Guest BlueHearts

Brian og Pia, borgerlig vielse lørdag d. 3. april 2010 og velsignelse lørdag d. 12. juni 2010

329 indlæg i dette emne

Så er det vist på tide med en tråd om vores planlægning :cheerleader3:

Vi mødte hinanden i november sidste år, til en julefrokost hos en fælles bekendt. Snakken gik rigtig godt, men der skete ikke noget imellem os, før 14 dage efter, hvor vi for alvor måtte indse vores følelser. Jeg tog mig selv i allerede til julefrokosten og dagen efter, at tænke meget på ham - vi udvekslede telefonnumre og MSN, men som sagt tog det først for alvor fart 14 dage efter. Vi begyndte at sende SMS´er til hinanden, og jeg måtte indse, at jeg var faldet for den mand med et brag.

Dagene går, og vi er i kontakt i alle døgnets vågne timer - enten via telefon eller nettet. Han inviterer mig over at besøge ham :loveboard: og som sagt så gjort :thumbsupsmileyanim:

Der var bare noget ved vores første møde i november, der havde vækket noget i mig. Han var så sød at snakke med, og lyttede til mig. Nå, tilbage til vores andet møde :blush:

Det går over al forventning, med lidt mad og masser af snak og hygge og meget lidt søvn i løbet af weekenden. Jeg møder hans bror og dennes kæreste, og aldrig i mit liv har jeg mødt mere åbne mennesker - jeg var SÅ nervøs, da jeg skulle præsenteres for dem. Men det gik over al forventning, og idag kan jeg kun sige, at jeg har en svigerfamilie, der elsker mig lige så højt som jeg elsker dem :b223:

Han friede til mig d. 8. august :)

Det var lige lidt for nu :bearhug:

Redigeret af BlueHearts
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette har vi styr på indtil videre:

Kirke

Feststed

En nær veninde står for at lave brudebuket, knaphulsblomster, brudepigebuketter og borddekorationer

En veninde sørger for brudefrisure og brudepigernes.

En veninde sørger for min make-up :cheerleader3:

Forlover

Brudepiger og -svende

Toastmaster

Gavekoordinator

Fotograf

Gæsteliste

Farver: Sort, hvid og guld

Mine sko er købt

Dugene er købt

Favour boxes til bordet er købt

Brudeparfigurer til bordet er købt

STD-kort er ved at blive lavet

Valg af vin er på plads

Vores monogram er på plads

:thumbsupsmileyanim:

Redigeret af BlueHearts
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3::bearhug::loveboard:

ENDELIG!!!

Velkommen til din egen tråd Blueheart.

Glæder mig til at følge den.

Kram MizzT

:thumbsupsmileyanim: det top dollar cool :P

Ja, jeg ved godt at du har ventet :blush::b223:

Ja det har jeg og som sagt, det bliver dejligt at følge din tråd :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med din egen tråd ;)

Det lyder som en stormende forelskelse i har været igennem, og hvor dejligt er det lige, at i på så kort tid har fundet ud af, at i vil være sammen resten af jeres liv :cheerleader3: Jeg glæder mig til at følge jeres planlægning :thumbsupsmileyanim:

Hvilket feststed har i valgt?

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til. Du har jo lusket rundt herinde i noget tid nu, men det er dejligt, du har fået dig din egen tråd :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge din planlægning. Du har jo styr på en hel del efterhånden :cheerleader3:

Ja, det går da fremad :bearhug: Jeg elsker det herinde - alt det inspiration og skønne mennesker :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Tillykke med din egen tråd ;)

Det lyder som en stormende forelskelse i har været igennem, og hvor dejligt er det lige, at i på så kort tid har fundet ud af, at i vil være sammen resten af jeres liv :bearhug: Jeg glæder mig til at følge jeres planlægning :thumbsupsmileyanim:

Hvilket feststed har i valgt?

:loveboard:

Tak :b223:

Ja, jeg faldt for ham med et brag, og kemien var der bare :cheerleader3: Og med mig i Jylland og ham på Sjælland lige pt. nyder vi hvert sekund, vi har sammen :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med det forstående bryllup :cheerleader3:

Og tillykke med din tråd, glæder mig til at følge din planlægning... Der er jo allerede mange ting der er på plads :bearhug:

Tak skal du have :loveboard:

Jeg synes det er dejligt, at der er så mange ting på plads :thumbsupsmileyanim:

Dog mangler vi noget vigtigt - at finde ud af, hvor vi skal have maden fra ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer