Guest BlueHearts

Lys - hvad vælger I?

37 posts in this topic

Annonce ♥

Vi har valgt at købe bloklys i tiger også har vi købt nogle servietter med et par på, hvor drengen giver pigen blomster som vi skal have på lysene, eller det vil sige vi er lidt i tvivl, vi overvejer lidt at få lavet billeder på af os.

0

Vi har valgt at købe bloklys i tiger også har vi købt nogle servietter med et par på, hvor drengen giver pigen blomster som vi skal have på lysene, eller det vil sige vi er lidt i tvivl, vi overvejer lidt at få lavet billeder på af os.

Det lyder spændende :cheerleader3: Vil da gerne høre, hvordan I gør det? :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Her er et lysbillede fra middagen... skal se om jeg kan finde nogle bedre senere

Ej okay Lena. Hvordan pokker hænger lyset der? Indvi mig lige i hemmeligheden :cheerleader3:

Og til vores bryllup brugte vi de fine bloklys fra ikea. Og de blev altså på fadet og de var heller ikke noget os. Så vi var fint tilfreds, har stadig nogen af dem tilbage som vi tænder i ny og næ og mindes :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Vi skal have bloklys.

Vores borde bliver dækket med hvidt, på midten lægger vi nogle firkantede spejle hvorpå vi stiller nogle smukke grønne lys fra Broste og drysser noget pyntesand i samme farve.

I vinduerne på feststedet sætter vi nogle helt enkle lysfade med hvide bloklys på.

0

Jeg har købt 3 bloklys til hvert bord i forskellige størrelser, de er lavet af udviklingshæmmede på et værested der hedder Midgaard, og ligger i slagelse. Vi gav 65 kr pr. bord for lys, jeg var rigtig godt tilfreds med prisen, både fordi det er starin og fordi at vi derved i vores overflod får støttet lidt godt også.

Vi fik en rigtig god og meget hurtig betjening. De er rigtig fine og rustikke i deres udtryk .. And i love it ;)

De små lys i glas, er til kaffe bordende senere på aften, da denne skal nydes i andet lokale :biggrin:

Jeg er meget interesseret i lys fra Midgaard, men har prøvet at søge dem på nettet uden resultat :denmarkflag: Ved du om man kan finde dem på nettet eller hvordan man kan komme i kontakt med dem?? ;)

0

Annonce ♥