Posted May 20, 2010 (edited) · Report post Og lidt flere forslag Edited May 20, 2010 by Nitzen1987 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2010 · Report post Du har jo sindsygt flot hår, så jeg ville synes, at det ville være synd at "gemme" det væk i en naturligvis flot opsætning, så ja, jeg følger med flertallet og vil foreslå, at du lader en del tilbage (hvis du har bestluttet dig for et slør???) og hvis du ikke skal have slør på, så stemmer jeg klart for løst hår - klæder dig så godt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2010 · Report post Jeg ville vælge opsat hår, men det er altså også fordi jeg helt personligt er vild med opsat hår på sådan en dag og med sådan en manke, som du har er der mange flotte muligheder... Nogle af mine favoritter, jeg synes der kunne være flot til dig: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2010 · Report post 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2010 (edited) · Report post Og de sidste... Edited May 20, 2010 by pilgrim 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2010 · Report post super flot kjole, jeg syntes ikke du skal have slør på umiddelbart, jeg syntes der sker rigeligt på kjolen! så kan man også bedre se dit smukke krøllet hår, som jeg syntes skal være en halv opsætning! jeg syntes det er fint på æblet og pæren af der er kommet meget mere guld på! fede invitationer, meget gennemført, og sjov ide med bal-kortene syntes det er flot hvis i ligesom invitationerne kan få dem til at se "gamle" ud!! mega lækkert sted i skal holde festen det ser meget fint ud 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2010 · Report post Jeg er med Pilgrim... Op med håret. Du kan både få flotte krøllede frisurer opsat - eller måske bruge krøllerne til at give en glat frisure masser af skøn fylde. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2010 · Report post Åh hvor er din kjole fin!!! Sikke noget fantastik lækkert år du har. Personligt syntes jeg det er mest elegant på sådan en dag at det er opsat. Syntes der er flere gode forsag i din tråd på, hvordan du kan kombinerer dine kræller og en smuk opsætning. Og så syntes jeg et slør kunne være flot til kjolen. Ville dog vælge et helt enkel uden blondekant 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2010 · Report post TUSIND tak for alle jeres svar og søde ord. Det er simpelthen så skønt, at der er så mange der er parate til at give deres mening. TAK! Min tanke er også, at HVIS det skal være løst, så skal det hele ikke være løst. Synes nemlig ikke der må hænge løst hår ned foran, da det kommer til at dække for kjolen.. Og ja, Vinilei: Jeg har også godt tænkt, at det nok vil blive varmt. Tror det bliver slemt nok med den store kjole. Jeg kunne godt tænke mig at finde noget hårpynt, hvis det skal sættes op (facinator, birdcage, hårnåle med pynt ect). Jeg synes nemlig der skal være et eller andet på hovedet, da jeg ellers synes at det kommer til at se meget uligevægtigt ud, med al tyngden forneden. HMMM ..... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2010 · Report post Hej Louise, Først vil jeg sige, at jeg synes den helt guldfarvede pære er super fin:-) Og dernæst tror jeg det vil være rigtig flot til dig med en opsat frisyre...det er jo heller ikke så tit man har chancen for at få lavet en super flot håropsætning, så den ville jeg snuppe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2010 · Report post Jeg har skrevet det til dig før; din kjole er virkelig smuk med flotte detaljer. Jeg synes dog, at til din statur er det bedst uden slør, det kan godt virke lidt for tungt... Selv skal jeg have birdcage og pynt i håret, det synes jeg giver et "raffi" og let udtryk Måske det var noget? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 20, 2010 · Report post Jeg sidder og leder efter hårpynt. Tænker det her måske både kunne klæde mig og kjolen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 24, 2010 (edited) · Report post DRINKSKORT Så har vi besluttet os for, hvilke drinks vi skal have. Eller rettere sagt, vi har i hvert fald kortet ned på det store udvalg vi startede med. Synes dog stadig der er lidt for mange drinks, men ved ikke hvilke jeg skal skære fra. HMMM... Er det ikke nok med 4, men hvilke skal man mon så vælge? ØL Carlsberg eller Tuborg SODAVAND Cola, Cola light, Faxe kondi, squash, danskvand DRINKS Hvid brud Southern Comfort og Sprite For evigt Gin og tonicvand/lemon I medgang og modgang Rom og cola Til døden os skiller Whiskey og isterninger Den eneste ene Vodka, cointreau, tranebærjuice, limejuice Edited May 26, 2010 by louisecasper 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 25, 2010 · Report post Samtale med præsten Så har vi været til samtale med præsten... Det gik rigtig godt og hun var super sød. Vi havde på forhånd valgt 4 salmer vi gerne ville synge. Hun syntes at det var rigtig fint vi havde forberedt os så godt og at salmerne var valgt lige efter bogen. De salmer vi er blevet enige om er i nævnte rækkefølge: 1. salme: Op, al den ting som Gud har gjort 2. salme: Jeg ved en blomst så favr og fin 3. salme: I blev skabt som mand og kvinde 4. salme: Det er så yndigt at følges ad Derudover blev vi til samtalen enige om, at vi ikke vil udveksle ringe på dagen. Det er en amerikansk tradition, og vi bruger alligevel vores forlovelsesringe som vielsesringe. Jeg fortalte præsten, at min far gik bort for nogle år siden, men jeg stadig gerne ville have ham med på en eller anden måde i forbindelse med vielsen. tro, håb og kærlighed er et symbol der altid har betydet meget for min far. Derfor ville det betyde meget for mig, at Paulus' første brev til korinthernes kap 13 på en eller anden måde blev nævnt. Et udsnit som mange nok kender er: Om jeg så taler med menneskers og engles tunger, men ikke har kærlighed, er jeg et rungende malm og en klingende bjælde ... Kærligheden er tålmodig, kærligheden er mild, den misunder ikke, kærligheden praler ikke, bilder sig ikke noget ind ... Den tåler alt, tror alt, håber alt, udholder alt ... Så bliver da tro, håb, kærlighed, disse tre. Men størst af dem er kærligheden. Derudover gav min far mig de 10 bud i talen til min konfirmation, hvorefter han sagde, at så længe jeg levede efter dem, så ville det aldrig gå helt galt. Præsten spurgte derudover om hvordan vi har mødt hinanden og hele den historie fortalte vi så. Hun fangede de vigtige pointer og fortalte lige kort om, hvad hun nok vil komme ind på i talen til os. Det var virkelig nogle smukke ting hun fandt på. Så glæder mig rigtig meget til at høre den. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2010 · Report post Indendørs fotolocation Igår var vi ude på feststedet og ordne de sidste detaljer. Vi var blandt andet rundt og se alle de smukke gamle værelser, og fandt ud af hvor de forskellige skal sove. På 1. sal er der for enden af trappen et bibliotek. Det er simpelthen den mest fantastiske indendørs fotolocation. Biblioteket har en udgang til en stor "altan", hvor man kan stå ude og se ned på hvor alle gæsterne sidder i parken under receptionen. Vi kan ligefrem lege kongelige og stå og vinke til dem. Summa Summarum, så er rummet FULDSTÆNDIG FANTASTISK. I får lige nogle billeder af det, men det er VIRKELIG dårlig kvalitet. Det er taget med en mobil, hvor kameraet er gået i stykker. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2010 · Report post og her er et mere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2010 · Report post Ja, det er da for vildt et fedt rum! Dejligt I må bruge det!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2010 · Report post og et sidste.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2010 · Report post Ih... Sikke et hyggeligt bibliotek.... Det skal nok blive nogle gode billeder.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2010 (edited) · Report post Så har vi handlet drikkevarer i Tyskland Mange tak for kommentarer til billeder. :-) Jeg tror også det bliver et hit. Idag har vi været i Tyskland og købe drikkevarer. Drikkevarerne til middagen indgår i kuvertprisen, men drikkevarer inden og efter middagen skal vi selv stå for. Vi bliver 46 mennesker og har helt sikkert købt alt for meget. Vi mangler at købe Spumante (bryllupskagen), tranebærjuice (cosmopolitans), Lemon sodavand og tonicvand (til gin). Vi har købt: 9 rammer Tuborg 3 rammer Carlsberg 1 ramme Faxe kondi 1 ramme Sprite 1 ramme Fanta 1 ramme Pepsi Light 1 ramme Pepsi 2 rammer Coca Cola 1 ramme Coca Cola Light 1 ramme Zero 1 ramme Ramlöse med brus 1 ramme Ramlöse med citrus 1 ramme Ramlöse med tranebær 1 flaske Smirnoff vodka 1 flaske Southern Comfort 1 flaske god whiskey 1 flaske Cointreau 1 flaske mørk Havannah rom 1 flaske lys Havannah rom 1 flaske bombay gin Edited May 26, 2010 by louisecasper 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2010 · Report post KJOLEMARERIDT ! ! ! ! ! Jeg er lige kommet hjem efter jeg har været ude og prøve min kjole. Det er første gang jeg prøver den efter jeg har indtaget flere måltider... og det HAR åbenbart betydning for, hvordan kjolen sidder. Ååååh... gud... Da de endelig fik lukket kjolen kunne jeg dårligt trække vejret helt nede i maven. Vi blev enige om, at vi nok er nødt til at sy den ud. Heldigvis fandt vi ud af, at den kan lægges 1 cm ud i hver side der hvor den bliver lukket med lynlås i ryggen. Så det er altså 2 cm den kan lægges ud uden problemer. Jeg er bare så mega bekymret for, at jeg ikke kan holde ud at have den på i alle de timer. Det skal lige siges, at jeg altså ikke har taget på siden jeg prøvede den sidst, hvor den nemt kunne lukkes, men da prøvede jeg den uden jeg havde spist morgenmad eller noget... HJÆÆÆLP mig... Fortæl gerne erfaringer om jeres kjoler. Hvor stor var den om morgenen da i tog den på kontra sidst på aftenen? Hvor stramt sad jeres kjoler da i fik den på om morgenen... Jeg håber, at der er nogle der kan dele nogle erfaringer, så jeg kan blive beroliget lidt. Problemet er, at jeg måske kan tabe 1-2 kg men ikke noget der vil udgøre en forskel for lige netop mit problemområde som er rundt om brystet. Ikke at jeg har stor barm OVERHOVEDET, men jeg har er bare bred bygget, har store ribben eller hvad man siger :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2010 · Report post KJOLEMARERIDT ! ! ! ! !Jeg er lige kommet hjem efter jeg har været ude og prøve min kjole. Det er første gang jeg prøver den efter jeg har indtaget flere måltider... og det HAR åbenbart betydning for, hvordan kjolen sidder. Ååååh... gud... Da de endelig fik lukket kjolen kunne jeg dårligt trække vejret helt nede i maven. Vi blev enige om, at vi nok er nødt til at sy den ud. Heldigvis fandt vi ud af, at den kan lægges 1 cm ud i hver side der hvor den bliver lukket med lynlås i ryggen. Så det er altså 2 cm den kan lægges ud uden problemer. Jeg er bare så mega bekymret for, at jeg ikke kan holde ud at have den på i alle de timer. Det skal lige siges, at jeg altså ikke har taget på siden jeg prøvede den sidst, hvor den nemt kunne lukkes, men da prøvede jeg den uden jeg havde spist morgenmad eller noget... HJÆÆÆLP mig... Fortæl gerne erfaringer om jeres kjoler. Hvor stor var den om morgenen da i tog den på kontra sidst på aftenen? Hvor stramt sad jeres kjoler da i fik den på om morgenen... Jeg håber, at der er nogle der kan dele nogle erfaringer, så jeg kan blive beroliget lidt. Problemet er, at jeg måske kan tabe 1-2 kg men ikke noget der vil udgøre en forskel for lige netop mit problemområde som er rundt om brystet. Ikke at jeg har stor barm OVERHOVEDET, men jeg har er bare bred bygget, har store ribben eller hvad man siger :-) Hmm... Jeg kender det godt ;) Du kan da lige få min historie: Jeg var i min kjole 14 dage før brylluppet og for det første kunne den næsten ikke lukkes og da den endelig blev det, kunne jeg virkelig næsten ikke trække vejret! Det betød helt sikkert noget, at jeg var lige før menstruation i min cyklus, hvilket altid betyder en del væske i kroppen, men jeg besluttede at gå på 'kur' de sidste 2 uger op til brylluppet. Min kjole var ikke sådan liiige at lægge ud på grund af alle draperingerne og jeg plejer rimelig hurtigt at kunne smide et ½-1 kg. Så den stod på løbeture hver anden dag og absolut ingen kage/chokolade og jeg blev helt sikkert slankere på de 14 dage. På dagen var kjolen noget nemmere at lukke, men den sad stadig STRAMT! Jeg kunne ikke, som du selv beskriver det, trække vejret dybt, med mindre jeg var meget bevidst om at trække vejret helt ned i maven, fordi det var som om mine lunger/ribben ikke kunne få plads til at udvide sig lige under brystet. Men på skulle den jo ligesom være... I starten havde jeg svært ved at bevæge mig, men det var nu nok også fordi det ikke er hver dag man skal kravle ind og ud af en bil med lang robe, slæb og slør I løbet af tiden i kirken slappede jeg mere af og det gik meget bedre i løbet af eftermiddagen. På et tidspunkt mellem hovedret og dessert synes jeg dog det blev lidt anstrengende - sikkert sammenhængende med, at der røg mad og alkohol indenbords ;) - og jeg fik min lillesøster til at hjælpe mig med at smide BH´en. Det var SÅ RART! Og det skulle jeg have gjort fra start for der var INGEN der kunne se forskel og det gav mig lige ½-1 cm mere i livet Ved ikke om du kan bruge historien til noget, men mit råd må være, at det er vigtigt du kan være i kjolen - jeg følte mig smuk i min kjole, men betalte også prisen undervejs... Det var ikke så rart, at jeg ikke kunne trække vejret 100% normalt. Hvis jeg havde undladt bh´en fra startet havde det nok været ok. Kan du mon det? Held og lykke med det 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2010 · Report post Så kan jeg da også lige fortælle min historie: Jeg prøvede min kjole om søndagen inden brylluppet, og den var bare for stram! Jeg kunne slet ikke trække vejret dybt. Jeg havde hele tiden tænkt, at jeg ville tabe mig, og det havde jeg også gjort - 3,5 kg - jeg havde bare ikke tænkt over, at det var om ribbenene, den var for stram, og de sidder jo altså hvor de sidder! Så jeg ringede i panik til skrædderen næste morgen, og de var så søde at lade mig komme til mandag formiddag. De lagde den ud en halv centimeter i hver side, det hjalp Da jeg så kom til dagen, syntes jeg alligevel, at kjolen var temmelig stram, men det skal en brudekjole jo faktisk være for at give en den flotte figur. Så den første time eller to, jeg havde kjolen på, var ikke superbehagelig, men derefter tænkte jeg faktisk ikke mere over det - heller ikke under og efter middagen. Så min krop skulle vist bare vænne sig til at være noget mere spændt ind end normalt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 26, 2010 · Report post hehehe.. den del med: så bliver da tro håb og kærlighed,..... osv.. er vist ofte brugt, for jeg fik den læst til min konfirmation.. jeg håber at det går i orden med din kjole... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 27, 2010 (edited) · Report post Tusind tak fordi der var flere der ville dele deres erfaringer. Det var virkelig betryggende at høre, at man godt kan klare dagen på trods af en stram kjole :-) Det er præcis samme problem som i beskriver i havde, som jeg også står midt i lige nu. Jeg har været ude og trøste-shoppe lidt idag. Jeg købte for det første den cremefarvede paraply fra Lisbeth Dahl som jeg også har set flere af jer har købt. Satser på, at det ikke bliver regn, nu hvor jeg har forberedt mig på det. Derudover har jeg købt vaser til bordene. Der bliver i alt 5 runde borde. I kop og Kande var jeg så heldig lige præcis at finde et sølvfad med 3 sølvvaser i forskellige størrelser fra Lene Bjerre. Ja, og så endda til halv pris. 130 kr. pr stk. Meningen er så at der skal 1-2 cremefarvede bonderoser i hver. Så det bliver blomsterpynt på hvert bord for under 200 kr. Det er jeg egentlig godt tilfreds med. Jeg kunne ikke lade være med at prøve at stille det lidt op herhjemme, på trods af at jeg ikke helt har de rigtige ting. Havde ikke lige bonderoser jeg kan prøve med og heller ikke en 5-armet lysestage. Så det endelige resultat bliver altså slet ikke som på billedet, men man kan da få en idé. Først et billede af festsalen med bordene hvor det skal stå på: Edited May 27, 2010 by louisecasper 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites