Oestedgaard

Invitationer

5 indlæg i dette emne

EJ SERIØST! Er jeg virkelig så kræsen?! Nu har jeg kigget 4 hjemmesider igennem, og har stadig ikke fundet den jeg gerne vil have. Har tænkt mig at brylluppet skal holdes i hvid/sølv/ og måske lilla nuancer Men alt hvad jeg finder er i råhvid og guld. Søger noget rigtig fint, med lidt barok stil måske. (meget romantisk) Og hvor vores navne kan stå uden på kortene. Jeg har været inde på invitationer.dk og nogle andre sider.

Har i nogle forslag til hvor jeg skal lede?

Det skal være færdig trykte invitationer, da jeg ikke har tålmodighed til at sidde og nusse med den slags ting. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EJ SERIØST! Er jeg virkelig så kræsen?! Nu har jeg kigget 4 hjemmesider igennem, og har stadig ikke fundet den jeg gerne vil have. Har tænkt mig at brylluppet skal holdes i hvid/sølv/ og måske lilla nuancer Men alt hvad jeg finder er i råhvid og guld. Søger noget rigtig fint, med lidt barok stil måske. (meget romantisk) Og hvor vores navne kan stå uden på kortene. Jeg har været inde på invitationer.dk og nogle andre sider.

Har i nogle forslag til hvor jeg skal lede?

Det skal være færdig trykte invitationer, da jeg ikke har tålmodighed til at sidde og nusse med den slags ting. :)

http://www.inviterdesign.dk/

- prøv, der har vi fået all vores kort fra, både 'save-the-date', invitationer og takkekort. Der er et rimelig stort udvalg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer