Kinai

Kinai's bryllupsberetning

146 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke med brylluppet :bearhug:

Jeg er SÅ vild med din kjole. Du er en super smuk brud. Og hår og make-up er da suverænt :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Dejlige billeder indtil videre, i ser så glade og afslappede ud...glæder mig til at se mere :loveboard: :carrot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tanja

Et forsinket, men kæmpe stort tillykke med jeres bryllup :thumbsupsmileyanim:

Og tak fordi du deler denne oplevelse med os - det må have været fantastik.

Du er bare så smuk, og kjolen er perfekt, og I klæder hinanden :cheerleader3:

Vh

Mona

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at få lov at følge jeres store dag via skønne billeder. I ser fantastiske ud, men må specielt sige at dit hår (med så flotte detaljer!) makeup og den smukke kjole virkelig fik det hele til at gå op i en højere enhed! :thumbsupsmileyanim:

Ser ud til I har haft en super bryllupsdag! Havde dig og pigerne lavet en dans til gommen? Det kunne godt se sådan ud på et af dansebillederne...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak for alle de flotte ord. Det var også en helt fantastisk dag!

Åh Tanja hvor er i bare smukke og det ser ud til at have været en helt fantastisk dag .. Skønt :cheerleader3:

Hey og så klippede de min bryllupsgave til jer i stykker ... *hmpf* ;) ... No just kiddin' ... Om ikke andet, så fik jeg da alligevel set den ;)

Ha ha ja jeg tænkte at jeg hellere måtte ligge billeder herind.... om ikke andet, så er det da et bevis for, at de faktisk var på :bearhug:

Hvor dejligt at få lov at følge jeres store dag via skønne billeder. I ser fantastiske ud, men må specielt sige at dit hår (med så flotte detaljer!) makeup og den smukke kjole virkelig fik det hele til at gå op i en højere enhed! :blush:

Ser ud til I har haft en super bryllupsdag! Havde dig og pigerne lavet en dans til gommen? Det kunne godt se sådan ud på et af dansebillederne...

Det var til polterabend, hvor jeg fik til opgave at undervise i en dans. Jeg har danset i mange år, mange forskellige danse. Men jeg fik til opgave på polterabend at skulle lære alle piger og drenge 1 (nej faktisk 2) line danse, så det måtte jeg jo gøre. Jeg behøver vel ikke fortælle at det var nogle meget nemme danse? :b223: Jeg tænkte at det nok lige var det bedste for alle parter ;)

Så til brylluppet var de pludselig i gang på dansegulvet, så jeg sprang bare ind og var med. Det er tilfældigt at min mand lige kigger på der... måske fordi han ikke lige selv turde kaste sig ud i det. Så er det nok bedre fra sidelinjen :loveboard:

Men det var nu meget sjovt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold da op Tanja hvor er du smuk!!! Og hvor ser Jes godt ud!!!

Et KÆMPE TILLYKKE med den store dag!!!

Det ser virkelig ud somom I har haft en fantastisk dag og virkelig nydt hinanden og Jeres fest.

Tak for en dejlig beretning, med nogle super flotte billeder :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::bearhug:

Jeg glæder mig til også at se billeder fra bryllupsrejsen :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:thumbsupsmileyanim: hvor var I bare flotte sammen og hvor er du smuk!!!

Men er nødt til at høre... den hvide top man kan se dig i i douglas - var det din brudekjole???

Ih sikke mange mange fine billeder... glæder mig til der kommer flere billeder :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:cheerleader3: hvor var I bare flotte sammen og hvor er du smuk!!!

Men er nødt til at høre... den hvide top man kan se dig i i douglas - var det din brudekjole???

Ih sikke mange mange fine billeder... glæder mig til der kommer flere billeder :D

Hej Helle.

Nej det var ikke min brudekjole jeg har på i douglas. Brudekjolen tog jeg først på hjemme lige inden vi tog i kirke. Det var en hvid tubetop jeg købte til at have på hjemme i haven hele sommeren, så jeg undgik striber fra solen (har 5 stk i forskellige farver :thumbsupsmileyanim: ). Den passede lige fint den dag også, så man kunne se make up og hår med bare skuldre, og så var den jo passende hvid :bearhug:

Den udlånes gerne hvis du har lyst ;) Du siger bare til :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæreste Tanja.

Så holder man en mindre pause fra BK og smutter så endelig lige forbi og Vupti, så er selveste Fru Kinai`s bryllupsberetning kommet.....færdig og det hele :):cheerleader3: !!!! Hmmm man skal på med at holde pauser, for så er der hurtigt noget der går ens næse forbi!!!! ;)

Anyway, jeg har glædet mig til din beretning lige siden jeg startede her på BK, jeg har fra starten af været vild med dine ideer og din stil....så det er virkelig fantastisk at få lov at se det hele udfolde sig her i din beretning! Det HELE ser mindst ligeså lækkert ud som jeg havde regnet med.....virkelig virkelig nice (Eeeeeelsker din kjole)!!!! :blush:

Det glæder mig at i havde en dejlig dag og en fantastisk fest....så et stort tillykke til jer! Og TAK fordi du har delt den med os herinde.... :17:

Ønsker dig/jer alt det bedste i fremtiden og håber at du stadig kigger forbi herinde af og til! :cheerleader3:

Kh Majken

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer