annikajohansen

Så har jeg været kreativ.

40 posts in this topic

Jeg kan bedst lide den første æske-model. Vi bruger samme udgave ;)

Synes det lyder som en supergod ide med det brede bånd på lyset også :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg vil bare tilslutte mig de andre, kan også bedst lide den første æske :thumbsupsmileyanim:

Og super fine ting!!

0

Rigtig flotte ting i har fået lavet - virkelig stilfuldt og med en rød tråd :thumbsupsmileyanim:

Ang æsker er jeg nok mest til den sidste, med mærkaten på siden. Overvejer selv hvordan vores skal se ud (har samme ide som dig, med gaveæsker som bordkort), men nu når jeg ser det tror jeg det ender med navn på siden af æsken :cheerleader3:

0

jeg syntes at navnet skal side op på æsken så kan gæsterne også bedre se det når de skal finde deres plads.

Med dit lys ville jeg helt klart sætte to bånd på i forskellige str. og evt i to forskellige farver..

Ja det hva bare mine tanker håber de kaln hjælpe dig syntes ellers at det er super godt lavet og der er virkelig en rødtråd igennem.

0

Annonce ♥

Har du fået købt noget bredt bånd.....Og må vi se???? Er så spændt på om mit råd hjalp dig!!! :cheerleader3:

0

Har du fået købt noget bredt bånd.....Og må vi se???? Er så spændt på om mit råd hjalp dig!!! :cheerleader3:

Nej jeg arbejder på det, billeder skal nok komme :cheerleader3:

0

Hej hej

Jeg er også helt klart til navnet oven på æsken. Super flot det du har lavet og alligevel vil jeg lige vise dig en anden slags bordkort i kan overveje, nu hvor i er til det lette look :biggrin: Og det er IKKE for at kritisere jeres fremragende og flotte "pynt", kun ren inspiration. Jeg havde nemlig også tænkt at bordkortet skulle sidde på æsken, men nu bliver det på glasset.

Tjek her: http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=31668226 Vi vil bestille disse når bare jeg engang finder ud af hvad farve vi skal køre i!!!!

Mht til lysene synes jeg de er lidt kedelige... Men jeg er også mere til lidt knald på tingene. Så jeg ville pynte dem med jeres monogram... En rose som dekorationerne... nogle udstandsede hjerter i sorte så de passer til invitationerne... eller nogle udstandsede sommerfugle i sorte... Tja det ved jeg ikke.

Venlig hilsen Kris

0

Annonce ♥

Så er der nyt på det kreative jeg har besluttet mig for at det ikke skal være æsker, men alm. bordkort de er kommet til at se sådan her ud.

post-37212-1269440438.jpg

0

Jeg kan godt lide dem... Enkelt og smukt. Og det har tit den største effekt :unsure:

0

Jeg synes det er nogle flotte ting du har lavet. Jeg kan også bedre li' bordkortet fremfor æskerne.

Mht. lysene ville jeg nok vælge et af båndene i en anden farve, for at det ikke skal blive for kedeligt. I starten ville jeg også have det hele i ivory, men har nu besluttet at få en lille strejf af lyslilla med ind - bare for at bryde det lidt.

0

Kommer lige med nogle flotte billeder af lys med forskellige bånd :angry:

Med sort bånd og simili-spænde

Lys med ivory bånd og små hvide perler

Lys med grønt bånd og sød seddel

Side med forskellige måder at sætte bånd på lys

Så kan man jo bare snuppe ideen og bruge sin egen farve bånd og lys ;)

Synes også ideen på det sidste link, med lyset der er pyntet med små swarovski-krystaller er rigtig sød :cheerleader3:

Edited by AmalieAmalie
0

Annonce ♥

Rigtig fin og enkel løsning bordkortene :angry:

0

Synes dine bordkort er blevet rigtig søde. Jeg har selv leget frem og tilbage , med noget i den dur og vil klart snuppe noget fra dit kort til mit eget. Tak for inspirationen

KH Frk R

0