Guest BlueHearts

Brian og Pia, borgerlig vielse lørdag d. 3. april 2010 og velsignelse lørdag d. 12. juni 2010

329 indlæg i dette emne

Stort tillykke med det forstående bryllup :)

Og tillykke med din tråd, glæder mig til at følge din planlægning... Der er jo allerede mange ting der er på plads :blush:

Tak skal du have :cheerleader3:

Jeg synes det er dejligt, at der er så mange ting på plads :17:

Dog mangler vi noget vigtigt - at finde ud af, hvor vi skal have maden fra ;)

Ja, det er da skønt, så kan man "hygge" sig med alle småtingene... Hehe... ja det er jo rimelig væsentligt, men der er jo heldigvis lidt tid at løbe på endnu :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kommer lidt i tidnød på selve dagen.

Vi skal på rådhuset kl. 11.15 og i kirke kl. 15 :17:

Vi har snakket om at droppe receptionen helt, og har jo også som før nævnt redigeret lidt i gæstelisten.

Hvad gør I, der skal vies omkring kl 15 mht. receptionen?

Vi tænker mere på middagen om aftenen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi kommer lidt i tidnød på selve dagen.

Vi skal på rådhuset kl. 11.15 og i kirke kl. 15 :17:

Vi har snakket om at droppe receptionen helt, og har jo også som før nævnt redigeret lidt i gæstelisten.

Hvad gør I, der skal vies omkring kl 15 mht. receptionen?

Vi tænker mere på middagen om aftenen :cheerleader3:

Uh, det kan jeg godt se er ret presset tidsmæssigt. Vi skal også vies kl. 15, og selvom vi har valgt ikke at holde reception, synes jeg alligevel at tiden er knap når vi også skal have taget billeder og har en halv times transport fra kirke til feststed.

Kunne jeg have valgt om, ville jeg nok have valgt vielsen kl 14 eller 14.30 i stedet.

Hvornår er det meningen at I skal til bords og hvordan med fotografering?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kommer lidt i tidnød på selve dagen.

Vi skal på rådhuset kl. 11.15 og i kirke kl. 15 :17:

Vi har snakket om at droppe receptionen helt, og har jo også som før nævnt redigeret lidt i gæstelisten.

Hvad gør I, der skal vies omkring kl 15 mht. receptionen?

Vi tænker mere på middagen om aftenen :cheerleader3:

Uh, det kan jeg godt se er ret presset tidsmæssigt. Vi skal også vies kl. 15, og selvom vi har valgt ikke at holde reception, synes jeg alligevel at tiden er knap når vi også skal have taget billeder og har en halv times transport fra kirke til feststed.

Kunne jeg have valgt om, ville jeg nok have valgt vielsen kl 14 eller 14.30 i stedet.

Hvornår er det meningen at I skal til bords og hvordan med fotografering?

Vi regner med at vi skal til bords kl. 18 og vi har hyret en heldagsfotograf.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi kommer lidt i tidnød på selve dagen.

Vi skal på rådhuset kl. 11.15 og i kirke kl. 15 :17:

Vi har snakket om at droppe receptionen helt, og har jo også som før nævnt redigeret lidt i gæstelisten.

Hvad gør I, der skal vies omkring kl 15 mht. receptionen?

Vi tænker mere på middagen om aftenen :cheerleader3:

Uh, det kan jeg godt se er ret presset tidsmæssigt. Vi skal også vies kl. 15, og selvom vi har valgt ikke at holde reception, synes jeg alligevel at tiden er knap når vi også skal have taget billeder og har en halv times transport fra kirke til feststed.

Kunne jeg have valgt om, ville jeg nok have valgt vielsen kl 14 eller 14.30 i stedet.

Hvornår er det meningen at I skal til bords og hvordan med fotografering?

Vi regner med at vi skal til bords kl. 18 og vi har hyret en heldagsfotograf.

Ok, så I skal ikke bruge "unødig" ekstra tid på fotografering så...? Men ja, kan godt forestille mig at tiden flyver afsted, det er også det jeg frygter lidt mht vores egen tidshorisont. Det skal i hvert fald nok være en rimelig let reception så folk kan gå og "nipse" lidt uden at blive for mætte før middagen. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi kommer lidt i tidnød på selve dagen.

Vi skal på rådhuset kl. 11.15 og i kirke kl. 15 :cheerleader3:

Vi har snakket om at droppe receptionen helt, og har jo også som før nævnt redigeret lidt i gæstelisten.

Hvad gør I, der skal vies omkring kl 15 mht. receptionen?

Vi tænker mere på middagen om aftenen :)

Uh, det kan jeg godt se er ret presset tidsmæssigt. Vi skal også vies kl. 15, og selvom vi har valgt ikke at holde reception, synes jeg alligevel at tiden er knap når vi også skal have taget billeder og har en halv times transport fra kirke til feststed.

Kunne jeg have valgt om, ville jeg nok have valgt vielsen kl 14 eller 14.30 i stedet.

Hvornår er det meningen at I skal til bords og hvordan med fotografering?

Vi regner med at vi skal til bords kl. 18 og vi har hyret en heldagsfotograf.

Ok, så I skal ikke bruge "unødig" ekstra tid på fotografering så...? Men ja, kan godt forestille mig at tiden flyver afsted, det er også det jeg frygter lidt mht vores egen tidshorisont. Det skal i hvert fald nok være en rimelig let reception så folk kan gå og "nipse" lidt uden at blive for mætte før middagen. :blush:

Altså, vi skal selvfølgelig have taget billeder efter vielsen og i kirken - men vi skal ikke bruge tid på at tage til fotograf :17:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi kommer lidt i tidnød på selve dagen.

Vi skal på rådhuset kl. 11.15 og i kirke kl. 15 :cheerleader3:

Vi har snakket om at droppe receptionen helt, og har jo også som før nævnt redigeret lidt i gæstelisten.

Hvad gør I, der skal vies omkring kl 15 mht. receptionen?

Vi tænker mere på middagen om aftenen :)

Uh, det kan jeg godt se er ret presset tidsmæssigt. Vi skal også vies kl. 15, og selvom vi har valgt ikke at holde reception, synes jeg alligevel at tiden er knap når vi også skal have taget billeder og har en halv times transport fra kirke til feststed.

Kunne jeg have valgt om, ville jeg nok have valgt vielsen kl 14 eller 14.30 i stedet.

Hvornår er det meningen at I skal til bords og hvordan med fotografering?

Vi regner med at vi skal til bords kl. 18 og vi har hyret en heldagsfotograf.

Ok, så I skal ikke bruge "unødig" ekstra tid på fotografering så...? Men ja, kan godt forestille mig at tiden flyver afsted, det er også det jeg frygter lidt mht vores egen tidshorisont. Det skal i hvert fald nok være en rimelig let reception så folk kan gå og "nipse" lidt uden at blive for mætte før middagen. :blush:

Altså, vi skal selvfølgelig have taget billeder efter vielsen og i kirken - men vi skal ikke bruge tid på at tage til fotograf :17:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Først og fremmest et ret forsinket velkommen til.

Vi skal i kirken kl. 15.30 og holder ingen reception bagefter.

Vi skal heller ikke afsted til fotograf men har en der er med i kirken og tager billederne der. Så tager vi til forsamlingshuset - regner med at lande der senest kl. 17 (det tager ca. et kvarter fra kirken til forsamlingshuset), hvor der er velkomstdrinks og snacks og vi hilser på alle gæsterne, og så kan vi gå til bords omkring kl 18.

Gaveoppakningen starter vi muligvis på under velkomstdrinken, fortsætter under kaffen - eller også tager vi det om søndagen hvor vi holder fælles brunch, fordi der er mange overnattende gæster, så det går nok.

Håber I finder en løsning - men en reception er jo ikke et absolut "must".

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg tror det ender med, at vi dropper receptionen - ellers skal vi da flytte tidspunktet i kirken, og så bliver der stress og det gider jeg ikke :cheerleader3:

Må indrømme at jeg synes at det lyder meget fornuftigt. Det VIL næsten utvivlsomt blive for presset i forhold til middagen. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det ender med, at vi dropper receptionen - ellers skal vi da flytte tidspunktet i kirken, og så bliver der stress og det gider jeg ikke :cheerleader3:

Må indrømme at jeg synes at det lyder meget fornuftigt. Det VIL næsten utvivlsomt blive for presset i forhold til middagen. :cheerleader3:

Ja, det er vi også enige om. Og i og med, at vi har rettet lidt i gæstelisten, bliver det nok bare det vi gør :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt at droppe receptionen, vi skal ud og fotograferes efter vielsen,

men har arrangeret lidt lettere at spise i form af, små sandwich, frugt og hjemmebag

kaffe, the, sodavand oa.

Vi synes det ville blive for presset med reception og skulle finde et sted at afholde dette.

MizzT

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi har valgt at droppe receptionen, vi skal ud og fotograferes efter vielsen,

men har arrangeret lidt lettere at spise i form af, små sandwich, frugt og hjemmebag

kaffe, the, sodavand oa.

Vi synes det ville blive for presset med reception og skulle finde et sted at afholde dette.

MizzT

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej og velkommen til.... :cheerleader3::cheerleader3:

du/i er godt nok nået langt i planlægningen, men hvor er billederne af alle de skønne ting du har købt????

jo også lige et andet løst spørgsmål hvorfor skal i først på rådhus og så i kirke???

det er bare mig der er nysgerrig, så sig endelig til hvis jeg spørger for meget...

men ellers velkommen til og jeg glæder mig til at følge resten af jeres planlægning og tilsidst læse en bryllupsberetning.. :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej og velkommen til.... :cheerleader3::heart:

du/i er godt nok nået langt i planlægningen, men hvor er billederne af alle de skønne ting du har købt????

jo også lige et andet løst spørgsmål hvorfor skal i først på rådhus og så i kirke???

det er bare mig der er nysgerrig, så sig endelig til hvis jeg spørger for meget...

men ellers velkommen til og jeg glæder mig til at følge resten af jeres planlægning og tilsidst læse en bryllupsberetning.. :cheerleader3::cheerleader3:

Vi skal først på rådhus og derefter kirke, da vi har lavet et kompromis :cheerleader3:

Jeg ville ikke i kirke, og han ville ikke på rådhus. Så det blev til, at vi først skal på rådhuset og senere i kirke. Så er vi begge tilfredse og ingen føler sig snydt/forbigået :cheerleader3:

Gudskelov for kompromis :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer