Ezri

Os d. 15.05 2010

82 posts in this topic

Jeg synes den 15. maj er den mest fantastiske dato, og det tror efterhånden der er en hel del af os der synes... Så skal vi ikke lave en tråd, så vi kan følge hinanden hele vejen?

Hvad er vi i gang med lige nu og hvad mangler vi?

Er der noget vi stresser over? For lidt eller for meget tid?

Og så kunne vi lave en samlet oversigt med alle os, der har en planlægningstråd..

Hvad siger I? Kom frisk :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3: :):biggrin:

Edited by Banjotten
0

Annonce ♥

Jeg synes den 15. maj er den mest fantastiske dato, og det tror efterhånden der er en hel del af os der synes... Så skal vi ikke lave en tråd, så vi kan følge hinanden hele vejen?

Hvad er vi i gang med lige nu og hvad mangler vi?

Er der noget vi stresser over? For lidt eller for meget tid?

Og så kunne vi lave en samlet oversigt med alle os, der har en planlægningstråd..

Hvad siger I? Kom frisk :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3: :):biggrin:

God ide -jeg er med.

Jeg hedder Birgitte og kæresten hedder Martin. Vi har været sammen i godt 9 år (-HAHA- Shit hvor blev tiden af -HAHA- ). Vi skal giftes i Torup Kirke i Hundested kl 14 den 15. maj.

Jeg synes faktisk at jeg har RIGTIG god tid. Måske fordi vi har de store detaljer på plads -feststed, kirke, min kjole tager form osv. Så jeg har rigtig god tid til detaljerne og synes faktisk at det er lige før at jeg ikke kan rumme al den inspiration man finder herinde -HAHA- .

Men mit næste projekt bliver save-the-date-kort og selve invitationerne.

Åh ja så har jeg også en planlægningstråd -den har været lidt død, men jeg håber da at jeg får lidt gang i den nu -HAHA-. Her er der et LINK

KH Birgitte

0

Vi er med :thumbsupsmileyanim:

Vi er rimelig langt i vores planlægning, men alt det skal jeg nok lige skrive senere :cheerleader3:

0

jeg er også med :cheerleader3: fantastisk dato jo jeg har også styr på en del ... feststed musik kirke næsten kjole .

stadigvæk nogle huller der skal fyldes ud men der er lige så mange chancer som der er dage tilbage ... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg skal også giftes på denne skønne dato :-) - Som i øvrigt er dagen før min 26 års fødselsdag.

Det er lidt svært at redegøre for min planlægning hidtil, men det hele står i min tråd.

Lige nu er vi i gang med at få lavet et lidt alternativt monogram og derefter skal vi lave invitationer. Min dejlige kæreste har indvilget i, at vi snart kan sende dem ud, man kan lige så godt være i god tid.

Efter nytår skal jeg i gang med at få syet min kjole, det er jeg meget spændt på!

0

Yeah hvor fedt at der kommer så mange :cheerleader3::cheerleader3::)

Bortset fra det så tror jeg at det er en god ide at sende invitationer ud i god tid -vi skal jo giftes på lørdagen efter kr. himmelfart, og der er der jo mange der gerne planlægger miniferier mm.

Men jeg glæder mig til at følges med jer :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg skal også giftes den dato...

Jeg var vist en af de første herinde der skulle giftes den dato.. Så har ventet længe.. Det er dejligt at se der er mange der skal giftes den dato..

Kh

Anette

0

FEDT der er så mange, der vil være med!!!

Og så vil jeg da også lige sige her

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3: :):biggrin: 200 dage -HAHA- -HAHA- -HAHA- -HAHA- -HAHA-

0

Annonce ♥

Endnu en melder sig til koret af 15. maj-brude :cheerleader3: Tillykke til os med milepælen :thumbsupsmileyanim:

Det er en super dato - for min forlovede og jeg er det dagen, hvor vi har været sammen i 2 år og 5 måneder :cheerleader3:

Fantastisk ide med at lave en samletråd for os - jeg har allerede været rundt i de fleste af jers tråde, og det bliver hyggeligt at kunne følges helt til DAGEN!

Mange hilsner

Rikke, der er startet på sin planlægningstråd i går - der vil blive fyldt på i den kommende tid, for snart 3½ måneder henne i planlægningen er vi jo nået et stykke vej

0

FEDT der er så mange, der vil være med!!!

Og så vil jeg da også lige sige her

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

:cheerleader3: :cheerleader3: :):biggrin:-HAHA-200 dage -HAHA- -HAHA- -HAHA- -HAHA- :cheerleader3:

0

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3:

Så melder jeg mig også. Vi har lige fået planlagt de to store ting så det hele kommer til at falde d. 15. maj 2010.

Er dog slet ikke ligeså langt fremme som jer :)

Sender Reserver-datoen kort indenfor en uge, skal lige ha de sidste detaljer på plads med gæstelisten.

Skal til første besøg hos Bente's Brudedesign i Taastrup d. 19 november.

Ellers er det kun kirke og feststed der er på plads. Håber jeg kan følge med jer andre :D

Julia

0

Her skal jeg da også være med :cheerleader3:

Jeg har ikke fået oprettet en planlægningstråd og er vel egentlig heller ikke så langt i planlægningen som de fleste af jer andre.

Vi har booket kirken og feststedet, og jeg har lavet et råudkast til invitationerne. Vi har lavet gæsteliste og regner med at sende invitationer ud i december eller januar.

Vi er også så småt begyndt på ønskelisten. Det er lidt nemmere at skrive ting på, efterhånden som man finder noget, man ønsker sig, i stedet for at skulle sidde og skrive en ønskeseddel på 1 dag ... :thumbsupsmileyanim:

Jeg er ikke begyndt at se på kjole endnu. Jeg er lidt bange for, om jeg kommer til at fortryde, hvis jeg køber en kjole allerede nu, og jeg vil også gerne tabe mig lidt (5-6 kg), inden jeg køber kjole. På den anden side er det virkelig svært at lade være i øjeblikket, når der er udsalg alle steder. Jeg har dog en veninde, som fik 30 % på kjole og tilbehør, fordi hun bestilte tid på Bryllupsmessen i Bella Center sidste år, så det overvejer jeg også lidt at gøre. Det er jo mange penge at spare. ;)

Vi har kig på en fotograf, men har ikke besluttet noget endeligt endnu.

Og så skal en af mine veninder, som er konditor, lave bryllupskagen. Vi har endnu ikke bestemt design og indhold, det venter vi med til vi kommer lidt tættere på. Vil gerne til bryllupskagesmagning først :cheerleader3:

Nå, det var lidt om, hvor langt jeg er nået :)

Mange hilsner fra Tanja

0

Annonce ♥

Velkommen til datosøster :cheerleader3:

Planlægningstråd eller ej, så vil jeg glæde mig til at følge dig og alle vores andre datosøstre i forberedelserne :thumbsupsmileyanim:

Virker da som om du alligevel har styr på en del!

:cheerleader3:

0

Velkommen til os alle sammen :)

Hvor er det bare dejligt, der er så mange, der vil være med :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: :cheerleader3:

0

Yay, jeg vil også være med :cheerleader3:

Min kæreste Chris og jeg skal (selvfølgelig) også giftes på årets mest fantastiske dato. Vi har været sammen i lidt over 6 år på det tidspunkt.

Vi har så småt styr på de store ting - kirke, feststed og min kjole :cheerleader3: Kage har jeg besluttet mig for selv at bage, og jeg har allerede haft meget sjov ud af at prøve-bage et par stykker :thumbsupsmileyanim:

Derudover lurer vi lidt på en fotograf, og vi er begyndt at snakke om musik. Hvor er der egentlig meget, man skal have styr på :cheerleader3:

Glæder mig til at følge nogle af alle jer andre og måske få lidt inspiration og gode råd :cheerleader3:

0

Hejsa Vi skal også giftes d. 1505.2010. I Dronninglund, da festen skal holdes på Dronninglund slot.

Ellers bor vi i Randers..

Vi har styr på festen, fotograf, dvd mand, frisør, og Michael mener at han har styr på musiken, invitatione skal vi til og have gang i...

min kjole bliver syet Kina, så er vild spænd på den.. :cheerleader3:

Michael friede ved og komme riden på en hest, og til vores hus..... og det skal lige siges at han kan ikke kan ride, og lider stærk af allegi..

post-40673-1257194747.jpg

0

Annonce ♥

Hejsa Vi skal også giftes d. 1505.2010. I Dronninglund, da festen skal holdes på Dronninglund slot.

Vi har styr på festen, fotograf, dvd mand, frisør, og Michael mener at han har styr på musiken, invitatione skal vi til og have gang i...

Michael friede ved og komme riden på en hest, og til vores hus..... og det skal lige siges at han kan ikke kan ride, og lider stærk af allegi..

IH, jeg ville så gerne holde festen i Dronninglund :cheerleader3: Bor også i Randers, og da vi har familie på Sjælland, hvor min kommende mand er fra, kommer de jo derfra. Så jeg ville egentlig godt høre, hvordan I får det til at hænge sammen :cheerleader3:

0

Min veninde holdt bryllup på Dronninglund SLot for et par år siden. Det var rigtig godt :cheerleader3:. Meget smukke omgivelser :cheerleader3:

0

IH, jeg ville så gerne holde festen i Dronninglund :cheerleader3: Bor også i Randers, og da vi har familie på Sjælland, hvor min kommende mand er fra, kommer de jo derfra. Så jeg ville egentlig godt høre, hvordan I får det til at hænge sammen :cheerleader3:

Hvor skal i giftes hen når i bor i Randers?? jeg har bestilt Dronninglund hotel og Hjallerup hotel til vores gæster, på deres regning..

0

Hvor skal i giftes hen når i bor i Randers?? jeg har bestilt Dronninglund hotel og Hjallerup hotel til vores gæster, på deres regning..

0

Annonce ♥

Vi skal giftes på rådhuset og have velsignelse to uger efter i den kirke vi hører til :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg skal også giftes 15. maj, men det er nu ret tilfældigt fordi det tidspunkt passede ifht. andre familiefester osv. Det var først efter jeg havde talt med præsten og han spurgte hvilket tidspunkt jeg ville reservere? Øhh, jaa..klokken tre? Jo, det var fint. Da jeg så skrev det ned: 15-05-2010 kl. 15.00 Sååå var godtnok lige pludselig mange femtaller :cheerleader3: Min familie dør af grin, hvis de tror jeg har valgt efter det :cheerleader3:

Vi har ikke planlagt så meget endnu, men kirke og feststed er reserveret og vi har også fundet en fotograf. Næste punkt er maden, det bliver godtnok dyrt for vi har en gæsteliste så lang som jeg ved ikke hvad :cheerleader3: Det er ikke engang fordi vi har noget ønske om stort bryllup. "Problemet" er at vi begge har meget store familier, som er svære at sortere i. Man kan jo ikke invitere den ene faster og ikke den anden, vel? Altså når man normalt ser alle samlet et par gange om året. Så vi skal ligesom vælge mellem at invitere 10 familiemedlemmer eller 70 :thumbsupsmileyanim: og vennerne vil vi jo heller ikke undvære!

Nå ups det blev lige lidt langt...

0

Jeg skal også giftes 15. maj, men det er nu ret tilfældigt fordi det tidspunkt passede ifht. andre familiefester osv. Det var først efter jeg havde talt med præsten og han spurgte hvilket tidspunkt jeg ville reservere? Øhh, jaa..klokken tre? Jo, det var fint. Da jeg så skrev det ned: 15-05-2010 kl. 15.00 Sååå var godtnok lige pludselig mange femtaller :cheerleader3: Min familie dør af grin, hvis de tror jeg har valgt efter det :cheerleader3:

Vi har ikke planlagt så meget endnu, men kirke og feststed er reserveret og vi har også fundet en fotograf. Næste punkt er maden, det bliver godtnok dyrt for vi har en gæsteliste så lang som jeg ved ikke hvad :cheerleader3: Det er ikke engang fordi vi har noget ønske om stort bryllup. "Problemet" er at vi begge har meget store familier, som er svære at sortere i. Man kan jo ikke invitere den ene faster og ikke den anden, vel? Altså når man normalt ser alle samlet et par gange om året. Så vi skal ligesom vælge mellem at invitere 10 familiemedlemmer eller 70 :cheerleader3: og vennerne vil vi jo heller ikke undvære!

Nå ups det blev lige lidt langt...

Sjovt du skriver det med tallene. Vi skal også giftes 15.05.2010, men vi skal vies klokken 14.00. Det irriterer mig faktisk lidt at se på :cheerleader3::thumbsupsmileyanim::cheerleader3: . Jeg synes det ser "meget pænere" ud med klokken 15.00 :griner:-. Og jeg er altså virkelig ikke sådan en mega-controlling-detaljefixeret-bridezilla -det er nok bare et eller andet mildt tilfælde af tal-OCD :cheerleader3: ;) !

Edited by bmhaugan
0

Hvor er det dejligt at der kommer så mange skønne brude til. :cheerleader3:

Måske skulle jeg fortælle lidt om os og vores planlægning. Det hele står jo i min planlægnings tråd, men den er jo efter hånden blevet temmelig lang :cheerleader3:

Nå, men here goes...

Jeg hedder Nina og skal giftes med min skønne kæreste Peter på Århus >rådhus. Hvornår ved jeg faktisk ikke endnu. Vi har valgt at blive gift på rådhuset, da Peter er asatroende og jeg er ikke rigtig noget som helst troende. Da man desværre ikke kan få en borgerlig vielse i Århus uden for rådhuset, har vi ikke så meget andet valg. Men det passer os faktisk fint nok, da vi begge to elsker Århus.

Vi har faktisk efterhånden fået styr på en hel del og vi er rigtig godt med. Tingene falder ligesom lidt på plads af sig selv så det kommer lige så stille og roligt.

0

Hej.

Så melder jeg mig også her til "os d.15.05.2010".

Den dag, har vi været kærester i - hold fast - 15 år, præcis d.15.maj. Så det kan bare ikke være andre dage, vel?

Vi har været sammen siden vi afsluttede folkeskolen.

Vi har styr på kirke, feststed, kok, pianist & band, fotograf, frisør, kjole & sko, tøsernes tøj, pynt til bordene og gæstelisten.

Vi ønsker os kun penge til at rejse for, da vi intet materielt mangler efter så mange år sammen...

Ønsket er at rejse rundt 3-4 uger med vores to skønne prinsesser, Hvor- afhænger af hvor mange penge, vi får....:-)

God arbejdslyst i planlægningsfasen.

BFR

0