annikajohansen

Så har jeg været kreativ.

40 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det ser rigtig fint og meget professionelt ud...

Det er en flot og enkel stil - det kan du være stolt af :17:

Uhh, men du er jo lynhurtig til at have tingene på plads - føler mig helt bagud :cheerleader3:

Fortsat god foreberedelse...

Venligst Ann

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg er ny herinde, så mit spørgsmål kan måske virke dumt....Hvordan får jeg lavet print at vores kirke på forsiden af kirkebladet??

På forhånd tak.

Mvh.Nellie

Det er bestemt ikke dumt, jeg har fået hjælp af en venlig sjæl herinde der har lavet stegtegningen til mig, der er nogle forskellige tråde med stregtegninger, og ellers er der helt sikkert en der gerne vil hjælpe dig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at dine æsker er fine - og foretrækker den med navnemærkaten sat ind på toppen!

God gennemført stil i gennem alle dine ting. Og kan faktisk godt lige det enkle lys med bare en knude i stedet for en sløjfe!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der chokolade som skal sendes sammen med invitationerne, 1 stykke pr. inviterede.

Hvor kan man bestille sådan noget chokolade henne med navne på.... det er da en super god ide :thumbsupsmileyanim:

De er købt i Netto og så har jeg skiftet papiret ud med nogle jeg selv har printet jeg har sat dem fast med dobbeltklæbende tape. det tager lidt tid, men jeg syntes det er en fed detalje.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Lige en ting til, lysene til bordene der skal være 3-4 styk på hver bord.

er de for kedelige..

Jeg ville nok binde et bredt og et smalt bånd sammen (altså oven på hinanden) og så binde en sløjfte istedet for knude

Det er en supergod ide, med et bredt bånd det vil jeg lige prøve.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer