Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Peanutdog

Kan man have den tilkommende med....

12 posts in this topic

Ja, jeg ved godt at der alle steder står det bringer uheld at gommen ser kjolen inden brylluppet...

...men når nu der er Lilly-lagersalg i vejle i oktober, og man ikke har tænkt sig at indvie nogen (hverken familie eller venner/veninder) i bryllupsplanerne (endnu), kan man så godt tage ham med?

Det er jo vigtigt, at der er en man stoler på, der kan sige sin ærlige mening om de kjoler man prøver.

Han kommer jo heller ikke til at se mig som jeg vil se ud på DAGEN! (går da ud fra at kjolen skal rettes til og jeg kan have andre med der.)

Hvad mener I? Tror I det bringer os for meget uheld?

0

Annonce ♥

Personligt ville jeg aldrig tage ham med ud at se på kjole. Jeg sýntes det skal være en fuldstændig overraskelse hvilken stil kjolen er og det hele. Men det er fordi jeg syntes det er en del af det.

Kan du ikke tage en herinde fra med?

0

Personligt ville jeg aldrig tage ham med ud at se på kjole. Jeg sýntes det skal være en fuldstændig overraskelse hvilken stil kjolen er og det hele. Men det er fordi jeg syntes det er en del af det.

ENIG!!

0

ENIG!!

Jeg vil ikke have min tilkommende med :) Det skal simpelthen være en overraskelse, hvad jeg har valgt :)

0

Annonce ♥

Jeg er lidt ambivalent omkring dette, for selvfølgelig skal han ikke vide, hvilken kjole man vælger osv. Men igen, når du ikke ønsker at have en veninde eller familiemedlem med, men gerne vil have en med der kender dig og som vil sige sin mening, om kjolen klæder dig eller ej, så kan jeg godt se, at han jo nok er den der kender dig allerbedst :-).

Men igen kjolen skal jo være en overraskelse, kan det blive det, hvis han har været med ud og se prøvninger? vil du inderst inde ønske det? det er jo noget du skal gøre op med dig selv :-) Vil du komme til at fortryde det??

0

overtroen går på at gommen ikke må se dig i kjolen PÅ DAGEN.. ikke at der er generelt...

anyway. Man kan jo bruge de typer af overtro og traditioner som man synes om... der er jo ingen der skal diktere din brug af dem... hvis du synes at din tilkomne er god at have med, så synes jeg helt sikkert at du skal tage ham med, bare sørg for at du kan regne med at han siger sin ærlige mening... altså at han er indstillet på at være dig en hjælp---

god jagt...

0

overtroen går på at gommen ikke må se dig i kjolen PÅ DAGEN.. ikke at der er generelt...

anyway. Man kan jo bruge de typer af overtro og traditioner som man synes om... der er jo ingen der skal diktere din brug af dem... hvis du synes at din tilkomne er god at have med, så synes jeg helt sikkert at du skal tage ham med, bare sørg for at du kan regne med at han siger sin ærlige mening... altså at han er indstillet på at være dig en hjælp---

god jagt...

ER du sikker på det er sådan? jeg tror det er ikke se kjolen overhovedet før kirken. og bruden han ikke må se på dagen....

DEt var også bare en side bemærkning.. sorry

0

Altså, jeg ville personligt ikke have ham med - så hellere tage af sted alene og stole på sin egen dømmekraft og ekspedienten... Men jeg ville nu ikke have undværet at have min mor og søster med! Vi havde SÅ hyggelig en dag - mig, min mor, min søster og min svigermor...

0

Annonce ♥

Jeg har set flere herinde der havde deres kommende med derind og selvfølgelig kan du det..

Jeg ser bridezilla på zulu hver søndag og i amerika er der mange der tager bryllupsbilleder en uge før og de mødes også før deres vielse. Så der er der ikke overtro omkring kjolen.

Jeg syntes I skal gøre lige hvad I føler er rigtigt.

Min tilkommende har ikke set min kjole for det er hvad han ønsker, jeg ville gerne have haft ham med. Jeg bar helt alene da jeg købte min kjole i Askepot i Horsens og jeg har ikke fortrudt.

Held og lykke med prøvningen.

PS jeg ved i Lilly der siger de deres mening og jeg syntes de er dygtige til at finde den rette kjole til bruden. Så jeg er sikker på du kan stole på dem uden at have nogen med

0

Tak for jeres svar.

Jeg tænkte også at tage afsted alene, men tror jeg vil føle mig meget alene med beslutningen.

Snakkede med kæresten om at jeg bare kunne holde min mund mens han sagde sin mening om x antal kjoler, og så kunne han gå sin vej når jeg skulle tage den endelige beslutning.

(derefter sagde han at han nok alligevel ville have glemt kjolen når han så den på dagen 8 måneder efter) :-)

0

Tak for jeres svar.

Jeg tænkte også at tage afsted alene, men tror jeg vil føle mig meget alene med beslutningen.

Snakkede med kæresten om at jeg bare kunne holde min mund mens han sagde sin mening om x antal kjoler, og så kunne han gå sin vej når jeg skulle tage den endelige beslutning.

(derefter sagde han at han nok alligevel ville have glemt kjolen når han så den på dagen 8 måneder efter) :-)

Det er da en god løsning! På den måde får du en føling af, hvad der klær dig og hvad din kæreste synes ser godt ud på dig. Men han ved jo ikke, hvad det er for en kjole du beslutter dig for.

Pia

0

ER du sikker på det er sådan? jeg tror det er ikke se kjolen overhovedet før kirken. og bruden han ikke må se på dagen....

DEt var også bare en side bemærkning.. sorry

ja...

Når bruden har fået sin brudekjole på, må hun ikke se brudgommen førend i kirken. Ellers varsler det ulykke.

fundet her

og derudover tror jeg ikke at hvis (gud forbyde det) der skulle ske noget, så er det jo næppe på grund af ovenstående...

Edited by stevnsborg
0

Annonce ♥