john & tania

John og Tania 24.4.2010

254 posts in this topic

Annonce ♥

Hej Tania, I ser fantastisk ud :cheerleader3: Håber virkelig I havde en rigtig dejligt dag! Glæder mig til at se flere billeder, blev desværre "kidnappet" til PA i lørdags, så nåede aldrig online på BK :)

men TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE :)

0

Annonce ♥

Nu har vi fået lidt billeder og vil derfor dele dagen og billederne med jer..

J, og jeg sov ikke sammen fredag aften. J var hos sin mor og jeg hos mine forældre. Ved 20 tiden kom italienerne og vi hygge os rigtigt hvilket betød at denne brud kom i seng kl. 24.

Næste morgen var jeg vågen længe inden jeg stod op. Stille og roligt fik vi morgen mad, og jeg havde enda tid og overskud til at skrive sammen med vores præst på FB.

Min lillebror kørte mig til frisør hvor jeg havde en tid kl. 10.30.. Hun havde om onsdagen sagt at jeg bare skulle tage noget at drikke og spise med. Hvilket jeg så gjorde. Så blev der ellers kryllet hår og lagt mekeup, og sat hår. Kl. 11.15 kom min brudepige/blomsterpige, hun fik også krøllet hår og sat det rigtigt fint. ( har efterfølgende fået afvide at hun ikke ville have vasket hår og det måtte heller ikke redes. Så hun var fin flere dage efter)

( billeder fra frisøren kommer senere)

Vi blev så hentet af min voksne brudepige og vores Toastmaster. De kørte os hjem til mine forældre.

Der fik jeg kjolen på ( efter lidt besvær, med at mit diadem satte sig fat i tyldet ) Men på kom den og det var en FANTASTISK føelse...

I mellem tiden stod gommen i kirken og ventede på din brud

post-38936-1272964615.jpg

Og her kommer hun så.. med sin far..

post-38936-1272964626.jpg

Alle mine veninder troede at jeg ville falde, da mine øjene flakkede rundt. Men jeg var lige inden vi skulle til at gå ind, belevt monster meget nervøs.. det var ikke til at holde ud.. Men det lykkes..

Præsten holdet en meget smuk og personlig tale, som vi begge er meget glade for.

Endelig blev vi hr. og fru Bork, og lykkelige så vi ud da vi stod ude foran kirken..

post-38936-1272965317.jpg

0

Bilen som vi kørte væk i..

post-38936-1272965446.jpg

Det var en rigtig fed oplevelse at side i den og høre den brøle.. også selvom at den ikke ville starte da vi skulle fra kirken.. Vi tog det som en oplevelse, og det er noget vi længe vil snakke om... Der var i øvrigt sørget for en falske asti i den... Den blev delt og vi drak af flasken.. :heart:

post-38936-1272965529.jpg

Selvfølig var der en masse sange, der var fra mine forældre, min svigermor, og fra min mormor. Alle var personlige og søde.. Der var også taler. Min far holdt en super flot og dejlig tale på italiensk. Må have fat i den så jeg kan læse den igen. Denne gang måske ude at tude..

0

Annonce ♥

post-38936-1272965778.jpg

Endelig blev det tid til at jeg skulle vise min special lavet strømpebånd. Manden blev helt vildt overrasket da han så at der var WOW på... han ville gerne vide hvordan jeg havde fået det lavet.. Jeg fik lige præcis den reaktion på det som jeg havde ønsket. Dejligt at man efter 11 år kan overraske hinanden ..

post-38936-1272965901.jpg

Gommen holder en megt kort og enkel tale, og slutter den af med at give mig en lang skilket rose. Det var bare så smukt. I talen blev vores nye efternavn afsløret og min svigermor blev mega glad..

0

Gommen skulle selvfølig også vise sine bokser shosh, og det vagte stor påmærksomhed da de så at disse også var specielt lavet..

post-38936-1272966130.jpg

Jeg havde besluttet mig for at holde tale for min gom. Det lykes mig at få flettet nogle sange ind, og selvom jeg ikke kunne holde den uden mit papir ( hvilket irriteret mig, da jeg ellers plejer at være super til at kunne snakke ude at se i mine noter) fladt den i god jord..

post-38936-1272966276.jpg

0

Efter vi havde fået sunget, kysset både på stolene og under bordet, hørt på taler kom tiden hvor vi skulle spise vores bryllupdkage. Jeg havde ikke set den, da vi fik den udefra og jeg må sige at jeg blev meget glad da jeg så den. Det var virkelig alt det jeg havde håbet på at den ville være. Vi fik maget ros fra vores gæster, der alle sagde at den var super god..

post-38936-1272966390.jpg

Efter gave åbning, der skete mens der blev drukket kaffe, skulle der danses brudevals...

post-38936-1272966555.jpg

Godt vi havde øvet, for jeg synes at vi fik lov til at danse rundt længe. Dette blev også optaget på video, og efter ar have set den, kan jeg høre en af gæsterne der siger : "Øv de har øvet"

Bemærk hvordan en af gæsterne allerede står klar med saks... hmmm hvad skal der mån ske..

Edited by john & tania
0

Ja hvad skulle der ske.. billederne taler vidst for sig selv..

post-38936-1272966792.jpg

post-38936-1272966804.jpg

Jeg har ca. 30 cm tilbage af mit slør, men det har en historie, og jeg er glad for at jeg ikke fik et rive slør. Jeg må sige at jeg er glad for at jeg havde valgt så langt et slørt, for gad vide om jeg havde noget tilbage hvis jeg ikke havde haft det lange slør.. hmmm

Edited by john & tania
0

Annonce ♥

Festen var alt i alt meget god og vi hyggede os. Vi smuttede hjem ved 3 tiden, og jeg ved at festen sluttede lige efter. Der blev danset, nogle blev fulde ( dog ikke pinlige) og alle har takket os for en super god bryllupsfest.

Nu venter jeg bare på at vi får billederne fra fotografen. Glæder mig til at se dem. og specielt dem han tog af min brudebuket....

post-38936-1272967051.jpg

0

Annonce ♥

Det ser ud til at i har haft en fantastisk dag... glæd jer til billederne fra fotografen... vi fik vores i mandags, og det er næsten som at opleve dagen igen... dejligt at se nogle af jeres skønne billeder :heart:

0

Annonce ♥

Ja, vi venter også stadig i spændinig på billederne fra fotografen, skal faktisk ringe til ham i dag....

Vi havde engangs kamerare på bordene, og det har givet en masse sjove og anderledes billeder. Kan se at "unge" bordet hyggede sig... :)

Her i sidste uge fik vi endnu en bryllupsgave. Der kom lige 300 euro ind på kontoen fra italien, fra en af min fars fætre.. og her i næste uge hvor vi skal til Rom, skulle det ikke undre mig hvis der kommer lidt flere.. men jeg sætter ikke næsen op efter noget.

Glæder mig så meget til at komme til Rom, og til at se nogle af dem der ikke kunne komme op til vores bryllup..

Derudover smed jeg mine p-piller lige inden bryllupert ( det passede perfekt) og lige i disse dage venter jeg på min mens, der skulle være kommet i mandags, men endnu ikke er kommet. Har oplevet dette før mens jeg tog piller. Men lige nu er det lidt særligt at vente så længe på det. Heller ikke her vil jeg sætte mine forventinger for højt, da jeg ved at der kan gå op til et år før der sker noget.

0

I fredags kom vi hjem fra vores bryllupsrejse til rom. Vi havde mine forældre med da det samtidigt var en rejse ned til min fættes bryllup..

Vi havde en fantastisk tur, også selvom den startede VIRKELIG DÅRLIGT!!!! :thumbsupsmileyanim:

Hjemmefra havde vi booked et B&B godt placeret i rom. for vi tænke herre gud vi skal kun sove der og gøre os i stand til bryllup. Men jeg siger jer.. de var det mest ulækre og uhumske værelser jeg har set i hele mit 27 årige lange liv.. og var ihvertfald ikke henholdsvis 100 og 75 euro per nat værd. Derfor blev vi enige om at finde noget andet.

Det gjorde vi så, takket været min fars charmenere væsen.. Vi gik nemlig i det område hvor han er vokset op ( ja han her født i Rom) og da han ikke kunne finde noget, spurgte han en mand om han var kendt i området. Det var han og han skafftede mig og min mand en dejlig lejlighed, og mine forældre et værelse på et B&B. Vi fik det for 100 euro pr, nat ink. morgenmad på den lokale bar og mine forældre slap med 85 euro pr. nat uden morgenmad.

Det redet hele vores ferie og bryllupsrejse.. :biggrin:

Udover at være til bryllup og besøge familie, var J og jeg ude og nyde hinanden og Rom, og følte også at vo faktisk var på bryllupsrejse.

Det bryllup vi så var til var en del anderledes end et traditional Dansk bryllup. Der var ingen taler, ingen sange, ingen visen strømpebånd eller boksershots, og ingen brudevals. Men der var tilgængel en masse god mad og hygge med min italienske familie. Så alt i alt var det en rigtig god fest..

Er i interessert i at se brudeparet??

post-38936-1274954899.jpg

og her er et billede af de unge nygifte par. :rolleyes:

post-38936-1274954920.jpg

0