Miss-Lena

Du er den eneste...

222 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Partyyyyyyyyyyyyyy

Efter brudevalsen blev der festet igennem i stor stil. Vi havde de super gode og søde DJ's fra Timetrip (dem kan jeg virkelig godt anbefale) til at spille til klokken 4.30 og der blev både danset, drukket drinks og fadøl. Klokken 5 lukkede og slukkede vi festen og tog hjem i en taxa.

Vi havde en babysitter til at passe den yngste derhjemme, så da vi kom hjem og vågnede Penelope selvfølgelig. Det bestød at klokken var omkring 5.30 før jeg kunne gå til ro og få 2,5 timers bryllupsnat, der i vores tilfælde betød en velfortjent søvn :thumbsupsmileyanim:

Lige lidt stemning fra den mere løsslupne del af festen ;)

blandede%20billeder%20fra%20aab%20274.JPGblandede%20billeder%20fra%20aab%20284.JPG

blandede%20billeder%20fra%20aab%20285.JPGblandede%20billeder%20fra%20aab%20291.JPG

Edited by Miss-Lena
0

Yeah, skønt at komme ind til flere smukke billeder og flere detaljer :thumbsupsmileyanim:

Det er nogle super gode billeder, din svorger har taget, det må være dejligt at have så flotte billeder fra f.eks. brudevalsen også!

Fedt du også viser et "fraklip" - den må du vist også sætte i tråden med de "skæve" billeder... Til sidst må jeg lige sige, søstrenes underholdning ser rigtig sjov ud, tror det er hendes egen :cheerleader3: ....

0

Annonce ♥

SÅ kom jeg endelig hjem igen! Jeg gik fluks på nettet for at se, om du mon har skrevet beretning - og det har du jo :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Tusind tak for din søde besked, jeg svarer lige snarest. Men hvad der er meget vigtigere, så er det virkelig nogle fantastiske billeder og en skøn beretning du har lavet, Lena :cheerleader3: Jeg kan godt forstå at folk har komplimenteret detaljerne - både de små og de store ting. Det er simpelthen bare så gennemført, og i ser hamrende godt ud begge to. Du stråler jo på alle billederne, og det er da nogle forfærdelig pjat, når du siger, at du ikke er fotogen!! :super: Du ser simpelthen bare så smuk ud! Jeg er vild med billederne fra jeres reception, det ser virkelig ud til, at folk har hygget sig stortartet i jeres hjem, og i har virkelig gjort det flot. Pernille har også gjort et flot stykke arbejde - det giver mig lidt ro i sindet - omend hendes udgangspunkt med dig nu også var temmelig godt (sagt på jysk.. ;))

Det lader til at have været en fantastisk fest i har givet både jer selv og jeres gæster - det er dét, vi alle sammen drømmer om, tror jeg. Fyldt med kærlighed, smil og varme :cheerleader3:

Stort kram,

Louise :hug:

Og et p.s.: Jeg håber, at du vil dele lidt ud af din ekspertise mht til tips og tricks, når jeg kommer lidt tættere på min dato. Du har virklige fået nogle detaljer med, som jeg beundrer virkelig meget :o

0

Vi har stadig masser og masser af gode billeder, så jeg kunne blive ved i en uendelighed. Men mon ikke I har set det meste efterhånden :thumbsupsmileyanim:

Jeg tror nu sagtens, at vi kan tåle lidt flere billeder, hvis du har flere, du vil dele med os ;-)

Det ser vitterligt ud til at have været et skønt bryllup... Fantastisk!

0

Annonce ♥

Har siddet og set tråden igennem og alle jeres søde bemærkninger. Det er dejligt at blive fulgt til dørs af zillaer, der allerede er gift og af alle jer, jeg har planlagt og "snakket" med herinde de sidste mange måneder. Der er selv nogle nye kommende brude, der har været så søde at smide en bemærkning. Jeg synes simpelthen at I alle er fantastiske, og at I har givet mig meget - Jeg håber jeg kan give jer lidt igen på et senere tidspunkt.

Kæmpe klem

Lena

0

Annonce ♥

I vores kirke er det kun tilladt at filme/fotografere indgang og udgang, så der er ikke så meget og det er lidt med en skulder hist og lidt gulv pist. Har selv kun set den på videokameraet, men jeg synes altså at den gav mig en god følelse. Jeg tror bestemt at den kan få kommende brude til at glæde sig til deres BIG ENTRANCE

0

Jubii, beretning :super:

Jeg har fulgt dine forberedelser og været SÅ spændt på udfaldet :cheerleader3: Og wauw hvor er det blevet godt :thumbsupsmileyanim: Helt fantastiske billeder fra en helt utrolig smuk brud :cheerleader3::hug: Elsker simpelthen din kjole, og du bærer den så smukt.

Tak for indblikket i jeres store dag....og kæmpe stort tillykke :cheerleader3:

Knus

0

Tak for komplimenterne. Ja, vores dag blev lige så god som vi håbede. Jeg ved ikke om nogen kan huske, at vi jo egentlig havde et ret stramt budget?!! Men vi fik så uendelig meget for pengene og festen havde alt det vi kunne ønske os.

- smuk vielse med det store skrud

- tårer og smil

- reception med venner, naboer og mødregruppe, der droppede forbi

- fantastisk mad og vin

- fri bar med drinks og fadøl

- sjov og dans og super god musik

Man kan ikke andet end at være super taknemmelig og glad :thumbsupsmileyanim:

Edited by Miss-Lena
0

Nej, jeg har faktisk også et lille stykke hjemmevideo fra kirken jeg vil putte ind, når jeg får det :cheerleader3:

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Jeg ved ikke om nogen kan huske, at vi jo egentlig havde et ret stramt budget?!! Men vi fik så uendelig meget for pengene og festen havde alt det vi kunne ønske os.

- smuk vielse med det store skrud

- tårer og smil

- reception med venner, naboer og mødregruppe, der droppede forbi

- fantastisk mad og vin

- fri bar med drinks og fadøl

- sjov og dans og super god musik

Man kan ikke andet end at være super taknemmelig og glad :cheerleader3:

Klarede i alt dét for de 25000? :super: Var det ikke det der var jeres budget?

0