Miss-Lena

Du er den eneste...

222 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er bare 10 minutters lidt dårlig hjemmevideo (der nu alligevel er guld værd for mig), jeg selv har redigeret lidt i :lol:

Det behøver jo heller ikke at være mere.... Det er jo minderne der er det vigtige, men de små klip får vel alligevel én til at bevare dagen i frisk erindring resten af livet...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg kun læst selve beretningen og dermed ingen kommentarer, så måske jeg kommer med det samme input...

Men sidder bare med en wauv følelse... Det ser bare ud til at I har haft den bedste dag... I ser smukke og lykkelige ud! og sikke nogle skønne piger!

Det lyder virkelig til I har fået lige den dag I ønskede jer!!! :thumbsupsmileyanim:

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak tak tak :thumbsupsmileyanim:

Jeg sidder med mellemrum og kigger billeder fra dagen. Jeg elsker hvor smuk jeg følte mig og den varme følelse der fyldte dagen, har vist har skrevet om 1000 gange nu. Kan stadig huske det gyldne lys og den fantastiske rolige stemning fyldt med varme, der omgav mig, da døren til kirken gik op. Det er nok derfor jeg kunne gå med verdens største smil op til alteret... Og kysset uden for i den kølige men helt rolige efterårsluft - igen omgivet af gyldne farver - wauuuuu loved it.

Lige lidt flere billeder da jeg slet ikke kan lade være...

post-36326-1266405411.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et lille klip, der virkelig inspirerede os... Og udover jeg elsker den her sang, så elsker jeg også denne version - så super intens med den elektriske guitar i baggrunden. VILDT

http://www.youtube.com/watch?v=4NVikk5R2DM...feature=related

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Miss-Lena

Ja nu er det bare mig igen..

Jeg er ret betaget af de fine detaljer, og så mange du fik med(detaljer).

har kigget din tråd og din hjemmeside og blog igennem og er imponeret og inspireret.. jeg håber du kan få den forretning du gerne vil have ud af dit talent..

du var ude tvivl et gudesmuk brud og din beretning er vildt betagende og fangende..

jeg er selv ved at prøve at stable et fedt bryllup på benene på et fornuftigt budget, jeg regner med ca 30-35.000 uden tøj, ringe og buket (50-55.000 med) og regner med ca 50-55 gæster. du skriver i tråden at du har lagt det færdig resultat/budget ind i din tråd.. jeg kan ikke finde den.. :(

og er da lidt nysgerrig for at se hvor du har sparet og hvor du har "ødslet"!!

håber du vil guide mig hen til det færdig budget resultat!! :carrot:

god weekend

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smider det da bare ind her (se lige bort fra stavefejlen i "faktisk")... Det er så uden ringe, tøj og buket.

1.JPGudgifter.JPG

Drikke omfattede: Vin, fadøl, spiritus, vand, juice mm.

Reception omfattede: Asti, vand og slik

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har sparet...

langt de fleste steder som kjole, lokale etc. Vi har lagt stor vægt på mad og vin, men kunne spare en del på den post alligevel, da vi jo var i et fælleshus og ikke på et decideret bryllupsvenue.

Vi har ikke sparet...

på gommens tøj (det dyre italienske mærke), min buket (fra den mest trendy blomsterdesigner i byen), hår og make-up (hos den dyre frisør med masser af erfaring). Vi kunne nemt have skåret 13.000 på de poster

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Vi har sparet...

langt de fleste steder som kjole, lokale etc. Vi har lagt stor vægt på mad og vin, men kunne spare en del på den post alligevel, da vi jo var i et fælleshus og ikke på et decideret bryllupsvenue.

Vi har ikke sparet...

på gommens tøj (det dyre italienske mærke), min buket (fra den mest trendy blomsterdesigner i byen), hår og make-up (hos den dyre frisør med masser af erfaring). Vi kunne nemt have skåret 13.000 på de poster

Hvis jeg tager alt (fra frimærker, ringe og servering til pølsemadder, sko og skørter) med, har brylluppet kostet omkring 53.000,-

TAK fordi jeg måtte se budgetet..

ja man kan altid tage et billigere sæt tøj og billig kjole og billig ring, men det er også en vigtig del af at føje sig som prinsesse den ene dag.. min mor giver et flot tilskud på 5000 til kjolen så den bliver også købt ny, for min skyld kunne jeg godt købe den brugt, MEN det ville den kommende ikke høre tale om!! og jeg skal da også fortælle at det er fantastisk at have mulighed for at købe den kjole man er faldet for...

vi har i modsætning til jer en stor post der hedder lokaler 4700.- og betaler for min familie (5 pers i 2 dobbeltvær i 2 nætter 1850,-) så er de også tvangs indlagt til at hjælpe med at dække om aftenen før og rydde op dagen der på :cheerleader3:) :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Inspireret af alle de bryllupper, der er i dag, tog jeg et kig på vores billeder og ikke mindst video. Ihhhh, er det ikke fantastisk.... Elsker stadig min tylkjole, frisuren, makeuppen, buketten og ikke mindst....

gommen ;) Det i øvrigt er taget 6 dage til Nice i dag, så jeg er alene mor og på hårdt arbejde lige pt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inspireret af alle de bryllupper, der er i dag, tog jeg et kig på vores billeder og ikke mindst video. Ihhhh, er det ikke fantastisk.... Elsker stadig min tylkjole, frisuren, makeuppen, buketten og ikke mindst....

gommen ;) Det i øvrigt er taget 6 dage til Nice i dag, så jeg er alene mor og på hårdt arbejde lige pt.

Du VAR altså også en gudinde på dagen! :balloons: Alle dine små lækre detaljer var super skønne - og jeg kender godt det, at man ser det hele igen og tænker... Neeeeej hvor var det fantastisk det hele! Og at man føler, at intet kunne have været bedre :)

Og gå da lige ind og opdater din børneflok på babyklar, der gik jo ikke lang tid, før jeg fandt dig i en besvarelse :rolleyes: Du er da simpelthen allestedsværende... Hvordan finder du tiden? Og OVERSKUDDET?? :( Miss-Lena aka Wonderwoman... ;)

Knus fra mig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg er rimelig bevandt on line :balloons: det startede ved min første graviditet, hvor jeg lige var flyttet til Århus. Faktisk har jeg ca været aktiv på Jubii i 6 år nu ... Vildt! Jeg brugte mest BK til mødregruppe med Filippa. Mødte de dejligste piger der inde, som faktisk har en stor del i vores bryllup. Karina lavede kagen, Betina's mand var kok og Betina og kusinen serverede. Annelise blev pludselig min mega hjælper og var der bare hele dagen - og hun arrangerede lige en bil til os også.

Ihhhh, bliver helt rørt over den store hjælp de gav mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor er det en smuk video du har sat sammen! Fik helt tårer i øjene og sad straks og rykkede manden i ærmet med "SE SE SE! Sådan en video skal vi også have!!!". :thumbsupsmileyanim: Det hele er bare så smukt og fint og det er bare en varm og kærlig stemning overalt. Fantastisk!!!!!

(Og så synes jeg faktisk din version af "I will always love you" er smaddersød ;))

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Kysserunde...

blandede%20billeder%20fra%20aab%20241.JPGblandede%20billeder%20fra%20aab%20234.JPG

blandede%20billeder%20fra%20aab%20242.JPG

Op på stolene og kysse...

blandede%20billeder%20fra%20aab%20196.JPG

blandede%20billeder%20fra%20aab%20198.JPG

Er det et stearinglys i luften, monteret fra loften? Hvordan det? Ser fedt

Er lige som de andre vildt imponeret over alle dine fede detaljer

Jeg besøger ofte din blog, virkelig hyggelig :-)

Tak for dine besvarelser i min planlægningstråd samt beretning

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har her til aften lagt en del flere billeder ind i beretningen (fra start af) - Det er svært at få lavet den helt kronologisk, men jeg har forsøgt at holde en rød tråd

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer