandlet og hvor frie hænder vi egentlig har..

men god tur ud ogsnakke med dem..

0

Opdatering om feststedet

Vi kunne ikke komme igennem til dem på telefonen fredag så vi blev nødt til at kommer uanmeldt forbi. Da vi kommer derhen er der selvfølgelig kun to teenage piger på arbejde som ikke kan hjælpe os med noget. Den ene fortæller os at den der har styr på det kommer om lørdagen og lover at de vender tilbage til mig der. Jeg afleverer en kopi af vores kontrakt samt en kopi af bekræftelsen, hvorpå jeg har skrevet udregninger over hvor meget ekstra vi skal betale pr. person, pr. værelse og i alt samt at vi pludselig skal betale for bryllupssuiten og skal bo 4 mennesker i den.

Da jeg til min store skuffelse hverken havde hørt fra dem på telefonen eller mail i dag mandag besluttede jeg at skrive en mail til dem, hvor jeg giver udtryk for min skuffelse over deres manglende interesse i situationen. Jeg skrev mailen kl. 8.00 og først kl. 15.20 får jeg svar.

Jeg modtager en dårligt skrevet mail hvor der mest af alt bliver beklaget over at jeg var blevet lovet svar lørdag. Hun får kludret godt og grundigt rundt i det hele og får faktisk på et tidspunkt skrevet "det med prisen skal i se bort fra og gå ud fra bekræftelsen jeg har sendt" bekræftelsen er så den hvor der står de 9000kr ekstra på.. det andet er vores kontrakt - en rimelig vigtig ting at holde styr på fra deres side.

Ellers kommer hun ikke ind på priserne overhovedet selvom jeg i mailen både spørger ind til prisen på maden og hvad jeg kan forvente af prisstigninger i 2011. :biggrin:

Undskyldningen er deres nye booking-system da deres hotel først lige er åbnet og de stadig (som hun siger) har børnesygdomme med bookingsystemet.. helt ærligt ingen som helst sikring om at priserne selvfølgelig ikke stiger på en sådan måde eller nogen anden form for sikkerhed.

Vi er MEGET utilfredse og tør slet ikke tænke på hvilke regninger eller andre ting man kan få fra det sted! Mest af alt frygter jeg at de på sådan et sted kunne finde på at dobbelt booke så vi kommer frem til Beates konfirmation eller andet godt. Nøj hvor jeg synes det er dårlig service.. vi har heller endnu ikke kunne komme igennem på deres telefon

Så mit råd til jer allesammen:

Vil du betale den pris der bliver aftalt og vil du kunne komme i kontakt med dit feststed skal du gå langt udenom dette sted! :denmarkflag:

0