Guest cvr

bryllupskage

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg er så priviligeret at min tilkomne er bager/konditor og han vil selv lave kagen og han er den eneste jeg vil have til at lave kagen, og vi kan få den lige som vi vil med sukkerbro og mange sjove ting,som ses sjældent.....

jeg vil tro kagen kommer til at koste max 1000kr,(til 60 cov) men det er fordi det eneste vi skal betale er råvarer så jeg er ikke den rigtige at spørge heller .

Jeg ville hvis det er mig ringe rundt til flere og checke priser .. der er jo også den mulighed der hedder en stor fikantet kage med en lille opsats på det j´kan også være en måde at få kagen på ... også lidt billigere pr cov.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

du kunne jo evt forhører dig om der er nogle brugere herinde som kan lave bryllupskager. jeg ved der er nogen der har lavet deres egen selv. Jeg laver også mine selv og har haft lavet en del kager...

Men jeg kan se du er fra ballerup og hvis jeg husker helt rigtigt er det på sjælland og jeg bor i jylland.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis det er en kondittor syntes jeg prisen er ok. men det lyder lidt dyrt hvis det er en der bare laver det i sin fritid, MEN det kommer virkelig an på hvad han/hun kan.. for er hun lige så dygtig som en professionel så syntes jeg måske det er ok...

jeg tager indtil videre 25 kr. pr kuvert

post-37464-1256591987.jpg

det her er den 3. kage jeg lavede

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
post-37464-1256592230.jpg

her er lige et billede mere

Hun er ikke prof....... og dog hun har lavet en del i sin fritid jeg har set flere og smagt 2.

Vi vil så bl.a have macipan blandet i sugapast.... (staveplade TAK)

Den ene skal være med en stor mængde chokolade i bundne

og det øvrigt fyld snakker vi sammen om hend af vejen

Så allerede der har vi ikke valgt den billigeste løsning

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer