Miss-Lena

Du er den eneste...

222 posts in this topic

Jeg skal lige se regnskabet igennem med de sidste poster. Men jg tro vi brugte 28500,-. Vi blev dog 43 mod først antaget 35 gæster. Så synes det gik godt med budgettet :thumbsupsmileyanim:

De 28500 er uden ringe, buket og tøj

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Kære smukke Lena

Så kom din beretning endelig, jeg er jo ik så ofte herinde mere, men måtte liiiige ind og se om der var kommet noget fra din/jeres store dag! :cheerleader3:

Hvor er det bare en dejlig beretning at læse og du er præcis så smuk en brud som jeg havde forestillet mig og mere til...(gommen er heller ikke så ringe... ;) ) og super dejlige piger i har!

Din planlægningstråd og nu din beretning er en kæmpe inspiration....du er simpelthen mester i detaljer og har formået at skabe et fantastisk bryllup for et betaleligt budget....det er virkelig fedt! :thumbsupsmileyanim:

Det viser jo bare at man ikke nødvendigvis behøver at bruge en formue på at skabe den perfekte dag.....helt sikkert noget jeg kan lære noget af! :cheerleader3:

Så tusind tak for det dejlige lille indblik i jeres store dag, håber i får et langt og fuldstændig fantastisk ægteskab! :cheerleader3:

Kh Majken

0

Annonce ♥

Kære Lena,

da der kun var en uge mellem dit og mit bryllup, ja så havde jeg altså tankerne og energien andre steder end liiiige i din beretning..... Men i dag skulle det være - jeg fik læst din fra ende til anden og jeg fik oprettet min egen :-) Så meget bryllup på en dag - simpelthen fantastisk.

Du har i de sidste par måneder været til stor inspiration og hjælp i min planlægning - og som du kommenterede i min beretning - så har vi på mange måde haft samme mål: det enkle, det smukke, kvaliteten - uden at det behøver at koste en million. I al beskedenhed - så synes jeg det er lykkedes meget godt for os begge - dog med forskellige "outcome"....

Smukt og stilet var det på jeres store dag. Gennemført til mindste detalje. Lækkert!

Og hvor ser du dog dejlig og elegant ud i din kjole. Det hele går op i en højere enhed med kjole, hår og smykker. Hvad sagde din mand egentlig da han så dig første gang i kirken? Det synes jeg ikke du har nævnt? Var han mundlam? Ville faktisk ikke undre mig.....

Synes du ikke det er helt mærkeligt ikke at skulle planlægge, producere, holde hemmeligt og "se frem til"..... mere? For det gør jeg lidt....

Meeeen så er der jo heldigvis takkekortene og hjemmesiden...... så må vi kaste os over det. Glæder mig til at se hvad du/I når frem til mht takkekort.

Varme tanker og et STORT tillykke med brylluppet og den nye status som frue.

Connie

0

Tak for jeres søde kommentarer. Som jeg har sagt 1000 gange, så er det så rart og det vidner om hvor mange dejlige piger, der er herinde, der er så fantastiske at de kan leve sig ind i andres store dag (og planlægning). Seriøst... I er ikke bridezilla'er. Til det er I slet ikke egocentriske nok - skøre ja, detaljeorienterede ja, men absolut ikke mig-mig-mig :denmarkflag:

CNX: Der er også projekt fotobog :biggrin:

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Hejsa.

Først et STORT TILLYKKE med bryllupet, det så ud til i havde en fantastisk dag. Nu har jeg jo fulgt jeres planlægning og må sige at det blev perfekt. Eneste skam ved vores brylluper er, dagen er FOR HURTIGT SLUT.

De bedste ønsker til jer.

Julle

0

Tak for jeres søde kommentarer. Som jeg har sagt 1000 gange, så er det så rart og det vidner om hvor mange dejlige piger, der er herinde, der er så fantastiske at de kan leve sig ind i andres store dag (og planlægning). Seriøst... I er ikke bridezilla'er. Til det er I slet ikke egocentriske nok - skøre ja, detaljeorienterede ja, men absolut ikke mig-mig-mig :denmarkflag:

CNX: Der er også projekt fotobog :biggrin:

Miss.... nåh nej MRS Lena......

hmpffff .... min mand er tidligere prof fotograf, så han ville ikke have en fotograf til at tage billeder ved vores bryllup - det fortryder jeg lidt nu at jeg ikke var mere insisterende over.... og en fotobog kommer da slet ikke på tale for hans vedkommende.... så desværre nej. Min mor og søstre har fået lavet en skøn en om min polterabend, den er jeg glad for..... hvad jeg så får lov til at fremkalde og gøre ved mht brullppet, det må tiden vise.....

Hav en skøn fredag aften.

Knus

Connie

0

Annonce ♥

Hvor er det altså bare nogle lækre børn i har jer, de er da lige til at spise.. De er da bare skønne på jeres billeder i kirken..

Det ser rigtig dejligt ud og hvor var i smukke begge to, det ser ud til i har haft lige den dag i havde drømt om.. Hvor er det bare dejligt..

0

Lidt hjemmevideo fra dagen

Ja ja, det er ikke jordens bedste video, men uha, den får mig til at genopleve det hele. Måske kan I fornemme at jeg bare er så oven på og absolut slet ikke nervøs, da jeg skal ind i kirken... Det var såååå dejlig en fornemmelse.

Efter vielsen - se vores 2 ældste piger, Victoria og Filippa Olivia, der bare var de sødesste små "blomsterpiger" smile.gif

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Sikke nogen skønne klip, Lena!

Normalt bryder jeg mig slet ikke om videoklip og vil til hver en tid foretrække flotte billeder. Men der skete alligevel et eller andet, da der kom lyd og bevægelse på! Jeg sad faktisk og blev lidt rørt, selvom det er fuldstændig skørt :)

Uha, at se det i levende live fik mig virkelig til at glæde mig til det er min tur!

0

Annonce ♥