Guest bmhaugan

Parfumeallergi og make-up

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

En Liquid Minerals foundation ligger vist på 395 kr. Har også lige købt en mascara -99 kr.! Så det er da til at overkomme ;) Synes den fra Suki snasker lidt for meget, så jeg tog en JI og den er super. Dog skal den nok lige friskes op undervejs, da den ikke indeholder silikone, der ellers "binder" farven bedre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du er meget overfølsom overfor fx parfume må du ikke bruge de der øko-produkter; olier og lign fra planter er også PARFUME.

Selv er jeg meget overfølsom overfor parfume og den slags - og jeg købte dyr økologisk shampoo som jeg fandt ud af ER NO-GO! Så spild ikke dine penge på det.

Brug hellere mineral-produkter, som de andre foreslår. :-)

Jeg bruger udelukkende produkter fra clinique (renseprodukter + øjenskygge + mineralmakeup), beauté pacifique (creme) og gosh (øjenskygger) (evt Jane Iredale og Youngblood for makeup) - det er mærker jeg ved, jeg ALTID kan tåle.

Desuden bruger jeg stort set kun mineralmakeup, da det ikke tilstopper porerne og bare holder og holder og holder. Jeg har tidligere brugt Jane Iredales, som er rigtig god - men bruger nu Clinique's nye, da der er spejl i og en lille børste, til en rimelig pris. 260,- for 13g - mener jeg. :-)

Mvh Theresia

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre. Glæder mig til at prøve det :loveboard:

Var det meget dyrt? Og købte du det i grønnegade eller over nettet? -eller noget helt tredje?

Spændende :)

Jeg fik en veninde til at købe det for mig i USA. Jeg fik blush, mascara, foundation og øjenblyant for 350 kr :o. Så nu skal jeg til at undersøge diverse netshops i udlandet -for jeg skal jo have MERE :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også begyndt at gå med mineral make-up, og det er bare så godt, og superflot.

Jeg bruger BareMinerals. Det kan ikke købes ret mange steder (tror måske kun det er på skønheds- og hudplejeklinikker), men jeg har købt en hel masse på nettet. Det koster under det halve i England, så der får man virkelig noget for pengene.. Der koster det det samme som alm makeup koster herhjemme.

Jeg har brugt beautybay.com

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer