Guest Ankiwi

kørt fast...ideer?

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er et billede af mig i en af mine drømmekjoler (men ikke den jeg har købt)

IMG_2358.JPG

IMG_2360.JPG

Det er en Benjamin Roberts-kjole prøvet hos House of Brides.

Denne har også en masse detaljer, den er fra Vicoria Bride i Herlev

IMG_2342.JPG

Så er der denne som jeg har til salg. Det er en Lohrengel-kjole

Picture%20133.jpg

Slæb%20bagfra.JPG

Så det er bare ud og kigge...

Må lige tilføje at den jeg har til salg, har små perlebroderier OVER det hele...

Redigeret af mpindj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Den kjole jeg har haft fingrene i, der havde flest detaljer er denne :cheerleader3:

3365654473_e90c303fa7.jpg?v=0

hej... er det en kjole fra kannacca, har kigget rigtig meget på den der fra, og er helt vild med den, skal ud og prøve kjoler i november og skal så bestille der fra, men den kjole er indtil vidre min yndlings;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Personligt er jeg helt vild med denne her kjole. Det er fra serien McLeods Daughters. Jeg ved desværre ikke, hvem der har designet den, men den kan vel syes et sted, hihi.

Prøv at søg på Alfred Angelo jeg er helt overbevist om at de har en der ligner til forveksling.

Ellers så prøv de amerikanske hjemmesider, Davids bridal f.eks. de har mere af det med farver på end jeg synes man ser på de europæiske designere.

Redigeret for at tilføje:

Prøv lige at se denne: Model 1516 fra Alfred Angelo. Den kan fåes med lige den farve man ønsker

Alfred-Angelo-A-line-1516--Dream-in-Color-Ivory-claret-2008-1.jpg

Redigeret af mpindj
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Personligt er jeg helt vild med denne her kjole. Det er fra serien McLeods Daughters. Jeg ved desværre ikke, hvem der har designet den, men den kan vel syes et sted, hihi.

Prøv at søg på Alfred Angelo jeg er helt overbevist om at de har en der ligner til forveksling.

Ellers så prøv de amerikanske hjemmesider, Davids bridal f.eks. de har mere af det med farver på end jeg synes man ser på de europæiske designere.

Redigeret for at tilføje:

Prøv lige at se denne: Model 1516 fra Alfred Angelo. Den kan fåes med lige den farve man ønsker

Alfred-Angelo-A-line-1516--Dream-in-Color-Ivory-claret-2008-1.jpg

HVORFOR ER DU BARE SÅ DEJLIG... DET ER LLIGE MIG. HAR TIT TÆNKT PÅ OM DEN FINDES MED RØD. 1000 TAK

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Den kjole jeg har haft fingrene i, der havde flest detaljer er denne :cheerleader3:

3365654473_e90c303fa7.jpg?v=0

hej... er det en kjole fra kannacca, har kigget rigtig meget på den der fra, og er helt vild med den, skal ud og prøve kjoler i november og skal så bestille der fra, men den kjole er indtil vidre min yndlings;)

Nej, den er ikke lavet af ***IKKE TILLADT***... Den er fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**. Der kan være stor forskel på hvordan de forskellige firmaer fortolker og bliver inspireret af en kjole.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer