Felixia

Tema: Den Fortryllede Skov

667 posts in this topic

Jeg har fulgt din tråd og ventet spændt på en opdatering......Og ÅÅÅHHHhhhh hvor jeg føler med jer! Der er ikke meget, der er mere frustrerende end ikke, at kunne få klar besked om noget så vigtigt :biggrin: og jeg kan godt forstå, at du ikke tør stole på dem, uanset hvad jeres aftale munder ud i!!

Alt det bedste fra mig til jer :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har fulgt din tråd og ventet spændt på en opdatering......Og ÅÅÅHHHhhhh hvor jeg føler med jer! Der er ikke meget, der er mere frustrerende end ikke, at kunne få klar besked om noget så vigtigt :thanks: og jeg kan godt forstå, at du ikke tør stole på dem, uanset hvad jeres aftale munder ud i!!

Alt det bedste fra mig til jer :loveboard:

Øv, hvor er det bare en dårlig situation at være havnet i!

Jeg kan godt forstå din/jeres frustation, og ud fra hvad du skriver, ville jeg vælge et nyt sted, da jeg ikke tror de kan redde denne på nogen måde! :denmarkflag:

Hvad er din egen beslutning?

sikke et lorte sted....

er virkelig ked af at i er havnet i den situation.

har i kigget på noget andet??

Hvor er i søde piger :biggrin: det er altid dejligt at komme herind når tingene ikke går som planlagt!

Vi vil prøve at finde en anden løsning... jeg tror ikke på at vi på noget måde kan få tillid til dem igen.

Vi har snakket om at tage ud og se på Vilcon hotel og konferencecenter som Bobo har talt så pænt om herinde og ellers må vi jo bare ud og se hvilke andre muligheder der er for os. Men hold kæft hvor er det surt! Vi vil SÅ gerne vies i Skt. Mikkels kirken i Slagelse så det skal helst være et sted tæt på og det passede bare helt perfekt med golfrestaurantens beliggenhed.

Gode ideer modtages med kyshånd!!!

0

Øv, øv , øv hvor er det bare surt! :denmarkflag:

- Men hvor er det altså alligevel godt at I opdager disse ting nu, og ikke en måned inden jeres store dag så I skulle stresse endnu mere over det. Eller værre endnu; via tårnhøje, ikke forventede regninger efter festen. :thanks:

Håber at I finder en super løsning på det hele. :biggrin:

0

hejsa......

har læst det med jeres fest sted. og det er meget vigtigt at i kontakter dem her

http://www.hrt-ankenaevn.dk/

for når i har skrevet under på en kontrakt er det den der gælder....

og da vi selv driver en cater virksomhed syntes vi det er vigtigt at folk har en god oplevelse og ikke snydes.

og i det i kontakter rest. klage nævnet stopper i dem i at snyde andre... og det er jo en vigtigt ting.

og det er også vigtigt for jer andre der ude..

at man klager over de ting før man holder festen vis i altså kender til dem før festen. og ellers lige så snart man opdager tingene.

håber virkelig at i gør brug af denne service der er lavet netop for jer, og for at hoteller og rest. osv. ikke snyder folk og tager mere for tingene og snyder sig til flere penge.

hilsen mia

0

Annonce ♥

hejsa......

har læst det med jeres fest sted. og det er meget vigtigt at i kontakter dem her

og da vi selv driver en cater virksomhed syntes vi det er vigtigt at folk har en god oplevelse og ikke snydes.

og i det i kontakter rest. klage nævnet stopper i dem i at snyde andre... og det er jo en vigtigt ting.

at man klager over de ting før man holder festen vis i altså kender til dem før festen. og ellers lige så snart man opdager tingene.

håber virkelig at i gør brug af denne service der er lavet netop for jer, og for at hoteller og rest. osv. ikke snyder folk og tager mere for tingene og snyder sig til flere penge.

hilsen mia

Problemet er bare at der står i kontrakten at der kan forekommer prisstigninger da den pris vi har skrevet under på er en 2009-pris.

Så er der vel ikke så meget at stille op er der?

0

Øv, øv , øv hvor er det bare surt! :)

- Men hvor er det altså alligevel godt at I opdager disse ting nu, og ikke en måned inden jeres store dag så I skulle stresse endnu mere over det. Eller værre endnu; via tårnhøje, ikke forventede regninger efter festen. :o

Håber at I finder en super løsning på det hele. :)

Jeg er godt nok også glad for at vi er ude i så god tid lige nu! Så nu står den bare på festlokale-jagt hehe..

Ja jeg kan slet ikke lade være med at på hvordan det er for andre der holder deres fest der.. så er der lige en ekstra regning på 9000kr og så har vi lige glemt det her og hov kom i i dag?!?

Jeg er glad for at vi nu kan se os om efter et sted der kan give os den gode dag vi ønsker os - og give os en tryghed for at de sørger for det hele.

Tak for de søde ord :loveboard:

0

Aii hvor skulle jeg godt nok passe på blodtrykket hvis det var mig. Jeg håber virkelig at i finder en løsning så i er glade og får den dag i ønsker :)

Hehe ja jeg skulle godt nok også lige tælle til 10 et par gange efter at have læse mailen! :loveboard:

Et eller andet sted tror jeg det var godt hun ikke var der da vi kom forbi fredag for så havde hun da fået verbale øretæver til hun var gul og blå.. :)

0

Altså nu må jeg tilstå ikke at kunne huske om i valgte en færdigpakke af en specifik årsag, ellers vil jeg anbefale det sted hvor vi skal holde det, men der skal man selv sørge for alt. Det er sonnerupgaard Gods. Det er godt nok et stykke vej væk. Men der er så smukt og alle deres lokaler er bare så flotte!

0

Annonce ♥

hejsa......

hilsen mia

Problemet er bare at der står i kontrakten at der kan forekommer prisstigninger da den pris vi har skrevet under på er en 2009-pris.

det er stadig en god ide at snakke med dem syntes jeg.

for de har stadig ingen styr på jeres selskab...

og det eneste der passer med det i har bestil og det de har er navne alt andet er jo næsten forkert--

så jeg ville gøre det. så folk kan være advaret i fremtiden.....

men 9 kg er jo ikke bare en lille pris ændring..

og det med brude suiten at den ikke er gratis er heller ikke en pris ændring men kontrakt brud.

hvilke stil leder iefter??? mere hvis vi skulle kende nogle steder ;)

0

Vi leder efter et sted med mulighed for overnatning, da vi ønsker at alle gæsterne bliver og sover så vi kan slutte det hele af med en hyggelig brunch.

Det skal ikke være for dyrt, men kvaliteten skal bare være iorden! :)

0

hejsa......

hilsen mia

det er stadig en god ide at snakke med dem syntes jeg.

for de har stadig ingen styr på jeres selskab...

og det eneste der passer med det i har bestil og det de har er navne alt andet er jo næsten forkert--

så jeg ville gøre det. så folk kan være advaret i fremtiden.....

men 9 kg er jo ikke bare en lille pris ændring..

og det med brude suiten at den ikke er gratis er heller ikke en pris ændring men kontrakt brud.

hvilke stil leder iefter??? mere hvis vi skulle kende nogle steder ;)

Vi vil helt sikkert kontakte dem, der sker jo ikke noget ved at prøve!

Og som du siger, hvis det kan hjælpe andre så de ikke ender i samme situation skal det bare gøres!

0

Altså nu må jeg tilstå ikke at kunne huske om i valgte en færdigpakke af en specifik årsag, ellers vil jeg anbefale det sted hvor vi skal holde det, men der skal man selv sørge for alt. Det er sonnerupgaard Gods. Det er godt nok et stykke vej væk. Men der er så smukt og alle deres lokaler er bare så flotte!

Jeg vil tilslutte mig Camilla. Sonnerupgaard Gods er virkelig smukt. Der er mulighed for overnatning og brunch dagen efter, og deres rammer gør, at man har frie hænder. Der er lidt vej fra Slagelse til Hvalsø, men det er værd at køre for. Vi skal f.eks. fra København til Hvalsø...

0

Annonce ♥

Aj hvor er jeg ked af at høre om jeres situation :loveboard: .

Men som Sarah skriver er det altid noget at I finder ud af det nu!

Jeg håber af hele mit hjerte at I finder et nyt og mindst ligeså godt sted -men selvfølgelig gør I det :).

Og ja, Sonnerupgaard Gods er virkelig smukt -der overvejede vi også bryllup :o

:)

0

Aj hvor er jeg ked af at høre om jeres situation :o .

Men som Sarah skriver er det altid noget at I finder ud af det nu!

Jeg håber af hele mit hjerte at I finder et nyt og mindst ligeså godt sted -men selvfølgelig gør I det :).

Og ja, Sonnerupgaard Gods er virkelig smukt -der overvejede vi også bryllup :blush:

:loveboard:

Mange tak, hvor er det sødt af dig :)

Tror lige jeg skal ind og se lidt på Sonnerupgaard :)

0

ja sonnerup gård er super smukt....

bare for at hjælpe jeres tidsplanlægning til dagen lidt så tager turen ca en time... ved det at kørt den gennem det meste af min bandom med mine forældre for at besøge bedsteforældre..

men der er super smukt..

og vælger i det så vil jeg foreslå jer at kikkebforbi tadre mølle, det kunne evt bruges til fotolokation...

der var ihvertfald meget smukt sidst jeg var der...

og så ligger den mellem tølløse og hvalsø.

0

ja sonnerup gård er super smukt....

bare for at hjælpe jeres tidsplanlægning til dagen lidt så tager turen ca en time... ved det at kørt den gennem det meste af min bandom med mine forældre for at besøge bedsteforældre..

men der er super smukt..

og vælger i det så vil jeg foreslå jer at kikkebforbi tadre mølle, det kunne evt bruges til fotolokation...

der var ihvertfald meget smukt sidst jeg var der...

og så ligger den mellem tølløse og hvalsø.

ih tak for de mange gode ideer! Du er god at have ved hånden :)

Jeg ved ikke om det bliver for langt væk.. Jeg tror ihvert tilfælde vi vil starte med at snakke med dorte fra Vilcon hotel og konferencecenter som du foreslog og så se om ikke det kunne blive stedet for os.. Har siddet og kigget på steder på nettet næsten hele dagen - noget skal man jo få tiden til at gå med når man er syg :loveboard:

Jeg synes bare det er rigtig svært at få det hele til at gå op når man både skal have koordineret fest og overnatning for 46 personer og når det helst skal være i eller tæt på slagelse.

Så igen er der nogle af jer der har nogle gode ideer så sig endelig frem.

0

Annonce ♥

Jeg vil bare lige sige at vi i sommer kørte ca. 50 min fra kirke til feststed, og det var ikke noget problem. :)

Vi var i en spejderhytte på Djursland, hvor alle selvfølgelig kunne overnatte gratis. Dagen efter var der hjemmebagte boller (af brudeparrets forældre) kaffe, te, juice osv.

Det var rigtig hyggeligt at mødes næste morgen med de andre gæster og få talt lidt mere om det fantastiske bryllup. :)

men :loveboard: en times kørsel synes jeg ikke er et problem, når bare det en indtænkt i programmet.

0

Jeg vil bare lige sige at vi i sommer kørte ca. 50 min fra kirke til feststed, og det var ikke noget problem. :)

Vi var i en spejderhytte på Djursland, hvor alle selvfølgelig kunne overnatte gratis. Dagen efter var der hjemmebagte boller (af brudeparrets forældre) kaffe, te, juice osv.

Det var rigtig hyggeligt at mødes næste morgen med de andre gæster og få talt lidt mere om det fantastiske bryllup. :)

men :loveboard: en times kørsel synes jeg ikke er et problem, når bare det en indtænkt i programmet.

Det er heller ikke så meget tiden der er et problem for os som det er at vi får mellem 6 og 8 gæster fra USA, som selvfølgelig ikke har bil og så er der faktisk ret mange af de andre gæster der heller ikke har bil.. Vi har derfor hele tiden gået efter et sted forholdsvis tæt på kirken så der var et par biler der kunne køre to gange hvis det blev nødvendigt (hvilket det efter vores udregninger gør) og der er ikke budget til at leje en bus.

0

Det er heller ikke så meget tiden der er et problem for os som det er at vi får mellem 6 og 8 gæster fra USA, som selvfølgelig ikke har bil og så er der faktisk ret mange af de andre gæster der heller ikke har bil.. Vi har derfor hele tiden gået efter et sted forholdsvis tæt på kirken så der var et par biler der kunne køre to gange hvis det blev nødvendigt (hvilket det efter vores udregninger gør) og der er ikke budget til at leje en bus.

Hvad hvis gæsterne giver et tilskud til bussen? og alle kan komme med begge veje, altså både fra kirke til feststed lørdag, og fra feststed tilbage til byen søndag?

Er det en mulighed?

0

Jeg vil bare lige sige at vi i sommer kørte ca. 50 min fra kirke til feststed, og det var ikke noget problem. :o

Hvad hvis gæsterne giver et tilskud til bussen? og alle kan komme med begge veje, altså både fra kirke til feststed lørdag, og fra feststed tilbage til byen søndag?

Er det en mulighed?

Det er da i hvert tilfælde værd at tage med i overvejelserne! :)

0