Morslea

Anden kjole når der spilles op til dans?!

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er så glad for at jeg havde kjolen på hele dagen, også om aftenen mens der blev spillet op til dans.

Forhåbentligvis er det den eneste gang i mit liv at jeg kommer i sådan en kjole, og det var og er jo klart en oplevelse for livet.

Jeg ville synes det var en skam at tage en anden kjole på, og husk på at der vil jo også gå tid med at skifte kjole, og tid er der bare slet ikke nok af på sådan en dag.

Tiden flyver afsted, og jeg ville ha ærgret mig hvis jeg havde brugt 20-30 min på at skifte kjole...

Så mit råd til jer kommende brude - brug ikke tiden på at skifte kjole, og nyd istedet oplevelsen af at være i sådan et skrud :17:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De fleste bærer brudekjolen hele vejen men jeg har da enkelte gange oplevet brude som ret sent ud på natten er iført cowboy bukser ligesom jeg har oplevet brudgomme stå i bar mave men der er de fleste gæster også gået hjem

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan man sagtens! Jeg har også selv overvejet det, for jeg har ikke planer om at skulle betale en formue for min brudekjole - der er så mange brugte billigt til salg, og nogle af de penge, jeg sparer, har jeg stærkt overvejet at bruge på en rigtig fed eller smuk aftenkjole til at danse i.

Min veninde skiftede efter brudevalsen til en mere dansevenlig kjole (og brugte de 20-30 minutter på at få en pause sammen med sin nye mand, som hjalp hende af med det store skrud) og hun sagde, at det var SÅ rart.

Men det er helt op til en selv - det er DIT og DIN MANDS bryllup. Den eneste, du skal spørge om lov, er dig selv. Din mand vil nok være helt pjattet med dig hele aftenen uanset hvad :))

Giv den gas!

Damen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det kan du sagtens, men når du nu finder KJOLEN, så er det ikke sikkert du ønsker det. Jeg elskede min kjole oog gør det stadig, og jeg ville ikke af med kjolen, var lige ved at jeg ville havde sovet i den:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg synes du skal skifte til en dansevenlig kjole. Jeg har mange gange efter mit bryllup tænkt at det burde jeg have gjort, og sågar nævnt det for flere af mine veninder at når de bliver gift burde de tage en ekstra kjole med som man kan skifte til. Der er jo ingen der siger den skal bruges hvis man befinder sig rigtig godt i sin brudekjole, men det er blot rart at have muligheden for at skifte kjole (og sko hvis de er nye og ikke trådt rigtig til...)

Mvh Anna

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig kan du det.... :cheerleader3:

Jeg overvejde det selv, tanken om at bære en prinsessekjole i kirken, til fotografering osv. og så senere skifte til en mere let kjole og samtidig tage røven på mand og gæster tiltrak mig meget... Kunne være så cool kortvarigt at forlade selskabet og lige hoppe i endnu en smuk kjole og komme ind i lokalet og opleve folks reaktion.

Jeg havde faktisk fundet begge to og kunnne gøre det for ca. 8.000 for begge kjoler. Prinsessekjolen købt brugt og kjolen til senere købt i Brides Fashion. Kjolen fra butikken var en super elegant, enkel og let kjole, som jeg også efterfølgende ville kunne bruge ved andre lejligheder evt. ved at farve den og få kortet lidt af den.

Nå men ender i en helt 3. kjole, som også er elegant og enkel og slæbet kan sættes op bag på og den vejer og fylder ingenting.

Men go girl og tag røven på dine kommende og gæster :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer