LineH

Line og Kristian 12. september 2009

102 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det bare fantastiske billeder og du ser bare så vidunderlig smuk ud (tror du er blandt de smukkeste brude jeg har set herinde). Dit slør, din kjole, dit smil... det er så flot, så flot.

Klem fra Lena

0

Stort tillykke med bryllupppet :cheerleader3:

Nørj hvor er du en smuk brud :cheerleader3::)

Sikke nogle helt fantastiske billeder i har fået taget.....wauw wauw wauw :cheerleader3:

Dejlig, dejlig beretning :balloons:

Sidder og bliver helt glad over at vi har valgt samme fotograf :loveboard: Håber blot at jeg bliver bare halvt så smuk på min store dag :shooter:

Endnu en gang tillykke :cheerleader3:

0

Det var dejligt at tråden fortsatte idag, den er rigtig skøn at læse i :-)

Det er nogle drøngode billeder, I har fået taget. Især det i døråbningen til kirken er helt fantastisk flot. Synes også at fotografen har været god til at få en masse stemning med på billederne (siger jeg uden at have været der ;)), så ros til ham/hende!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså, Line... Jeg må gentage mig selv og alle de andre: Du er simpelthen så smuk! Og hvor er jeres billeder gode! Jeg synes jeres billede i våbenhuset, hvor har ser på dig er super godt, men jeg har en svaghed for billedet fra bilen af dig og din morfar. Hvor er det godt!! :)

0

Åh Line..... :cheerleader3: Hvor er jeg glad for at jeg ikke kunne styre mig, men sneg mig herind igen. Til gengæld er det ikke til at finde ord der ikke allerede er skrevet - eller som helt udtrykker en ømhed og glæde jeg bliver fyldt af, når jeg læser din tråd og ser dine billeder...

Line, - må den vidunderligt jordnære og på samme tid overjordiske atmosfære fra jeres billeder, være symptomatiske for jeres liv sammen :thumbsupsmileyanim: Jeg ønsker jer lykke og kærlighed!

*varme kram*

Oldie

0

Åh, piger! Hvor er det fantastisk at læse jeres søde og varme kommentarer - og så er det selvfølgelig dejligt med de mange komplimenter! Jeg kan ikke overskue at quote hele vejen igennem, men det er bare så dejligt, at så mange har været herinde for at kigge.

Jeg er gået lidt i stå med beretningen; der har været travlt på arbejde, og jeg har bare været så træt. Men nu kan jeg forhåbentlig snart komme videre...

Mange knus fra mig!

0

Annonce ♥

Der var jo - som sagt - fantastisk vejr, og hjemme så der således ud:

post-38186-1255374582.jpg

Tag jer ikke af, at det ser meget overskyet ud - det var det ikke. Der var en behagelig temperatur. Og skyerne er bare flotte på billederne... :thumbsupsmileyanim:

Edited by Ki Schou
0

Musikerne sad i det ene hjørne. Samme cellist som i kirken. De spillede alt muligt, både klassisk og moderne:

post-38186-1255374810.jpg

[/b]

Edited by Ki Schou
0

Annonce ♥

Jeg vil ikke kede jer med en masse billeder af folk I ikke kender, men der var god stemning!

I kan i stedet få et billede af min smukke buket fra Jonas Jensen Design i Aalborg:

post-38186-1255375282.jpg

0

Og nu er vi kommet til billederne fra selve portrætfotograferingen. Dem vil jeg bare lade tale for sig selv. Vi fik taget billeder i omgivelserne omkring vores gård. Det har givet nogle fede billeder, som både er rå og med natur... :thumbsupsmileyanim:

post-38186-1255376097.jpg

0