Melin79

R & R Gifter Sig 15. Maj 2010

562 posts in this topic

Så er der kun 1 (een!!) uge til, IdaEmilie, det er simpelthen for vildt! Hvordan har dine sommerfugle det?

Jeg synes, det har været en speciel dag - at vide at på lørdag er det vores tur... Glæææææææææææder mig!

Du ser så smuk ud i din færdigsyede kjole! Det må være en dejlig følelse, at den er syet helt specielt til dig og bare sidder perfekt nu. Hvor mange gange har du været inde og kigge på den i dag :)

Jeres ringe er meget smukke - kan godt lide, at de allerede har historie ved at det er guld fra jeres bedstemødre.

Jeg synes bestemt også, at dagen igår var lidt speciel. I tankerne prøvede man at forestille sig, hvad man mon ville foretage sig om præcis en uge!

Jeg har endnu ingen sommerfugle, men har en følelse af forventning, som bare vokser og vokser. Og så kan man tydeligt høre at alle omkring en begynder at glæde sig og være lidt oppe at køre, det er ret skægt :-)

Selvom jeg forleden mente, at vi var ved at have styr på det hele, har vi alligevel brugt hele weekenden på alle mulige forberedelser, så jeg synes egentlig, at der stadig er en del at tage sig til ;-)

0

Annonce ♥

Kirkehæfter klar til brug

Vi fik lavet kirkehæfterne færdige i går, så de ser således ud:

post-39073-1273418389.jpg

post-39073-1273418447.jpg

Der er selvfølgelig en salme mere, da vi skal synge disse tre:

- Du som har tændt millioner af stjerner

- Den nye bryllupssalme

- Det er så yndigt at følges ad for to

Edited by Melin79
0

Annonce ♥

Fødselsdag

Den er gledet lidt i baggrunden i forhold til alt bryllupsplanlægningen, meeen fejres er jeg nu blevet alligevel. Vi har spist virkelig lækker brunch ude og så har mine forældre været til kaffe. Pønser lidt på sushi take away til aften - det er lækkert og let ovenpå en fantastisk brunch! Så alt i alt en dejlig fødselsdag velvidende at jeg er en gift kvinde om bare 6 dage :)

0

Hej Rikke pigen

Tillykke med dagen - hvorfor er det så gråt og vådt herude hos os? =;0) Bare rolig - min storebror har også fødselsdag i dag og han har helt sikkert det meste af ansvaret for vejret hi hi hi

Så er nedtællingen startet hva! Er du nervøs?

Jeg er MEGET!

Hvis vi ikke skrives inden, så skal du vide at jeg tænker på dig på lørdag og skal nok lige tage en snak med solen og se om jeg ikke kan overtale den til at kigge frem!

Knuser fra din gamle klassekammerat

Ann Kristine

0

Annonce ♥

:) Tillykke med fødselsdagen! Jeg håber du har haft en dejlig dag uden for meget stress selvom i er ved at være tæt på den helt store dag.

Er det ikke vildt at tænke på at det er i næste weekend?

0

:) Tillykke med fødselsdagen :) Håber at du har nydt dagen :)

Er nervøsiteten ved at melde sig?

P.S Jeres kirkehæfter er blevet rigtig flotte!!! Har lige gemt billedet med tyl og lommetørklæde i tilfælde af at vi vælger at gøre brug af en idé i vores kirkehæfter....

Edited by Nitzen1987
0

Annonce ♥

Tillykke med dagen igår :blush:

5 dage...på lørdag, på lørdag, på lørdag :):):)

Dejligt du bare har helt styr på det :)

Lad os håbe at vejrudsigten holder, det ser da ok ud indtil videre. Syntes godt nok det var køligt her i weekenden, så jeg var ved at finde sjal frem til skuldrene.

0

uhhh nu er det lige om lidt - krydser fingre for lidt varme og sol til jeres store fest!

og hold da op for et godte bord, der er da nok snacks til at kunne brødføde et mindre afrikansk lands indbyggere, der er helt sikkert ingen der går sultne hjem fra jeres bryllup :):) ....

0

Annonce ♥

"Projekt at finde indendørs location til fotografering"

Det er hvad vi har måttet kaste os over i dag :) Desværre ser vejrudsigten stadig ikke for godt ud på lørdag - ØV BØV! Det er jo desværre det eneste man ikke kan planlægge, så vi må jo tage det som det kommer. Det betyder for os - hvis prognosen holder - at vi må opgive drømmen om at blive fotograferet på Dragør Fortet. Så vi skal have fundet et alternativ, og det er svært! Heldigvis har vi ferie nu, så vi kan med god samvittighed bruge tiden på det - og den er jo også temmelig knap, må man sige.

Det er også dagen, hvor jeg skal hente min kjole hjem :) Det bliver så vildt, at den om 3 timer hænger inde i kontoret, der er blevet adgang forbudt for manden de næste 3 dage.

Derudover skal vi have ordnet en del småpraktiske ting, som at købe de sidste ting til snacks samt diversen praktisk.

Men det er dejligt at have fri til at kunne koncentrere sig om bryllup og begynde at forstå, at det faktisk er om 3 dage!!!!

Edited by Melin79
0

Hvor er det vildt... nu er det bare lige om lidt... Er lidt tid siden jeg har været forbi, men hold op hvor er der sket mange ting, du er vist helt styr på det... er helt vild med jeres ringe, og det er bare en rigtig god idé med din fødselssten på indersiden...

Er ikke sikker på at jeg kommer herind inden lørdag, så vil bare ønske jer et rigtig stort tillykke med dagen :) ... håber den bliver alt hvad i har drømt om... Husk nu at nyde det, det går bare så hurtigt :)

0

Hej Rikke,

Tillykke med fødselsdagen, den anden dag! :)

Nu er det snart, hva´!?! Er du spændt? Er du klar?! Jeg får helt kriller i maven på dine vegne... Jeg ville gerne gøre det igen :)

Mht. vejret, så findes der få der går op i det så meget som mig... Men vi havde gråvejr hele dagen og det var småkoldt, men jeg var SÅ ligeglad, da jeg først stod i det! Alle andre omkring mig frøs udenfor kirken, men jeg mærkede det ikke. Og da vi fik taget billeder (udenfor) var det også ligegyldigt... Så regn er selvfølgelig ikke at foretrække, men du må ikke lade dig frustrere alt for meget! Jeg lover det nok skal blive fint alligevel :)

Jeg skal sejle kapsejlads i Kastrup på lørdag, så jeg håber på godt vejr på Amager sammen med dig!! ;)

Held og lykke med planlægningen og de sidste 3 dage som frøken!

Kram

Susanne

0

Annonce ♥

Hej Rikke pigen

Tillykke med dagen - hvorfor er det så gråt og vådt herude hos os? =;0) Bare rolig - min storebror har også fødselsdag i dag og han har helt sikkert det meste af ansvaret for vejret hi hi hi

Så er nedtællingen startet hva! Er du nervøs?

Jeg er MEGET!

Hvis vi ikke skrives inden, så skal du vide at jeg tænker på dig på lørdag og skal nok lige tage en snak med solen og se om jeg ikke kan overtale den til at kigge frem!

Knuser fra din gamle klassekammerat

Ann Kristine

Hej Ann Kristine!

Tak for din hilsen!

Jeg tror vejret i søndags var fordi, jeg havde sagt til vejrguderne, at det gerne måtte være skidt vejr på min fødselsdag, hvis de til gengæld lover mig bare tørvejr på min bryllupsdag... Den aftale har pt. tilsyneladende ikke været klar for dem :)

Så hvis du kan, må du meget gerne lige få overtalt solen til at titte frem, gerne mellem 14.30 og 16.30 - eller i hvert fald bare regnen til at holde sig væk, for jeg vil bare så gerne have tørvejr!

Jeg er ikke nervøs endnu, men jeg får nogle gange sådan en ordentlig gang kilden i maven, så jeg er mere spændt - endnu i hvert fald!

Uhh, nu er der heller ikke længe til din store dag - men du har nok også godt styr på det, ikke?

:):) Tillykke med fødselsdagen. Håber du har haft en dejlig dag. :):blush:

Tak, det havde jeg helt bestemt!

Tillykke med fødselsdagen søde :)

Det lyder til du har en rigtig dejlig dag...

6 dage endnu... :)

Hej Banjotten

Tak for hilsnen!

Nu er der kun 3 dage - så vildt!

0

:) Tillykke med fødselsdagen! Jeg håber du har haft en dejlig dag uden for meget stress selvom i er ved at være tæt på den helt store dag.

Er det ikke vildt at tænke på at det er i næste weekend?

Hej Felixia

Jeg havde en dejlig dag uden noget stress, for jeg synes, at vi har meget godt styr på det...

Det er SÅ vildt, for nu er det om 3 dage. Vi har fri nu og kjolen hænger nu på kontoret, så det må jo alt sammen hjælpe til, at det snart går rigtig op for mig, at det er lige om lidt.

Om 72 timer sidder jeg og er i gang med at blive gjort klar - glæææder mig!

:biggrin: Tillykke med fødselsdagen :birthday: Håber at du har nydt dagen :)

Er nervøsiteten ved at melde sig?

P.S Jeres kirkehæfter er blevet rigtig flotte!!! Har lige gemt billedet med tyl og lommetørklæde i tilfælde af at vi vælger at gøre brug af en idé i vores kirkehæfter....

Hej Nitzen

Tak for lykønskningen. Jeg havde en dejlig dag med god mad og hygge.

Er ikke så nervøs endnu, mere spændt i perioder - på den gode måde indtil videre.

Tak for komplimenten til vores kirkehæfter - det er dejligt at andre kan lide, det man har lavet.

Tillykke med dagen igår :)

5 dage...på lørdag, på lørdag, på lørdag :):blush::)

Dejligt du bare har helt styr på det :)

Lad os håbe at vejrudsigten holder, det ser da ok ud indtil videre. Syntes godt nok det var køligt her i weekenden, så jeg var ved at finde sjal frem til skuldrene.

Tak for hilsnen!

Nu: 3 dage - vildt, ikke?!?!

Ja, det der dejligt at have styr på det. Typisk kvinder (eller bare mig?) går jeg jo så og spekulerer over, hvad jeg kan have glemt, for det kan jo næsten ikke passe, at vi har så meget styr på det....?

Pt. håber jeg ikke, at vejrudsigten holder, for den er jo håbløs, når man gerne vil have taget billeder udenfor :( Så vi er i gang med at finde på en backup-plan og det er bare surt, når man nu har drømt om udendørsbilleder. Alternativet bliver sådan lidt nødløsnings-agtigt med lidt billeder i kirken og så nok på feststedet.

Jeg vil bare gerne have tørvejr, så kan jeg leve med lidt kulde og lidt blæst...

TILLYKKE MED I GÅR :)

Flotte kirkehæfter :)

Tak - for begge dele!

uhhh nu er det lige om lidt - krydser fingre for lidt varme og sol til jeres store fest!

og hold da op for et godte bord, der er da nok snacks til at kunne brødføde et mindre afrikansk lands indbyggere, der er helt sikkert ingen der går sultne hjem fra jeres bryllup :):) ....

Tak for din krydsen fingre - håber inderligt, at det hjælper!

HAHA, ja, vi har nu kun inviteret 32 gæster, men der skal jo ikke mangle noget, vel...

0

Hej Rikke

Stort tillykke med fødselsdagen i går :)

Sikke mange dejlige ting at fejre på bare en uge :)

Nu er det altså lige om lidt - hvor bliver det bare vildt!

Hej Tanja

Tak for lykønskningen!

Ja, det er virkelig godt planlagt hos os - vi har fødselsdag to dage i træk og lægger så vores bryllup 5 dage efter :)

Det er lige om lidt - lige om i over-overmorgen!

0

Brudekjolen er hjemme og indendørs location på plads

Nu hænger brudekjolen fint inde i vores kontor og venter :) Det er meget vildt at vide, at den skal på om ca 3 døgn fra nu.

Vi har forhørt os hos kordegnen om at tage lidt flere billeder indendørs, hvis vejret synes, det skal regne - det ville han advisere kirketjeneren om, og så aftaler min tilkommende det endeligt med ham på dagen.

Desuden har fotografen lige haft ringet. Hun havde været ude og se på vores location og taget billeder. Hun var ikke helt vild med fortet, da der ikke er så meget nær baggrund, men så gode muligheder i området deromkring. Og HVIS det nu regner, så det ikke kan lade sig gøre udenfør, så ser hun gode muligheder på hotellet, som hun også havde været inde og se på. Det hjælper en smule på min vejr-stress, for fotografen er jo professionel og ved, hvordan hun kan få gode billeder ud af noget ikke så interessant, tænker jeg.

Så en lidt mere rolig brud nu, som dog stadig allermest ønsker sig TØRVEJR, TØRVEJR, TØRVEJR!!!

0

Hvor er det vildt... nu er det bare lige om lidt... Er lidt tid siden jeg har været forbi, men hold op hvor er der sket mange ting, du er vist helt styr på det... er helt vild med jeres ringe, og det er bare en rigtig god idé med din fødselssten på indersiden...

Er ikke sikker på at jeg kommer herind inden lørdag, så vil bare ønske jer et rigtig stort tillykke med dagen :) ... håber den bliver alt hvad i har drømt om... Husk nu at nyde det, det går bare så hurtigt :)

Hej Lene

Tænk du allerede har været gift i flere uger! Håber det er skønt!

Tak for komplimenten til ringene - glæder mig så meget til at have den på. Nu har vi siden vi hentet den mange gange sagt til hinanden, at om så og så mange dage, så har jeg din ring på her - det må bestemt være et godt tegn også fra manden, at han glæder sig (ikke at jeg er i tvivl om det!).

Tak for lykønskningen - er sikker på, at det nok skal blive en fantastisk dag (uanset vejret).

Ih hvor er det altså bare tæt på nu!!! Det er så spændende :)
0