Posted October 10, 2009 (edited) · Report post Så er det vist på tide med en tråd om vores planlægning Vi mødte hinanden i november sidste år, til en julefrokost hos en fælles bekendt. Snakken gik rigtig godt, men der skete ikke noget imellem os, før 14 dage efter, hvor vi for alvor måtte indse vores følelser. Jeg tog mig selv i allerede til julefrokosten og dagen efter, at tænke meget på ham - vi udvekslede telefonnumre og MSN, men som sagt tog det først for alvor fart 14 dage efter. Vi begyndte at sende SMS´er til hinanden, og jeg måtte indse, at jeg var faldet for den mand med et brag. Dagene går, og vi er i kontakt i alle døgnets vågne timer - enten via telefon eller nettet. Han inviterer mig over at besøge ham og som sagt så gjort Der var bare noget ved vores første møde i november, der havde vækket noget i mig. Han var så sød at snakke med, og lyttede til mig. Nå, tilbage til vores andet møde Det går over al forventning, med lidt mad og masser af snak og hygge og meget lidt søvn i løbet af weekenden. Jeg møder hans bror og dennes kæreste, og aldrig i mit liv har jeg mødt mere åbne mennesker - jeg var SÅ nervøs, da jeg skulle præsenteres for dem. Men det gik over al forventning, og idag kan jeg kun sige, at jeg har en svigerfamilie, der elsker mig lige så højt som jeg elsker dem Han friede til mig d. 8. august Det var lige lidt for nu Edited May 27, 2010 by BlueHearts 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2009 (edited) · Report post Dette har vi styr på indtil videre: Kirke Feststed En nær veninde står for at lave brudebuket, knaphulsblomster, brudepigebuketter og borddekorationer En veninde sørger for brudefrisure og brudepigernes. En veninde sørger for min make-up Forlover Brudepiger og -svende Toastmaster Gavekoordinator Fotograf Gæsteliste Farver: Sort, hvid og guld Mine sko er købt Dugene er købt Favour boxes til bordet er købt Brudeparfigurer til bordet er købt STD-kort er ved at blive lavet Valg af vin er på plads Vores monogram er på plads Edited October 11, 2009 by BlueHearts 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2009 · Report post Velkommen her til Glæder mig til at følge din tråd. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2009 · Report post Her er mine sko - eller i hvert fald det ene par, da jeg havde købt to par, fordi jeg ikke kunne beslutte mig, men der er kun det ene par på hjemmesiden nu. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2009 · Report post Velkommen her til Glæder mig til at følge din tråd. Tak 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2009 · Report post ENDELIG!!! Velkommen til din egen tråd Blueheart. Glæder mig til at følge den. Kram MizzT det top dollar cool :P 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2009 · Report post ENDELIG!!! Velkommen til din egen tråd Blueheart. Glæder mig til at følge den. Kram MizzT det top dollar cool :P Ja, jeg ved godt at du har ventet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2009 · Report post ENDELIG!!! Velkommen til din egen tråd Blueheart. Glæder mig til at følge den. Kram MizzT det top dollar cool :P Ja, jeg ved godt at du har ventet Ja det har jeg og som sagt, det bliver dejligt at følge din tråd 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2009 · Report post Jamen hejsa og velkommen til BK Glæder mig til at følge din planlægning, og du jo ud til at have styr på en hel del allerede. Rigtig fine sko 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2009 · Report post Jamen hejsa og velkommen til BK Glæder mig til at følge din planlægning, og du jo ud til at have styr på en hel del allerede. Rigtig fine sko 1000 tak 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2009 · Report post Velkommen til. Du har jo lusket rundt herinde i noget tid nu, men det er dejligt, du har fået dig din egen tråd Glæder mig til at følge din planlægning. Du har jo styr på en hel del efterhånden 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2009 · Report post Tillykke med din egen tråd ;) Det lyder som en stormende forelskelse i har været igennem, og hvor dejligt er det lige, at i på så kort tid har fundet ud af, at i vil være sammen resten af jeres liv Jeg glæder mig til at følge jeres planlægning Hvilket feststed har i valgt? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2009 · Report post Velkommen til med din egen tråd. Det lyder til, I allerede har tjek på rigtig mange ting Glæder mig til at følge din videre planlægning... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2009 · Report post Velkommen til. Du har jo lusket rundt herinde i noget tid nu, men det er dejligt, du har fået dig din egen tråd Glæder mig til at følge din planlægning. Du har jo styr på en hel del efterhånden Ja, det går da fremad Jeg elsker det herinde - alt det inspiration og skønne mennesker 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2009 · Report post Tillykke med din egen tråd ;) Det lyder som en stormende forelskelse i har været igennem, og hvor dejligt er det lige, at i på så kort tid har fundet ud af, at i vil være sammen resten af jeres liv Jeg glæder mig til at følge jeres planlægning Hvilket feststed har i valgt? Tak Ja, jeg faldt for ham med et brag, og kemien var der bare Og med mig i Jylland og ham på Sjælland lige pt. nyder vi hvert sekund, vi har sammen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2009 · Report post Hvilket feststed har i valgt? Vi har valgt brevdueforeningens lokaler. Pæne lokaler med plads til 100 mennesker, og som det ser ud lige nu, bliver vi i omegnen af 86 i det hele 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2009 · Report post Velkommen til med din egen tråd. Det lyder til, I allerede har tjek på rigtig mange ting Glæder mig til at følge din videre planlægning... Tak 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2009 · Report post Jeg glemte lige, at der er også er styr på, hvem der står for hår og make-up 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2009 · Report post Stort tillykke ned tråd og frieri... Vi kommer jo til at følges hele vejen kan jeg se, fantastisk. Held og lykke med det hele..... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2009 · Report post Stort tillykke ned tråd og frieri...Vi kommer jo til at følges hele vejen kan jeg se, fantastisk. Held og lykke med det hele..... Tak Ja, det bliver rart at have en at følges med 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2009 · Report post Vi har også valgt hvilken vin, vi vil have 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2009 · Report post Stort tillykke med det forstående bryllup Og tillykke med din tråd, glæder mig til at følge din planlægning... Der er jo allerede mange ting der er på plads 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 11, 2009 · Report post Stort tillykke med det forstående bryllup Og tillykke med din tråd, glæder mig til at følge din planlægning... Der er jo allerede mange ting der er på plads Tak skal du have Jeg synes det er dejligt, at der er så mange ting på plads Dog mangler vi noget vigtigt - at finde ud af, hvor vi skal have maden fra ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 13, 2009 · Report post Idag skal jeg hente en toastmasterklokke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 13, 2009 · Report post Så er toastmasterklokke og strømpebånd i hus :17: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites