Morslea

1500 kr

13 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fandt en anden frisør som skulle have 450 for opsætning + prøve og hun ville lægge makeup for 150 kr.

Så det er da halv pris!!! :cheerleader3

Må man spørge hvor i landet du har funde en så billig frisør..... det er jeg meget interesseret i :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Det er jo nærmest et umuligt spørgsmål :cheerleader3:. Frisører er forskellige, prisniveauet rundt om i landet er forskelligt. Kvaliteten er ikke altid ens osv. osv.

Jeg skal give 2500 for opsætning og make-up inkl. prøve. Det er ikke billigt, men det er heller ikke dyrt, synes jeg. Jeg har valgt min egen frisør, som jeg anser for at være een af Aalborgs bedste. Og så er jeg meget tryg ved hende, og det er nok det vigtigste. For mig kommer prisen her i anden række ;)

Held og lykke

0

Jeg skal giver 905 kr for hår + make-up inkl prøve hos den lokale frisør. Det synes jeg er billigt nok. Jeg er rigtig glad for min frisør, så det er jeg sikker på nok skal blive godt. Hun vil lave prøve i ugen op til brylluppet, så vi alle har en frisk erindring om hvad vi er blevet enige om. Og så skal jeg klippes ca. en måned før. (dette er ikke med i prisen, men vil lade mit hår være hår indtil den klipning)

0

Annonce ♥