Michala :)

hånden på hjertet...

13 posts in this topic

ja er lidt nysgerrig ;)

hvis i overhovet laver en tale, eller bare et indslag til gommen, hvornår går i så igang.

der er 7 måneder jeg jeg skal giftes og jeg er næsten færdig. :) ups....men kunne ikke vente. smiler. det kan jo rettes til mange gange endnu, men det er vel først noralt aat gøre lige op til???

hvad gør i andre...? hvor tidligt går i igang?

og hvad holder i, en tale eller indslag eller ingenting??

hilsen michala (der tydeligvis ikke kan vente og er tyvstartet) :)

0

Annonce ♥

Tja i mit hovede begyndte jeg nok for flere år siden, og kæresten friede altså først for et halvt år siden :) .

Jeg har nogle helt bestemte episoder og vendinger fastlagt, som jeg vil bruge. Faktisk har jeg, når jeg tænker over det, nok talen færdig -de forskellige bidder skal bare sættes rigtigt sammen og så skal de fra hovedet til papir :) .

SÅ kan jeg bruge de resterende 7 måneder til at overveje om jeg rent faktisk KAN holde tale for ham. Frygter at jeg blever et stort tårehav :thumbsupsmileyanim:

Knus Birgitte *tudeprinsesse*

0

Jeg ved ikke hvad "normen er", men det må da være dejligt allerede at være færdig - så har du masser af tid til at finpudse og øve :)

Jeg holder også tale og er ved at sætte den sammen i mit hoved, men har ikke noget på papir endnu. Men jeg har tænkt på snart at begynde, bare for ikke at glemme noget :)

0

Annonce ♥

Jeg tror det er fantastisk fint at begynde at skrive eller i hvert fald overveje noget tid før selve dagen - det skal jo være en ganske særlig tale med meget personlighed, så det handler jo om at finde de personlige ting. Og er bestemt ikke sikkert man lige kan hente alt frem fra hukommelsen i løbet af et par uger - så "thumbs up" for det tidlige arbejde :)

Jeg er dog ikke selv begyndt endnu - men måske man snart skulle gå i tænkeboks :)

0

min tale til R blev lavet i oktober måned sidste år..

den er ikke skrevet ned nogen steder for den kommer fra hjertet så jeg ved hvad jeg skal sige,

den har fået nogle små ændringer her det sidste stykke tid men handler om det samme som den altid har gjort..

(den tager ca 2min, er nemlig ikke den store taler så får lidt hjælp)

0

Jeg overvejer meget hvad der skal stå i min... Jeg har det i hovedet og går indimellem, og siger noget af det, når jeg er alene hjemme, for at høre hvordan det lyder, men der er ikke skrevet noget ned endnu... Jeg har endvidere en sanger der kommer og synger to sange til ham, men er sådan i tvivl om, om begge sange skal være inden talen, efter talen eller en før og en efter... Hvad synes i?? Dene ene sang synes jeg er rigtig sød, og den anden er "vores sang"... Kommer også bare til at tude helt vildt, både over sangene og talen.... :thumbsupsmileyanim:

Hilsen Lene *Tudefjæs og én som snakker med sig selv om talen*

0

Annonce ♥

Jeg har osse startet for et ½ års tid siden,

jeg synes min tale blev aalllllt for lang, så pønser på at lave en mere omgribende tale.

Mine spekulationer går blandt andet i om jeg skal involvere min familie og svigerfamilie i min tale,

eller om jeg kun skal tale for min kommende mand....

Tænke tænker

MizzT

0

Annonce ♥

Jeg er så tudeprinsessen nr. 1 og turde ikke holde tale, så jeg sprang over og hyrede en sangerinde til at komme i kirken og synge "From this moment" af Shania Twain.

Der havde været et bryllup lige inden vores, og da min sangerinde skulle spille klaver til, havde kirketjeneren sat det klar, min tilkommende mand (nuværende mand) havde gået og irriteret sig over den og havde bandet indeni over de ikke havde fjernet den fra det sidste bryllup (troede de havde brugt den) Så stor var overraskelsen da der lige efter vielsen, satte sig en for ham ukendt ung kvinde ved klaveret. Kiggede meget spørgende på mig, og jeg fik gennem klumpen i halsen hvisket, "Det er til dig fra mig, fordi jeg elsker dig" Han kæmpede en kamp mod tårerne under hele sangen, for hun leverede, en fantastisk smuk sunget sang, Der var ingen der klappede bagefter, men man kunne høre SNØFT SNØFT SNØFT!!! Og alle hårene på kroppen rejste sig under sangen.

UPS undskyld spam af din tråd, ville egentlig bare skrive den første linie, men uhhh den oplevelse sidder staidig i kroppen, og så røg den lige med :)

0