Felixia

Tema: Den Fortryllede Skov

667 posts in this topic

Annonce ♥

Nej hvor skønt med alle de parfumeprøver hevet frem fra gemmerne. Der er en del herinde der i tidens løb har bøvlet MEGET med at skaffe nok til div formål, så det er da bare super dejligt at du også gider at hjælpe andre. :):loveboard:

0

Undskyld det sene svar piger, jeg har ikke glemt jer!! Jeg har bare haft så meget at se til de sidste dage..

:hug:HØJT :hug:

jeg vil da gerne være aftager for 25stk.. så kan jeg bruge dem til vores gaveæsker....

ønske nr 1 er mexx

Bobo - det får du bare :hug: hvis du skriver din adresse i en pm så skal jeg nok sende dem til dig!

Jeg vil gerne være aftager af 16 stk :hug:

Send gerne en pm.

Helt iorden.. Hvis du også skriver din adresse i en pm kommer de med posten så snart jeg får tid til at sende dem

Hvis der er flere tager jeg gerne resten..... ER lige glad med hvilke mærke eller andet..

Og hold da op hvor er det fedt du gider hjælpe andre ...

Der er 30 tilbage, skal du bruge dem allesammen?? Smid lige en pm så skal jeg nok sende dem.

Nej hvor skønt med alle de parfumeprøver hevet frem fra gemmerne. Der er en del herinde der i tidens løb har bøvlet MEGET med at skaffe nok til div formål, så det er da bare super dejligt at du også gider at hjælpe andre. :thumbsupsmileyanim::hug:

Det er også dejligt at kunne hjælpe andre herinde.. det synes jeg generelt at folk er gode til.. og jeg får alligevel ikke brug for så mange så hvis de kan skabe glæde hos nogle andre er jeg bare glad for det :hug:

Der går lige lidt tid før jeg sender dem, har lidt meget at se til og vi skal til London d. 1. dec kl. meget tidligt, men jeg skal nok sende dem til jer lige så snart jeg kan!

0

Hvis der er flere tager jeg gerne resten..... ER lige glad med hvilke mærke eller andet..

Og hold da op hvor er det fedt du gider hjælpe andre ...

Der er 30 tilbage, skal du bruge dem allesammen?? Smid lige en pm så skal jeg nok sende dem.

Jeg har sendt dig en PM.

0

Annonce ♥

Frieri

Som i nok har fundet ud af har jeg endnu ikke skrevet noget om hvordan min kæreste har friet til mig... det gjorde han faktisk også først d. 24/11 på vores 4 års dag :hug:

Han har løst spurgt mig før og vi har snakket en del om at gifte os så vi besluttede at gå i gang med at planlægge det, meeen han ville stadig gerne fri rigtigt til mig, hvilket betød rigtig meget for mig.

Nå men jeg skulle på arbejde på vores 4 års dag så jeg tog allerede hjemmefra kl. 6, jeg havde haft på fornemmelsen at han havde taget fri, ved ikke hvorfor men det var jeg bare sikker på... Da jeg så fik fri kl. 15 ringede jeg til ham for at fortælle at jeg var på vej hjem, hvortil han svarer at han også håber snart at kunne gå... Jeg blev vildt skuffet - ved egentlig ikke hvorfor, men jeg var bare sikker på at han havde lavet overraskelser til mig derhjemme.

Jeg tager mig god tid til at handle ind på vejen hjem for E havde spurgt om jeg ville købe mælk og andre ting til aftensmaden som han nok skulle stå for.

Der går ikke lang tid før han skriver at han vil skynde sig at køre hjem for han har fået tidligt fri.

Da jeg kommer hjem står han ved vinduet og vinker til mig.. hmm.. han er godt nok kørt hurtigt.. men nu var jeg helt sikker på at han havde været på arbejde.

Da jeg så kommer ind af døren bliver jeg modtaget med mange kys og kram og "jeg elsker sig" og får at vide at jeg skal skifte tøj for vi skal ud og spise :thumbsupsmileyanim:

... meeeen

Så åbner jeg døren ind til soveværelset for at finde noget tøj og idet vi kommer derind løfter E dynen og ud kommer den ene helium ballon efter den anden med små sedler på hver og en (på sedlerne står der "jeg elsker dig" "min eneste ene" "dig og mig" "vær min for altid" osv)

Det skal lige siges at jeg hele mit liv har været fuldstændig vild med balloner! Det er min diamant-ring eller buket røde roser - LOOOOVE THEM!

Hele soveværelset er seriøst fyldt med store og små balloner både hjerte/I love you balloner og alle de gamle han har givet mig fra tid til anden - SKØNT :hug:

Han havde selvfølgelig været hjemme HELE dagen :hug: og havde fået nogle lidt sjove blikke af de mænd der var i gang med at skifte vores vinduer.. hehe..

Vi tog på Sticks 'n' sushi for som E sagde havde vi spist der på de sidste 2 årsdage så det hørte lige som til :hug:

(han havde stadig ikke spurgt mig)

Efter en dejlig middag og en masse hygge tog vi hjem igen og E hentede min gave... en helium tank.. hehe..

På den sad en folie ballon som jeg selv skulle prøve at puste (det er den fineste lille "miss you"-ballon) og da den er fyldt om med helium beder han mig om at vende den om og på bagsiden har han så selv skrevet "not being my wife" så "miss you not being my wife" han sætter sig på knæ og siger de sødeste ord og spørger mig så om jeg vil gifte mig med ham og selvfølgelig vil jeg da det :hug:

Fra ryggen hiver han et lille samurai sværd frem som gave istedet for en ring - sværdet betyder rigtig meget for det er hans store passion og en japansk tradition at man giver sin forlovede et sværd... og som han sagde gav han mig en ring sidste jul og jeg elsker den ring og jeg er bare ikke en bling bling kinda girl så han vil få indgraveret d. 24/11-09 i min ring og det samme på sværdet bare på japansk.

Det var det mest perfekte frieri for mig.. mere end jeg nogensinde har drømt om - jeg er bare så lykkelig!

Jeg havde købt asti, ananas og chokolade med hjem så vi satte os og hyggede med chokolade dyppet ananas og asti lidt tid før vi smuttede tidligt i seng :hug: hehe..

:hug:

0

Jubii på søndag sal vi hen og se et forsamlingshus i Sorø for at finde ud af om det skal være der vi fejrer vores bryllup! Glæder mig bare så meget :hug:

Og så har vi snakket om at rykke brylluppet til d. 28/5-2011 i stedet for d. 21/5-2011 både fordi det forsamlingshus vi skal ud og kigge på ikke er ledigt d. 21. og så især fordi vi har fundet ud af at de nye tal passer meget bedre på os:

28 er den alder E har når vi bliver gift

5 der er 5 års forskel på os og vi har været sammen i 5 år når vi bliver gift

11 vi bor i nummer 11 og vores årsdag er i november

Så det er bare perfekt.. desuden har både min mor og min bror fødselsdag d. 28. så det bliver nemt at huske vores bryllupsdag :thumbsupsmileyanim:

0

ihhhhh hvor et dejligt frieri.. kan specielt godt lide den lille detalje med den ekstra besked på ballonen....

jeg glæder mig også til at høre mere om jeres nye feststed, og se masser af billeder...

kan godt forstå at i vælger en dato der betyder noget for jer..... super...

0

Annonce ♥

ihhhhh hvor et dejligt frieri.. kan specielt godt lide den lille detalje med den ekstra besked på ballonen....

jeg glæder mig også til at høre mere om jeres nye feststed, og se masser af billeder...

kan godt forstå at i vælger en dato der betyder noget for jer..... super...

Jeg var også helt vild med at han selv havde skrevet på ballonen :hug:

Og vi skal nok tage et kamera med så i kan se det mulige feststed :thumbsupsmileyanim:

Edited by Felixia
0

Åååååååårhh..... suk altså.... sikke et frieri. :hug:

- Og sikke nogle hyggelige forudsætninger for at ændre jeres dato. :hug:

Ja det var bare helt som det skulle være.. man blev da også lidt rørt :hug:

Ja den nye dato giver bare meget mere mening :thumbsupsmileyanim:

0

SUK et romantisk frieri. Og i sær når det passer lige lidt dig.

Jeg fil helt sug i maven da jeg læste det, og hvis jeg får det af at læse det, så tør jeg slet ikke tænke på, hvordan du havde det.

Tillykke med din romantiske mand og dit sværd

:thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Så er det weekend :thumbsupsmileyanim:

I morgen tager vi til parfumelagersalg og bagefter til fødselsdag og så står den elllers bare på lørdagshygge.. måske en lille tur i biffen?!?!?

Søndag skal vi ud og se det muligvis nye feststed, de har lige vendt tilbage i dag at vi er meget velkomne... de virker bare så søde så det er jo en lækker forandrign :hug: hvis vi så bliver glade for det tager vi videre til Hotel postgården i Sorø for at få et tilbud på 23 dobbelt-værelser.. uuh det bliver bare en spændende dag! Glæder mig rigtig meget.

0

Annonce ♥

Sikken en dejlig lørdag!!

Vi stod tidligt op for at kommer i god tid til parfumelagersalget og var der da også godt 1,5 time før de åbnede.. Dørene gik op og vi var blandt de første til at komme ind og det var meget anderledes denne gang, der var både makeup, spa-produkter, webergrill-ting og meget mere.. så vi er simpelthen kommet hjem med duftevand til os selv og til nogle julegaver, en super fin termokande, spa cremer, olier, sæber mm og voks til både hårfjerning og sætning!

Dejligt med så mange lækre ting.. I får lige et oversigts-billede af alt hvad vi fik købt

post-36041-1259444755.jpg

Ja vi fik vist brugt lidt mange penge hehe..

0

Annonce ♥

Lækre indkøb!

Jeg har kun hørt godt om Blue Lagoon produkter, de skulle være vildt gode!

Jeg har også kun hørt godt om dem og de virkede ret lækre da jeg lige hurtigt prøvede dem derude! og 50kr pr. styk.. det kan man vist ikke klage over :thumbsupsmileyanim:

0

Nå men efter det famøse lagersalg tog vi til 3dobbelt fødselsdag.. en rigtig børnefødselsdag med 3 lagkager, varm kakao og theboller :thumbsupsmileyanim:

Super hyggeligt!

Da vi havde været der nogle timer smuttede vi videre til Birkerød for at besøge E's familie og fortælle hans "ekstra" mor og halvsøster at vi skal giftes.. det var et uanmeldt visit så mor var i bad og skulle ud og spise og datteren lå med tømmermænd, men maden blev skubbet lidt og vi sad og snakkede et par timer.. De blev super glade og meget overraskede over vores gode nyhed :hug:

Bagefter smuttede vi op forbi E's fars gravsted og gav ham en lille fin elge-lanterne (de har noget med elge i den familie.. heheh) så han havde noget godt at kigge på og så fortalte vi også lige ham at vi var ved at planlægge vores bryllup!

Efter det smuttede vi forbi E's mor, som lige havde bagt kanelsnegle og siddet og tænkt at det da ville være hyggeligt med et besøg og bum så var vi der helt uanmeldt.. der er sgu ikke noget som en omgang uanmeldte besøg, især ikke når det indebærer kanelsnegle, chips og julethe :hug:

Det har bare været en helt igennem perfekt dag...

Ja så kom vi jo lidt senere hjem end planlagt så vi har lige siddet og spist andebryst med kartofler og brun sovs for ca. 20 minutter siden :hug: sådan kan det jo gå.

0

Sikke et fantastisk frieri - det må da have været den perfekte dag. Tænk at han har gjort så meget ud af det - he is a keeper :thumbsupsmileyanim:

Sikke en masse lækre ting, du fik med hjem fra lagersalget - jeg nåede desværre ikke derud, men kan godt blive lidt ærgelig over det nu :hug:

Og ja, er der noget nyt omkring fest-stedet i Sorø?

0