Felixia

Tema: Den Fortryllede Skov

667 posts in this topic

JUBIIIIII det var bare det helt rigtige sted for os! Jeg har lagt billeder ind på side et under "feststedet".. De var ved at gøre klar til et arrangement da vi kom, men gav sig stadig rigtig god tid til at vise os rundt og fortælle om stedet. Der er et stort lækkert køkken med en masse køleskabe og god bordplads, et stort "brudetoilet" (som E sagde vi skulle skifte pigtogrammet ud på så der bare var en pige med en kæmpe kjole) og et mindre toilet, en bar, en scene og et stort festlokale... og så er der ingen regler for hvor længe man må spille musik så det er jo bare fedt!

Det ligger også bare perfekt, jeg har nemlig gået på Sorø Akademis Skole og det er lige ved siden af så vi skal helt sikkert derover og have taget nogle billeder... vi gik lige en lille tur langs med søen og fandt allerede MANGE gode loactions :thumbsupsmileyanim:

Bagefter tog vi ud forbi Antvorskov slotsruin for at se om den også kunne bruges som location og ved i hvad?!?!?!? Den var fuldstændig perfekt!

Smider lige nogle billeder så i kan se hvad jeg mener (undskyld den halvdårlige kvali, de er taget med et lille lommekamera og det var møg koldt så det skulle gå hurtigt)

post-36041-1259602865.jpg

post-36041-1259602875.jpg

0

Annonce ♥

nåå ja det nye feststed betyder så også at vi rykker datoen en uge til d. 28/5 (som vi jo også hellere vil)

iiih hvor er jeg bare glad.. det hele flasker sig bare.

Og i morgen kl. 7.15 flyver vi til London på en romantisk juleshopping tur! Jeg glæder mig SÅ meget.

Så har vi besluttet at se Lion King og så tror jeg også vi blev enige om at se Les Miserable da den ikke var så dyr :thumbsupsmileyanim:

Mon ikke man kan finde nogle lækre vinterstøvler og andet godt derovre?!?!

0

Annonce ♥

Hvor er det bare skønt at det hele flasker sig - super med det nye feststed :hug::hug::hug:

Og de fotolocations er vildt flotte og stemningsfyldte, me like.

Rigtig god tur til London, bliver spændende om der bliver brugt mange penge. Rigtig gode musicals i skal se. Dem ville jeg også gerne se! :thumbsupsmileyanim:

0

Så er vi kommet hjem efter en vidunderlig tur til London.. :) alt var bare som det skulle være og vi har bare nydt denne miniferie i fulde drag.

Vi ankom tirsdag morgen og brugte hele dagen på at shoppe (det kunne man jo ligeså godt når vi ikke kunne checke ind på hotellet før sent :hug: )

Onsdag tog vi på lidt sightseeing og om aftenen så vi Lion King - en helt fantastisk musical som alle bør se hvis de får muligheden!

Resten af turen har vi bare hygget og shoppet julegaver og ting til os selv.. vi kom hjem med 14 kg mere end vi havde da vi tog afsted.. ups :kiss:

Nu vil jeg lige læse lidt om hvad i andre foretager jer for tiden! God dag til jer alle.

0

Annonce ♥

Super godt nyt om feststedet :-)

Kan rigtig godt lide jeres otolocation, det er et meget stemningsfyldt sted!

Vi er også bare SÅ glade.. det feststed er lige som vi gerne ville have det :cheerleader3:

Super fedt location-sted!! :)

Tak vi er også helt enige om at det bare skal være der :kiss:

Hvor er det bare skønt at det hele flasker sig - super med det nye feststed :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Og de fotolocations er vildt flotte og stemningsfyldte, me like.

Rigtig god tur til London, bliver spændende om der bliver brugt mange penge. Rigtig gode musicals i skal se. Dem ville jeg også gerne se! :hug:

Ja det er skønt når det endelig ser ud til at lykkedes :cheerleader3::):cheerleader3: Vi havde en dejlig tur, men uuuha vi fik brugt maaaange penge! Der blev både købt julegaver og ting til os selv i alt ca. 14 ekstra kg til hjemturen.. hehe. Men der var også både bøger, en masse tøj, film, spil og lidt pynteting ikufferten da vi tog hjem :rolleyes:

Lion King blev den eneste musical vi så.. der var simpelthen så meget vi gerne ville nå mens vi var der så vi besluttede at det bare skulle være den.. og sikken en oplevelse :cheerleader3:

Hvor er det skønt for jer, I har fundet et nyt godt feststed! Jeg kan rigtig godt lide den rå ruin som baggrund til bryllupsbilleder. Det skal nok give nogle gode kontrast-spændende billeder :)

Jeg er også sikker på vi får nogle fantastiske billeder derfra for som du siger er det en skøn kontrast! Glæder mig så meget til det bliver forår så vi kan få taget nogle prøve billeder derhenne :(

0

Jubiiii... så er feststedet bestilt :kiss: og datoen bliver nu d. 28/5-2011 :)

Så nu mangler vi bare at få svar fra hotel postgården med en pris på overnatning for alle vores gæster.. er bare så glad :hug:

Jeg fik også lige ringet til min amerikanske "familie" og fortalt dem at vi skal giftes - de blev helt vilde hehe.

Det var heldigt at vi besluttede at rykke datoen for det viser sig at min amerikanske søster er færdig på college ugen før (altså der hvor vi skulle have holdt brylluppet).

Jeg er så glad for at de allesammen vil komme helt herover bare for os.

Jeg fortalte det også til min bedste veninde, som straks var klar til at tage med mig ud for at prøve kjoler hehe..

åååh livet er dejligt :)

0

Annonce ♥

Øv glæden var kort :hug:

Postgården har endelig svaret og nu er de pludselig fuldt booket :kiss::)

Nu ved jeg ikke hvad vi skal gøre.. de har virkelig været lang tid om at svare og det er min anden mail de har svaret på så spørgsmålet er om det er mig de har forhåndsreserveret værelserne til?!?!

Er der nogle der tilfældigvis kender andre overnatnings muligheder i gå afstand derfra?

0

Hvis jeg var dig, ville jeg fluks gribe telefonen og ringe for at sikre, det ikke er pga. dig, de ikke har plads. Jeg synes, det lyder vildt, det allerede er booket fuldt op halvt henne i 2011, så ring så du er sikker..

Jeg har snakket med dem og det var rigtigt nok.. der bliver holdt et andet bryllup derhenne d. 28/5-2011 så de var fuldt booket op :)

Jeg prøvede at skrive til Sorø Storekro for at høre hvilket tilbud de kunne give på 1 overnatning for 46 personer og så kom det mærkeligste svar nogensinde.. de giver ikke rabat medmindre man holder festen hos dem (nu arbejder jeg selv på hotel så jeg ved at det er MEGET underligt) så vi kunne leje 23 dobbelt værelser til den nette sum af 1500kr pr. styk.. de må jo være fuldstændig sindsyge!

Har slet ikke kunne sove i nat fordi jeg bare har tænkt så meget.. aner ikke hvad vi skal gøre jeg har skrevet til alle steder i sorø.. :)

0

Annonce ♥

Øv det er da noget skidt. kender ikke lige andre steder men skal nok se om der kommer noget. Har du søgt på B&B de er nogle gange meget sværer at finde rundt om i landet men som reglt rigtig gode til overnatninger.

0

Jeg fandt denne hjemmeside, måske de kan hjælpe...

http://www.soroe.dk/cms/site.aspx?p=1587

Tak men har desværre allerede skrevet til dem allesamme! De er virkelige uptight i vestsjælland! De fleste af stederne selv kongskilde gård som er et vandrehjem har skrevet tilbage at de kun vil have os boende hvis vi holder festen der... hvad gjorde i andre?

Tror snart at jeg begynder at lyve og sige at det er til en familiefest (hvilket det jo også er.. der er bare lige lidt mere hvid kjole og slør end til de fleste andre familie fester)

og nogle af stederne har de endda over 100 værelser.. det skal godt nok være et KÆMPE bryllup før vi tager pladsen for at de selv kan holde et andet bryllup på stedet!

ØV :)

0

Annonce ♥

Hvad har i andre gjort mht. overnatning?? Jeg tænker bare på om i har nævnt at det er et bryllup? Og har i fundet steder så ALLE har mulighed for at overnatte?

Ved impelthen ikke om det bare er hotel-folk fra vestsjælland der bare er mega sure i betrækket eller hvad der sker.. jeg troede det hed først til mølle men det hedder åbenbart størst fest.. jeg kan simpelthen bare ikke forstå det.

Hvis jeg bare havde skrevet til dem at vi var en familie der skulle hygge i maj måned kunne jeg sagtens få værelserne, men fordi man netop har fået en ring på sin finger så er der bare lukket med mindre man vil holde festen hos dem.. det kan man da ikke! :) Øv er så sur lige nu, havde jeg dog bare undladt at sige noget om brylluppet så kunne de jo ikke sige noget når vi først kom frem.

Edited by Felixia
0

Ej, hvor er det altså bare surt!!! :)

Jeg kender ikke rigtig noget til, hvordan proceduren er... Vil I betale for alle værelserne til gæsterne? Måske kunne I vente til det nye år, lade kæresten ringe og booke værelserne og hvis der bliver spurgt, kan man jo svare, at det er efter et privat selskab - det er jo i overensstemmelse med sandheden og mere behøver de vel ikke vide?

Vores sted er i forbindelse med både hotel Radisson, restaurant, café og dér kan vi få rabat på et par hundrede pr. værelse + at vi faktisk har fået brudesuiten UB! Lækkert! Folk skal selv betale, hvis de vil overnatte. Vores feststed ligger super centralt, så der er nok ikke mere end 8-10 stykker, der har behov for det.

Men jeg håber da, I snart finder en god løsning!

0

Ej, hvor er det altså bare surt!!! :)

Jeg kender ikke rigtig noget til, hvordan proceduren er... Vil I betale for alle værelserne til gæsterne? Måske kunne I vente til det nye år, lade kæresten ringe og booke værelserne og hvis der bliver spurgt, kan man jo svare, at det er efter et privat selskab - det er jo i overensstemmelse med sandheden og mere behøver de vel ikke vide?

Vores sted er i forbindelse med både hotel Radisson, restaurant, café og dér kan vi få rabat på et par hundrede pr. værelse + at vi faktisk har fået brudesuiten UB! Lækkert! Folk skal selv betale, hvis de vil overnatte. Vores feststed ligger super centralt, så der er nok ikke mere end 8-10 stykker, der har behov for det.

Men jeg håber da, I snart finder en god løsning!

Ja vi betaler for overnatningerne fordi vi rigtig gerne vil slutte det hele af med en brunch sammen med alle dem vi holder af.

Jeg tør bare ikke vente til næste år for der er allerede nu 3 steder der er booket til et andet bryllup.. men det kan være jeg skal vente en lille måneds tid og så lade manden ringe til dem. Jeg synes bare ikke det kan være rigtigt at de vælger en fra pga. at festen bliver holdt et andet sted - det er jo også rigtig mange penge de siger farvel til!

0