Sarah77

Brystbuketter

17 posts in this topic

Annonce ♥

Her har vi bestilt til

Gommen

Brudens far

Brudesvend

Forlover

OBS!!!! Bestil 2 stk. til gommen.

Når I er færdige med at blive krammet af gæsterne efter vielsen, så er der ikke meget pæn brystbuket tilbage, og så er det smart med en frisk, så han ser pæn ud resten af dagen. ;)

0

Her giver vi til: gom, forlover og brudfølger (hvad hedder sådan en?)

Forlover er gommens far og min far lever ikke længere - så vi får ikke behov for flere.

Havde vi haft brudebørn, skulle drengen nok have..

Og tak for tippet til 2 brystbuketter til gommen.. det tror jeg lige, at jeg tager til mig :D

0

Annonce ♥

Jeg fik af vide, at bruden og gommens far skulle have, samt forloveren, og evt brudesvende. Bonusfar til evt. gommen skulle kun have, hvis gommen har haft meget med ham at gøre :-)

Vi endte med at have til

Gommen

Forloveren

Gommens far

Gommens bonusfar

Brudens far

og to brudesvende

0

Annonce ♥

normalt er det vist gommen, forloveren og brudensfar... og hvis der er brudesvende...

vi havde valgt at brudegommen, forloveren, min far og min svigerfar skulle have en på.

min svigerfar fik en da han skulle være toastmaster og for at han ikke skulle føle sig unden for, det lyder måske plat vi ville ikke løbe risikoen.

0

Annonce ♥

Som flere af jer andre forestiller jeg mig at Gommen, forlover, min far og vores to skattebasse-drenge

skal have en brystbuket...

Jeg synes ikke at gommens far også skal have, men det ved jeg da ikke lige....

:balloons:

0

Her har vi bestilt til

Gommen

Brudens far

Brudesvend

Forlover

OBS!!!! Bestil 2 stk. til gommen.

Når I er færdige med at blive krammet af gæsterne efter vielsen, så er der ikke meget pæn brystbuket tilbage, og så er det smart med en frisk, så han ser pæn ud resten af dagen. ;)

:biggrin: find en 2 m. høj mand så er der vel ikke så mange der kan nå op og mase blomsten :denmarkflag:

0

Okayy så har jeg lige et spørgsmål ang. Brystbuketter ;) Min kæreste og hans forlover + vores lille brudesvend skal selvfølgelig ha en brystbuket ;) Vores piger der skal være brudepiger skal selvfølgelig ha en brudepigebuket....MEEEN...... min mor skal føre mig op (da min far desværre er død) hvad skal hun have??? :denmarkflag: ........ Hjælp havde slet ikke tænkt på dette før denne tråd :biggrin:

0

Annonce ♥

Okayy så har jeg lige et spørgsmål ang. Brystbuketter ;) Min kæreste og hans forlover + vores lille brudesvend skal selvfølgelig ha en brystbuket ;) Vores piger der skal være brudepiger skal selvfølgelig ha en brudepigebuket....MEEEN...... min mor skal føre mig op (da min far desværre er død) hvad skal hun have??? :denmarkflag: ........ Hjælp havde slet ikke tænkt på dette før denne tråd :biggrin:

Hvad med flot blomst i håret som passer til din buket?

Eller en brystbuket, som så måske kan ligne en brosche mere ;)

Jeg syntes måske bare det er synd for dig hvis hun også får en buket når nu I går sammen, så synes jeg næsten kun det er dig der bør gå med en :thanks:

0