Skytte

B & P ♥ 22. Maj 2010

180 posts in this topic

(lille) milepæl: 3 uger :)

Nu er vi kommet til MAJ, bedste måned i år (er jeg sikker på).. Det er så spændende!! :cheerleader3:

Vi har nu fået vores prøveattest retur (endelig?) og fået aftalt tid med vores kvindelige præst den 11. maj.. Men hun gav os nogle opgaver i den forbindelse, bla. find vores sang, vores ord, vores fremtidsdrømme og ikke mindst et stykke fra biblen, der bare var os ??????? Jeg har ikke kigget i den siden jeg blev konfirmeret, hvilket er 13 år siden i går :cheerleader3: Og P er slet ikke konfirmeret hehe.. Så må heller i gang med at søge herinde på BK for inspiration.. I forbindelse med vi afleverede erklæringen sendte vi jo også min navneændring.. Burde man ikke modtage den retur også? eller får man den først på selve dagen? :thumbsupsmileyanim:

Jeg blev "poltet" i lørdags ;) men har ikke modtaget billederne endnu, så afventer lige de kommer fra min ene veninde.. Men det var super hyggeligt at være sammen med mine 5 bedste veninder<3 vi havde en god dag, selvom vi kom for sent til den første ting :cheerleader3: ÆV! Men pyt.. Jeg blev nok lidt (MEGET) fuld, og kom hjem kl. 3 om natten, men det var rigtig sjovt :smolf: Så mangler vi bare at få sendt P afsted, det blir' en fed dag for ham ved jeg :cheerleader3:

I dag skal jeg i gang med at spray mine ting til bordene guld.. HURRA for jule-guld-spray! Det virker bare ;) hehe.. Håber mine hjertespænder til servietterne bliver pæne.. ellers må de forblive sølv :)

Vi skal hvis også i gang med at øve den der vals ??? :) Det må også være et gøremål denne weekend ;) Blir' nok lidt af en udfordring, men forhåbentlig sjovt :P

Nårh - alt for nu.. må heller komme i gang med bryllups tingene ;) God 1. maj :cheerleader3:

Edited by Skytte
0

Annonce ♥

Sjovt - vi har også modtaget vores prøvelsesattest nu - og skal til præsten den 10.05 ;)

Jeg tror ikke at man modtager noget omkring det med navneændringer før omkring selve datoen ??

Dejligt for dig, at du har haft en super polteraften :heart:

Og det med brudevals... du siger noget, den må vi vist også hellere komme igang med at øve :)

Edited by IMK
0

Sjovt - vi har også modtaget vores prøvelsesattest nu - og skal til præsten den 10.05 ;)

Jeg tror ikke at man modtager noget omkring det med navneændringer før omkring selve datoen ??

Dejligt for dig, at du har haft en super polteraften :heart:

Og det med brudevals... du siger noget, den må vi vist også hellere komme igang med at øve :)

Synes godt nok det var sent at modtage den alligevel? Det var faktisk min veninde der gjorde mig opmærksom på hvem vores præst var, da hun havde talt med hende.. Jeg havde nemlig fået at vide, at vi skulle vente til vi havde prøveattesten.. Men nu er det på plads og den 11. maj møder vi hende ;) Synes jeg læste et sted at når man modtog attesten kom navneændring også. men den kommer nok først lige inden eller før brylluppet.. Men pyt, jeg er stadig frk. Mathiasen ifølge mine papirer når vi skal rejse :P

0

også her...... bryllupsrejsen er bestilt i mit nuværende navn, så jeg ikke skulle til at stresse med at ændre pas

i sidste øjeblik :heart:

0

Annonce ♥

:heart:Bryllupsbilleder :)

I søndags var vi ude i det gode vejr og kigge på et sted til at tage bryllupsbilleder.. Vi havde aftalt med fotografen (familiemedlem) at vi lige ville kigge på det.. og det fandt vi :fløjt: har lige sat 2 billeder ind, det er ved Bagsværd/Lyngby sø.. Rigtig smukt synes vi selv :)

En sikker vinder til flotte billeder....

25iyyid.jpg

Sophienholm, dejlig baggrund også....

9vgjes.jpg

0

GARNET ;)

Det havde jeg slet ikke fået op kan jeg se ;) Min veninde har sat det, har lige et billede af det.. Bemærk at mine extensions IKKE er tilklippet endnu, så det ser lidt mærkeligt ud.. Men alt i alt er jeg tilfreds, har desværre ikke noget forfra. Men kan godt li blomsten, specielt nu hvor jeg ikke skal have slør.. synes ikke det var pænt med hvidt slør - men er jo også lidt anderledes med min "guld" kjole :heart:

2j50w3p.jpg

0

Hov - her har jeg vist ikke været før.....men er glad for, at jeg fandt din tråd :heart:

Dit hår er meget smukt - og rigtig god detalje med blomsten. Jeg er heller ikke til det der med slør.

Er helt vildt forelsket i din ring!!! Den er så gudesmuk :) :fløjt: Og super idé med hjertet indeni.

Må man være lidt fræk, og spørge hvad sådan én sådan cirka har kostet? Den er jo lavet specielt til dig, så kan nok ikke være

helt billig?

0

Annonce ♥

Nogle gode fotolocations i har fundet... :cheerleader3: Det ser jo næsten helt eventyrligt ud med broen og vandet i baggrunden... :iloveyou:

Jeg er helt vild med frisuren til dig... Den klæder dig rigtig godt, og blomsten er super fin... Jeg er sikker på at det bliver helt perfekt når lokkerne bliver studset lidt... :loveflag:

0

Vi har ikke modtaget noget retur om navneændring, som vi også sendte samtidig med prøvelsesattesten. Vi sendte vores navneændring til kirkekontoret og jeg mener, at vi har fået at vide, at vi får alle papirerne på selve dagen (men bliver lige lidt i tvivl nu :loveflag: ). Prøv at høre kordegnen ad.

Flotte fotolocations! Det bliver så flotte billeder, når der er noget natur, noget råt sammen med det pæne brudepar.

Super-smukt hår - du bliver en top-lækker brud :cheerleader3:

0

Hov - her har jeg vist ikke været før.....men er glad for, at jeg fandt din tråd :cheerleader3:

Dit hår er meget smukt - og rigtig god detalje med blomsten. Jeg er heller ikke til det der med slør.

Er helt vildt forelsket i din ring!!! Den er så gudesmuk :iloveyou::cheerleader3: Og super idé med hjertet indeni.

Må man være lidt fræk, og spørge hvad sådan én sådan cirka har kostet? Den er jo lavet specielt til dig, så kan nok ikke være

helt billig?

Hej Lærke :iloveyou:

Taak, man er jo lidt nervøs over hvordan det hele kommer til at se ud sammen :P Men håber det blir' godt..

Jeg er også selv super glad for ringen :loveflag: Nu kender vi jo ham som har lavet den, men min kæreste gav 4200 for den(fik den jo som forlovelsesring den 1.okt.) :) og så gav vi 4700 for hans, da der selvfølgelig er mere guld i den.. Så lidt dyrt, men vi skal jo have dem for evigt :loveflag:

0

Annonce ♥

:cheerleader3: TAK alle søde tøser :iloveyou:

Håber det hele kommer til at se godt ud sammen. Min største bekymring lige nu er om man overhovedet bliver pæn :cheerleader3: Tænk hvis man bare ligner lort??????? Men jeg satser på de klare godt.. Men det er virkelig en ting som bare skal være i 100% orden, altså mig ;) Andre der har de tanker? Eller er det bare mig som er lidt nervøs efterhånden :loveflag:

0

WOW nogle drømme locations! :loveflag: Det første sted er da helt perfekt... i kommer til at få nogle fuldstændig fantastiske billeder (gid vi kunne få taget billeder der) :cheerleader3:

Jeg synes det er super fint med den hvide blomst i håret - du bliver bare SÅ smuk!

0

WOW nogle drømme locations! :) Det første sted er da helt perfekt... i kommer til at få nogle fuldstændig fantastiske billeder (gid vi kunne få taget billeder der) :)

Jeg synes det er super fint med den hvide blomst i håret - du bliver bare SÅ smuk!

Ihh tak :) Det er samme location. Når man står ved huset/paladset ;) kigger man ned mod broen :blush: Så det er helt perfekt...

0

Gæstebog - hjæælp!

Jeg har købt en gæstebog online.. kunne ikke helt finde ud af at være så kreativ ;) Men jeg vil gerne putte noget indeni. Har set her på BK nogle som skriver nogle forskellige ting gæsterne skal svare på. Men hvordan får jeg det ind i bogen? Kan jo ikke tage siderne ud og printe. Det er en ringbog. Hvis I har nogle gode ideer, så skriv endelig :)

Her er bogen....

rarg92.jpg

0

Annonce ♥

Jeg har fået en gæstebog af min veninde, så der kan man heller ikke printe el.lign. Jeg overvejer også at skrive nogle af spørgsmål, for at undgå for mange "tak for en god fest".

Jeg tænket, at jeg vil printe spørgsmålene på en side (måske i limegrøn, som passer til vores tema), der passer i størrelsen med gæstebogens og så klippe kanterne med den mønstersaks, som vi også brugte til vores invitationer. Herefter vil jeg klister siderne ind med dobbeltklæbende tape.... som sagt overvejer jeg stadig (og jeg har jo hele 4 dage at beslutte mig i ;) )

0

Jeg har fået en gæstebog af min veninde, så der kan man heller ikke printe el.lign. Jeg overvejer også at skrive nogle af spørgsmål, for at undgå for mange "tak for en god fest".

Jeg tænket, at jeg vil printe spørgsmålene på en side (måske i limegrøn, som passer til vores tema), der passer i størrelsen med gæstebogens og så klippe kanterne med den mønstersaks, som vi også brugte til vores invitationer. Herefter vil jeg klister siderne ind med dobbeltklæbende tape.... som sagt overvejer jeg stadig (og jeg har jo hele 4 dage at beslutte mig i ;) )

Hehe, ja, du er i god tid :) Men det er en god idé.. Skal ud og købe papir til vores kirkehæfter, så kunne jeg jo købe noget lys lilla også :) Så må man jo prøve sig frem, hvad der er pænt... Er nemlig også bange for gæsterne "bare" skriver, tak for en god dag, held og lykke fremover :P Sådan lidt for standart ikke..

0

Møde med præsten :)

Det gik bedre end forventet ;) Hun virker nu meget sød synes jeg.. Vi skal kun have 3 samler, da der er en overraskelse til os i kirken :) Desværre var hun ikke helt med på at synge "Du kom med alt det der var dig". Så det blev de 3 andre..

Den signede dag med fryd vi ser..

Du som har tændt millioner af stjerner..

Det er så yndigt at følges ad..

VORES bibelsk vers: 1 Kor 13,4-13,7.

"Kærligheden er tålmodig, kærligheden er mild, den misunder ikke, kærligheden praler ikke, bilder sig ikke noget ind. Den gør intet usømmeligt, søger ikke sit eget, hidser sig ikke op, bærer ikke nag. Den finder ikke sin glæde i uretten, men glæder sig ved sandheden. Den tåler alt, tror alt, håber alt, udholder alt."

(tror faktisk præsten var ret vild med mig, da jeg havde forberedt mig meget godt :) )

Så nu skal jeg i gang med kirkehæfte (i dag).

Var bare li' en hurtig update, begynder at blive små stresset over at skal nå resten.. puha...

0

uhh nu er det lige rundt om hjørnet..

Vi fik først vores navneændringspapire efter bryllupert. et par dage tror jeg..

Du kommer til at se rigtig smuk ud, men ja det er svært at forestile sig det hele. Tror det er meget normalt.

Dejligt at høre at mødet med præsten gik så meget bedre end forventet. Jeg synes at efter mødet med præsten så er det hele meget mere tæt på og virkeligt.. og nu kan jeg ikke forstå at vi faktisk er blevet gift..

0

Annonce ♥

6 dage igen :blush:

- slet ikke til at forstå...

I fredag var den ultimative forkælelse dag ;) 2 timer spa + får lavet negle med min søde veninde Liv :cheerleader3: Så er det på plads.. ingen er knækket endnu hihi.. Så fik vi lige noget rullegræs, hvilket betyder manden er i gang m at flå hele vores græsplane op lige nu.. dårligt timet.. Men det er heldigvis kun ca. 18 kvm. men stadig..

Brudevals er øvet en enkle gang i går.. det gik da.. Meen vi skal lige lære nogle tricks af svigerforældrene, som kommer sener i dag :thumbsupsmileyanim: Har ingen idé om hvordan man snurre rundt sammentidlig :thumbsupsmileyanim:

Kirkehæfte er hurtigt designet og printet.. se forsiden her: (matcher invitationer, bordkort osv.)

2i708cm.jpg

Skal lige hjælpe lidt til med have projektet.. Men vender snart tilbage med flere billeder.. Hav en god dag :cheerleader3:

0

Nu er det lige ved og næsten!!! HUSK AT NYD....OG UDDELEGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg får sådan en dejlig følelse i kroppen på jeres vegne. Vi har nu været gift i et år...stadig svært at "sluge". Det er en dejlig tid...uforglemmelig!!

Glæder mig til at høre og se!! :balloons:

0

Nu er det lige ved og næsten!!! HUSK AT NYD....OG UDDELEGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg får sådan en dejlig følelse i kroppen på jeres vegne. Vi har nu været gift i et år...stadig svært at "sluge". Det er en dejlig tid...uforglemmelig!!

Glæder mig til at høre og se!! :balloons:

Ihhh 1000 tak for din søde hilsen :rolleyes: Har også en meget dejlig følelse i kroppen efterhånden, sommerfugle x 10 tror jeg............... :( Glæder mig utrolig meget og er rigtig spændt på det hele..

0

Hej søde :balloons:

Nu er det snart jeres tur :) det bliver bare så spændende...kan du forstå hvor tiden er blevet af??

Jeg fatter det ikke, hold nu op det er gået stærkt her på det sidste!!

Har du tjek på det hele?

Skal du have en paraply med ?

Hvis vi ikke snakkes ved så får du lige denne her:

:rolleyes: og kæmpe tillykke med jeres bryllup; jeg håber at I får en helt fantastisk dag.

Krammer

Lone

Hej søde Lone :cheerleader3:

Ja, puha.. tiden er virkelig føjet af sted.... Slet ikke til at forstå !!! Har allerede rigtig mange sommerfugle ;)

Synes vi har tjek på alt efterhånden, mangler kun rengøring derhjemme ;) Og købe nogle små ting til mig selv.. Og så skal vi dække borde osv. fredag aften :blink:

Købte faktisk en Lisbeth Dahl paraply i sidste uge - så er jeg sikker på det blir' godt vejr ;) Men den er super fin i creme :) Den kender du vel også?

Og 1000 TAK søde! Vi skal nok få en fantastisk dag, det er jeg sikker på :(

0

ihh det er bare lige om lidt!!

kan se du skal giftes i Smørum kirke, hvis jeg ikke skulle have 15 gæster til frokost var jeg helt sikkert kommet til globryllup!!

håber det bliver en fortryllende dag og vejret ser ud til at være med jer!!!

0