Fuglesang

Stand up show til bryllup

7 indlæg i dette emne

Hejse alle sammen

Jeg overvejer hemmeligt at hyre en stand up komiker, som min gave til min kæreste, da han er vild med stand up.

Jeg vil derfor høre om der er andre som overvejer at hyre en stand up'er til at komme og give et show til brylluppet? hvis I har, hvem har I booket og hvornår kom det ind i programmet? samt hvor meget skal i give?

venter spændt på jeres erfaringer :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejse alle sammen

Jeg overvejer hemmeligt at hyre en stand up komiker, som min gave til min kæreste, da han er vild med stand up.

Jeg vil derfor høre om der er andre som overvejer at hyre en stand up'er til at komme og give et show til brylluppet? hvis I har, hvem har I booket og hvornår kom det ind i programmet? samt hvor meget skal i give?

venter spændt på jeres erfaringer :-)

Hejsa

Det var da en rigtig fed ide.

Du kan booke stand up'ere inde på Funni Business Inc

Her er komikere i alle prisklasser. Jeg har før brugt FBI til andre arrangementer, og har været fint tilfreds.

Held og lykke med det.

Mange hilsner

Henrietta

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jo jeg får en stand up komiker ud istedet for at holde tale selv....

det er planlagt til at skulle ske mellem hovedretten og desserten, så folk enten har tid til at gå ud og brække sig af grin eller synke maden imens...

glæder mig totalt, den stand upper der kommer betyder noget specielt for os begge og vi lægger begge flade af grin når vi ser et show med personen...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer