john & tania

John og Tania 24.4.2010

254 posts in this topic

Hey alle sammen

Efter at have været på forummet et stykke tid nu, så vil jeg også forsøge mig med at leve en tråd.

Først lidt om os:

John er 27 og jeg er 26. Vi mødtes i byen ( på min allerførste bytur) den 24 april 1999 i Maribo på lolland. Så vi skal giftes på vores 11 års dag. Vi kommer begge fra Lolland, og vores familier bor stadig dernede. Vi har igennem de første mange år boedet hver for sig men efter gymnsiet tog jeg ½ år til italien. Da jeg kom hjem vidste jeg at jeg skulle studere i KBH. I mellemtiden fik John en lære plads ved Køge og vi besluttede at flytte sammen. Det gjorde vi så i 2004, hvor vi flyttede til en ungdombolig i Jersie strand.

Forlovelse og frieri

På en ferie i Italien, for at besøge min familie, sagde min mor at vi var forlovede for at få lov til at sove sammen. Så efter vi var kommet hjem fra ferien fik vi ringe på hinanden og belv "forlovet" dette var den 24/10-2001 og det var meget moderne. Efter den aften spurgte alle i min gymnasie klasse om hvornår vi skulle giftes og jeg slyngede den første og bedste dato ud, den 24.4.2010. Det var tilpads langt væk, og har faktisk været en pratikal joke lige siden.. :0)

Men jeg blev først friet til her i sommer. Den 20 juni, på min min lillebror fødselsdag. Vi havde fejret ham ugen inde så vi var ikke på lolland. Vi var i gang med at ordne vores lejlighed som vi flyttede ind i den 1 maj. Der manglede stadig at blive lavet en masse. Men der var John nede på knæ, og jeg fik ny ring. Det var en virklig dejlig aften, så skyldte mig at ringe til mine forældre... og resten af vennekredsen. Der i længere tid havde spurgt ind til hvornår vi skulle giftes.

billede af os til mine forældres sølvbryllup i 2006, så det er efter hånden længe siden:

post-38936-1254830431.jpg

Vi skal giftes i fuglse kirke på lolland

post-38936-1254829959.jpg

Vi skal vies af præsten der nede og det glæder jeg mig rigtig meget til da hun er rigtig god.

Vi skal spise på http://www.schous-marielyst.dk/ hvor min svigermor arbejder, og maden er rigtig god.

Vi har endnu ikke planlagt hvad tid vi skal vies, men det skal vi snakke med præsten om her den 31 oktober, der kan vi så også få de sidste ting på plads så vi kan sende indbydelser ud her til november.

Dette bliver alt lige nu, men lover at holde tråden up to date, så meget jeg nu kan.. Hvis der er noget nogen vil vide så spørg endelig så svare jeg efter bedste evne..

Edited by john & tania
0

Annonce ♥

Tak Pixie07..

Jeg kom til at tænke på.. måske skulle jeg lige skrive hvad vi mere har på plads.

Brudepige/sparingspartner, hun er fundet og det bliver min kusine.

Toastmaster, er fundet og det er min brudepiges/sparingspartners kæreste. Han er bare så perkeft til jobbet.

Forlover, john fætter.

Kørsel fra Kirke til resturant, en gammel mustang ( tror jeg nok, der her John ligdet mere styr på det end jeg)

Det er det vigtigste resten må komme...

0

Annonce ♥

Tak tak alle sammen. :)

Har jo været her på BK lidt, og ja det er mega meget vanedannende.. :0) specielt når dette her engang i mellem er sjovere end at skrive speciale.. UPS

Jeg glemte helt at skrive at vi også har styr på musikken. Det bliver min lillebrors mobildiskotel cn-disko (www.cn-disko.dk), der har lovet os at stille op. Har dog fortalt min lillebror at han skal være der som gæst :0) men vi kender også mange af de andre, så det skal nok blive godt alt sammen.

Jeg synes nu ikke at jeg har styr på ret meget i forhold til andre her inde. Men der er jo også tid endnu...

0

Annonce ♥

Tak tak alle sammen. :cheerleader3:

Har jo været her på BK lidt, og ja det er mega meget vanedannende.. :0) specielt når dette her engang i mellem er sjovere end at skrive speciale.. UPS

Jeg glemte helt at skrive at vi også har styr på musikken. Det bliver min lillebrors mobildiskotel cn-disko (www.cn-disko.dk), der har lovet os at stille op. Har dog fortalt min lillebror at han skal være der som gæst :0) men vi kender også mange af de andre, så det skal nok blive godt alt sammen.

Jeg synes nu ikke at jeg har styr på ret meget i forhold til andre her inde. Men der er jo også tid endnu...

Det er da dejligt at i har styr på musikken, det er jo også en af "de store" ting... Nogen gange er det altså lidt farligt at komme herind, man kan jo nemt bruge flere timer af gangen... hehe :) men masser af dejlig inspiration...

I øvrigt er det en god dato i har valgt :) Der bliver det da helt sikkert fantastisk vejr :)

0

Jeg har helt glemt at fortælle alle jer skønne brude her inde at jeg for et særligt "diadem" til mit bryllup. I min familile ( på min mors side) er der et diadem i sterling sølv. Der er gået i arv siden 1925. Hvor det har været sådan at det var sølverbruden der fik det på. Sidst det var i brug var i sommen 2008, hvor min tante havde det på til sit søvlbryllup.

I weekenden spurgte min mormor så om hun skulle få det pusset op så jeg kunne have det på til vores bryllup. Jeg blev så glad da hun spurgte. For da min Mor havde det på til sit sølvbryllup, sagde jeg til John. Det vil jeg også have på til vores sølvbryllup. Men nu får jeg det på til vores bryllup. Nu kan jeg næsten ikke vente med at få det på..

Jeg måtte bare dele dette med jer..

post-38936-1255017814.jpg

det bedste billede vi har pt., sætter et bedre ind hvis vi finder et.

Edited by john & tania
0

Annonce ♥

Vi er nu for alvor kommet i gang med invitationerne og her er første udgave at det jeg tror det ender med at blive.

Jeg vil se om det ikke kan lykkes at få det hele printet på karton, og ikke lige som nu hvor det er på hvidt papir.

Forsiden:

post-38936-1255080325.jpg

0

Hvor er det dejligt med det diadem, det er da en skøn "historie" at have med til jeres bryllup, og samtidig er det gamle og lånte på plads :thumbsupsmileyanim:

Kan godt lide ideen med jeres invitationer, men kan man godt printe på karton? troede engntlig at det var for tykt til en printer, men det må jo komme an på en prøve :cheerleader3:

0

Ja det vil jo vise sig om man kan. Jeg tror "bare" at man skal ændre på printer instillingerne, så det er til tykkere papir. Men det kommer an på en prøve.

Ja jeg blev også så glad jeg blev spurgt om jeg ville have diademet pp...

0

Annonce ♥

Så er der kommet lidt mere styr på invitationerne. Vi har lavet en prøve på rødt papir, hvilket lykkes.. så må vi se om det også kommer til at lykkes med rødt karton, ellers må det blive på papir.. Men her er resultatet..

post-38936-1256126943.jpg

når invitationen er lukket

0

Annonce ♥

2103lone : mange tak.. jeg må nu indrømme at det var J. der gjorde det..:) men har sagt det vidre..

Lidt opdateringer:

I dag har vi været ude og købe karton, og lidt tykt papir, så vi kan lege med printer indstilllingerne og med hvad der bliver bedst. Det bliver godt nok spændene at se.

Derudover har vi i dag fået den dj, vi gerne vil have. Der er nemlig flere dj's i CN-Disco, og vi har spurgt den ene om han ikke nok vil gøre os den tjeneste at være dj den dag. Det sagde han heldigvis ja til. Vi er super glade for ham kender vi og han ved hvilket musik vi kan lide. :)

På lørdag skal vi snakke med præsten og få tidspunktet helt på plads så vi efter næste weekendt kan sende de forhåbentlilge færdige invitationer ud..

Synes faktisk at det hele er ved at falde helt på plads nu. Det er dejligt..

0

Hej Tania,

Mange tak for din søde hilsen :)

Ja, man ved det bare.. har været igennem tre fast forhold (trods min "unge" alder) inden P.. Så JA - man VED det bare!!! :) Dejlig ting ikke..

Tillykke med frieriet, rigtig fin tråd du har, glæder mig til at læse mere!!! :thumbsupsmileyanim:

Knus B.

0

Selv tak skytte jeg synes det er en rigtig fin tråd du har fået lavet :)

så fik vi også bestilt fortograf.

Jeg har nu altid godt kunne lide ham vi har fået, jeg ved han tager gode billeder, så det var bare super fedt at han kan.. Jeg er bare så glad... :):):thumbsupsmileyanim:

Nu synes jeg efterhånden at de store ting er ved at være helt på plads. Vi har også lavet en prøve af vores indbydelser på det karton vi gerne vil have og det lykkes. Der skulle nemlig bare ændres i printer indstillingerne og vupti, så kan man printe på karton. Så nu kan det kun gå for langsomt med at få tidspunktete og nogle enkelte detaljer på plads, så indbydelserne kan sendes ud.... Glæder mig helt..

Vi er begyndt at snakke lidt farve tema, og når vi helt har besluttet os skal jeg nok skrive det til til jer.. :)

Edited by john & tania
0

Hej og velkommen her ind, og tillykke med jeres kommene bryllup, Jeg er godt nok ikke så aktiv her inde men det er mest for jeg ikke kan finde ud af det.

men det kommer måske en dag. :)

hilsen Marianne

0